№4
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing №4 by Title
Now showing 1 - 20 of 53
Results Per Page
Sort Options
Item АДМІНІСТРАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ: ЗАГАЛЬНОКОНЦЕПТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗУМІННЯ(2019) ГРЕЧАНЮК Р.В.У статті здійснено аналіз загальнотеоретичної концепції адміністративної діяльності у різних суспільних і державних сферах. Зазначено, що концепція адміністративної діяльності останнім часом підтримується у наукових розробках багатьох сфер суспільних, переважно публічних відносин. Відзначається зміна підходу до самого розуміння категорії адміністративної діяльності та можливості її застосування для характеристики тих чи інших процесів. Констатується, що за допомогою інструментарію адміністративної діяльності, на нашу думку, розкриваються процедури, переважно спрямовані на забезпечення якісних управлінських процесів, що свідчить про її забезпечувальний характер і спрямованість на досягнення основної мети діяльності органу публічної адміністрації. The article analyzes the general-theoretical concept of administrative activity in various social and public spheres. It is noted that the concept of administrative activity in recent years has found quite broad support in the scientific development of many spheres of public, mainly public relations. There is a change in approach to the very understanding of the category of administrative activity and its applicability in describing certain processes. It is noted that with the help of the administrative tools, in our opinion, the procedures are revealed, which are mainly aimed at providing high-quality managerial processes, which indicates its security nature and the direction aimed at achieving the main goal of the public administration body.Item БЕЗПЕКА ЯК ПРЕДМЕТ ВІТЧИЗНЯНИХ ЮРИДИЧНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ(2019) ТИХОМИРОВ Д.О.Стаття присвячена якісному та кількісному аналізу проблем наукового дослідження правових проблем безпеки, зокрема, виокремленню та систематизації предметного поля здійснених в Україні дисертаційних досліджень з різних юридичних наук, його співставлення з паспортами спеціальностей (2008 р.) та примірним переліком, описом предметних напрямів досліджень в межах спеціальності 081 «Право» (2018 р.) Метою статті є здійснення якісного та кількісного аналізу стану та динаміки юридичних дисертацій з правових проблем безпеки в юридичній науці та окремих юридичних наукових дисциплінах у співвідношенні з відповідними нормативно визначеними напрямами предметних досліджень. The article is devoted to qualitative and quantitative analysis of the problems of scientific research of legal security issues, in particular, the distinction and systematization of the subject field of the dissertation researches carried out in Ukraine on various legal sciences, its comparison with the passports of specialties (2008) and an exemplary list and description of the subject areas of research within specialty 081 “right” (2018). The purpose of the article was to carry out qualitative and quantitative analysis of the state and dynamics of legal dissertations on legal security issues in legal science and certain legal scientific disciplines in relation to the corresponding normatively defined directions of subject studies.Item ВИКОРИСТАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ МЕТОДІВ У ПРОТИДІЇ КОНТРАБАНДІ НАРКОТИКІВ(2019) ОРЖИНСЬКА Е.І.; ЛИТВІН О.Я.Статтю присвячено дослідженню деяких спеціальних методів розкриття і розслідування контрабанди наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів. Розкриття і розслідування контрабанди наркотиків, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів супроводжується значними труднощами, які пов’язані зі специфікою боротьби з конкретним видом злочину, його груповим характером, різноманітністю способів, механізмів використання та приховування, багато епізодичністю злочинної поведінки. Тому не дивно, що сьогодні особливо актуальним є дослідження проблемних питань протидії наркозлочинності в Україні та вироблення спеціальних методів які покликані допомагати в розкритті та розслідуванні зазначеної категорії справ. Article is dedicated to study of some special disclosures and investigation in drug smuggling, psychotropic substances, their analogs and precursors. Disclosure and investigation of drug smuggling substances, their analogs and precursors associated with considerable difficulties, which are due to the specifics of the struggle with specified type of crime, its group character, variety of ways, mechanisms of use and concealment, multiple usage of the crime behavior. Therefore not surprising, that nowadays especially actual studying problematic questions of countering drug crimes in Ukraine and developing special methods, which called upon to aid in disclosure and investigation in designated category of cases.Item ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ЕЛЕМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО СТАТУСУ ГРОМАДСЬКИХ РАД ПРИ ОРГАНАХ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ(2019) ВІННИЦЬКИЙ О.О.У даній науковій статті визначено, що політична відповідальність громадських рад при органах виконавчої влади – це вид публічної відповідальності, який встановлюється за неспроможність реалізувати покладені на громадські ради при органах виконавчої завдання та функції, пов’язані з участю у формуванні та реалізації державної політики, яка повинна втілювати та реалізовувати прогресивні напрями розвитку суспільства, максимально корисні для блага людей, вона виражається у вигляді висловлення недовіри, достроковому припиненні повноважень тощо. Автором визначено, що на сьогодні відсутні дієві механізми впливу на громадські ради при органах виконавчої влади щодо невиконання або недбалого виконання покладених на них обов’язків. This scientific article states that the political responsibility of public councils in executive bodies is a form of public responsibility, which is established for the failure to implement the public councils under the executive tasks and functions associated with participation in the formation and implementation of state policy, which must realize and realize progressive directions of development of society, maximally useful for the good of people, it is expressed in the form of expression of mistrust, preterm termination of authority yen and so on. The author determines that there are currently no effective mechanisms for influencing public councils at executive agencies regarding non-performance or negligent fulfillment of their responsibilities.Item ДЕЯКІ ПРАВОВІ АСПЕКТИ У РАЗІ ВИЗНАЧЕННЯ ПІДСУДНОСТІ ЗЕМЕЛЬНИХ СПОРІВ(2019) ЗАБУРАННА А.О.У статті здійснюється аналіз доктринальних положень, позицій правників і судової практики стосовно вирішення питання щодо розмежування адміністративної та цивільної юрисдикцій. Виділено проблемні аспекти визначення підвідомчості земельних спорів. Досліджена проблема недостатнього розмежування підвідомчості земельних спорів. Наведено різні підходи та приклади судової практики щодо визначення підсудності земельних спорів, що змінювались протягом часу. Установлено, що вирішення земельного спору в судах практично водночас формується та регулюється нормами Цивільного процесуального кодексу, Господарського процесуального кодексу та Кодексу адміністративного судочинства України. The article analyzes the doctrinal positions, the positions of lawyers and jurisprudence on the issue of the delineation of administrative and civil jurisdiction. The problematic aspects of determining the jurisdiction of land disputes are highlighted. The problem of insufficient delimitation of jurisdiction over land disputes is investigated. Different approaches and views of jurisprudence concerning the definition of the jurisdiction of land disputes that have changed over time are given. It has been established that the resolution of land disputes in courts is practically simultaneously formed and regulated by the norms of the Civil Procedural Code, the Commercial Procedural Code and the Code of Administrative Justice of Ukraine.Item ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ЗАВДАНЬ ТА ФУНКЦІЙ ФІСКАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ В УКРАЇНІ(2019) СОФ’ЇН М.І.У статті на основі аналізу наукових поглядів вчених та норм чинного законодавства визначено завдання та функції фіскальної політики в Україні. Встановлено, фіскальна політика вирішує низку важливих завдань та виконує чималу кількість функцій, які відображають її важливе соціально-економічне та політичне призначення. До основних завдань фіскальної політики в умовах Євроінтеграції слід віднести такі: нормативно-правові, організаційно-інституційні, програмні. Established, fiscal policy solves a number of important tasks and performs a significant number of functions that reflect its important socio-economic and political purpose. The main tasks of fiscal policy in the context of Eurointegration should include the following: regulatory, organizational, institutional, programmatic. It was clarified that in order to increase the efficiency of the tax system and direct it towards social justice, a progressive tax rate should be introduced, which in foreign countries is one of the tools for ensuring social stability and realizing the tax of its social function. Given the current level of incomes, it is expedient to reduce the tax burden from direct taxes and increase the non-taxable minimum to the subsistence minimum.Item ДОСВІД НІМЕЧЧИНИ В ПРОГРАМУВАННІ ПРОТИДІЇ ЗЛОЧИННОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ(2019) ТИТАРЕНКО О.О.У статті розглянутий досвід Німеччини в програмуванні протидії злочинності в сучасних умовах. Встановлено, що останнім часом у країні фіксується поступове зниження рівня злочинності, що пояснюється ефективною реалізації державної політики в протидії злочинності, яка відображається у відповідних стратегічних та програмних документах. The article describes the experience of Germany in the programming of countering crime in modern conditions. It has been established that recently in the country a gradual decrease in the level of crime has been fixed, which is explained by the effective implementation of the state policy in combating crime, which is displayed in the relevant strategic and program documents.Item ДОСВІД СПОЛУЧЕНИХ ШТАТІВ АМЕРИКИ ЩОДО ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ В СФЕРІ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ(2019) МОСЕЙКО А.Г.; НЕГОДЧЕНКО В.О.Стаття присвячена аналізу досвіду США щодо публічного адміністрування в сфері національної безпеки. Розглянуто сутність та особливості публічного адміністрування в сфері національної безпеки США. Окреслено систему суб’єктів публічного адміністрування в сфері національної безпеки США. Проаналізовано роль і значення інститутів громадянського суспільства у забезпеченні національної безпеки США. The article deals with the analysis of US experience in public administration in the field of national security. The essence and features of public administration in the field of US national security are considered. The system of public administration entities in the field of US national security is outlined. The role and importance of civil society institutions in ensuring US national security is analyzed. The administrative and legal status of public administration entities in US national security is described. The role and place of public administration subjects in the field of US national security are substantiated.Item ЗАХИСТ ПУБЛІЧНОГО ІНТЕРЕСУ У АДМІНІСТРАТИВНОМУ ПОРЯДКУ: ПЕРСПЕКТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ(2019) ЗОЛОТУХІНА Л.О.У статті автором проаналізовано проблеми здійснення захисту публічного інтересу адміністративним порядком. Автором зроблено висновок про доцільність оптимізації системи нормативно-правового регулювання здійснення захисту публічного інтересу адміністративним порядком. Наголошено на тому, що здійснення захисту публічного інтересу адміністративним порядком потребує вдосконалення адміністративно-процедурного законодавства. Автором підтримано ідею активізації законодавчих процесів з ухвалення законів України «Про адміністративну процедуру», «Про громадський контроль» та інших, без яких досягнення належного рівня ефективності результатів здійснення контрольно-наглядових процедур, процедур оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів публічного управління неможливе. The author analyzes the problems of administrative protection of public interest. The author concludes that it is advisable to optimize the system of regulatory and legal regulation of public interest protection in the administrative order. It is emphasized that the implementation of administrative protection of public interest requires improvement of administrative and procedural legislation. The author supports the idea of intensifying the legislative processes on the adoption of the Laws of Ukraine “On Administrative Procedure”, “On Public Control” and others, without which it is impossible to achieve an adequate level of effectiveness of the results of control procedures, procedures for appealing decisions, actions or in action of public administration bodies.Item ЗМЕНШЕННЯ РОЗМІРУ НЕУСТОЙКИ СУДОМ: ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ(2019) ЧЕРКАШИН С.В.У статті розглядається питання застосування у практичній діяльності положень ч. 3 ст. 551 Цивільного Кодексу України щодо зменшення розміру неустойки судом. Увагу приділено дослідженню як історичних аспектів проблеми, так і сучасних підходів. Зокрема, розглядаються особливості регламентації неустойки в Проекті Цивільного Уложення 1913 року, який за своїми положеннями близький до чинного Цивільного Кодексу України. The article deals with the problems of reducing the size of the penalty by the court which is regulated by the Article 551 of the Civil Code of Ukraine. Attention is paid to both the study of the historical aspects of the problem and the contemporary views on it. The basic summaries are based on the analysis of decisions from the Unified Register of Court Decisions. The basis of analysis is the analysis of decisions on the prosecution of a penalty for 2017-2018, placed in the Unified Register of Judicial Decisions of Ukraine. In particular, the peculiarities of the penalties regulation in the Draft Civil Law of 1913, which, in its provisions, is close to the current Civil Code of Ukraine.Item ЗМІСТ ПРИНЦИПУ ВЕРХОВЕНСТВА ПРАВА НА ПУБЛІЧНІЙ СЛУЖБІ(2019) ГАЛАЙ В.О.У статті досліджено основні доктринальні підходи до тлумачення терміна «верховенство права», виокремлено та охарактеризовано структурні елементи принципу верховенства права з метою визначення його змісту та необхідності його впровадження до нормативно-правових актів органів публічної служби. З’ясовано, що існуючі доктринальні підходи до тлумачення терміна «принципи верховенства права» суттєво різняться, при цьому дослідження щодо змісту принципу верховенства права на публічній службі окремо не проводились. Висновки статті свідчать про новий підхід до формування змісту принципу верховенства права з огляду на застосування його представниками публічної служби при взаємодії з громадянами. The article examines the main doctrinal approaches to the interpretation of the term "rule of law", identifies and describes the structural elements of the rule of law principle in order to determine its content and the necessity of its introduction into normative and legal acts of public service bodies. It has been found out that the existing doctrinal approaches to the interpretation of the term "rule of law principles" differ significantly, while studies on the content of the rule of law principle in the public service were not individually carried out. The conclusions of the article testify to the new approach to the formation of the content of the rule of law principle in view of the application by its representatives of the public service in interaction with citizens.Item ЗНАЧЕННЯ ТА РОЛЬ ФІНАНСОВО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ МЕДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ(2019) ДРОЗД С.М.Стаття присвячена розкриттю сутності фінансово-правового регулювання медичного забезпечення поліцейських. Визначено актуальність юридичного забезпечення медичної діяльності в Україні, а також відповідність Конституції України права на охорону здоров’я, медичну допомогу та медичне страхування. Водночас у ст. 12 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» зазначено: державна політика охорони здоров’я забезпечується бюджетними асигнуваннями в розмірі, що відповідає її науково обґрунтованим потребам, але не менше 10% національного доходу. The article is devoted to the disclosure of the essence of financial and legal regulation of medical provision of police officers. The urgency of legal support of medical activity in Ukraine, as well as the compliance of the Constitution of Ukraine with the right to health care, medical care and medical insurance, is determined. At the same time, Article 12 of the Law of Ukraine “Fundamentals of Ukrainian Health Law” states that the state policy of health care is provided with budget allocations in the amount that corresponds to its scientifically justified needs, but not less than ten percent of national income.Item КЛАСИФІКАЦІЯ ФУНКЦІЙ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКИХ НАЦІОНАЛІСТІВ(2019) СПОСІБ Д.П.Стаття присвячення з’ясуванню правових підстав створення Української Самостійної Соборної Держави та служби безпеки Організації Українських Націоналістів. Акцентується увага на тому, що проголошення національної держави 30 червня 1941 р. обґрунтовувалося з історичної, ідеологічної та правової точок зору. Акт відновлення української державності був першим етапом на шляху формування соборної держави з центром у Києві, про що зазначалося в програмному документі ОУН(б) «Політичні вказівки» затвердженому на ІІ Великому зборі в травні 1941 р. Відповідно, проголошення національної держави у червні 1941 р. було закономірним і не порушувало жодних міжнародно-правових актів того часу. Більше того, українці скористалися природнім правом кожної нації на самовизначення і справедливо сподівалися, що територіально вдасться розширити межі держави на усі етнічні території, а столицю перенести до Києва. An article devoted to clarifying the legal grounds for the creation of the Ukrainian Independent State and Security Service of the Ukrainian Nationalists. Attention is drawn to the fact that the proclamation of the national state on June 30, 1941 was based on historical, ideological and legal points of view. The act of restoration of Ukrainian statehood was the first stage in the process of forming a commune state with a center in Kyiv, as indicated in the program document of the OUN (b) “Political Guidelines” approved by the II Great Assembly in May 1941, respectively, the proclamation of the national state in June 1941 It is natural and does not violate any international legal acts of that time. Moreover, Ukrainians took advantage of the natural right of each nation to self-determination and rightly hoped that territorially would expand the borders of the state to all ethnic territories, and transfer the capital to Kyiv.Item КОДЕКС УКРАЇНСЬКОЇ РСР ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ 1984 Р.: ДО ПИТАННЯ ПРО ІСТОРИЧНІ ВИТОКИ(2019) СИРКО М.В.У статті розглянуто історичні передумови та суспільно-правові причини кодифікації законодавства про адміністративну відповідальність в Українській РСР, що мала наслідком прийняття Кодексу про адміністративні правопорушення 1984 р. Досліджено корені Кодексу УРСР про адміністративні правопорушення 1984 р., які сягають дореволюційних часів, адже в умовах Австро- Угорщини і Російської імперії розроблялися перші концепції проступків у межах теорії поліцейського права. Здобутки тієї історичної доби протягом тривалого часу не були затребуваними радянською юриспруденцією, яка займалася нормативним забезпеченням тоталітаризму та посиленням репресивної функції держави. The attention was devoted to the roots of Code of the Ukrainian SSR on administrative offenses 1984 year that reached revolutionary times in the conditions of Austro-Hungary and Russian Empire were developed the first concepts of misconduct within the theory of police law. The achievements of that historical time for a long time were not claimed by soviet jurisprudence that was engaged in the normative provision of totalitarianism and the strengthening of the repressive function of the state.Item КОМПЛЕКСНЕ ВИКОРИСТАННЯ ЗЕМЕЛЬ В СИСТЕМІ ПРИНЦИПІВ ЗЕМЕЛЬНОГО ПРАВА(2019) ШАРАПОВА С.В.Стаття присвячена питанням щодо формування принципу комплексного використання земель та визначення його місця в системі принципів земельного права. Розглянуті основні наукові погляди стосовно формулювання таких понять, як «принципи права», «принципи земельного права». Проаналізовані основні наукові розробки щодо визначення поняття та змісту принципів земельного права, права природокористування, екологічного права та їх характеристика. The article is devoted to the questions of formation of the principle of integrated land use and determination of its place in the system of principles of land law. The main scientific views regarding the formulation of such concepts as “principles of law”, “principles of land law” are considered. The main scientific developments concerning the definition of the concept and content of the principles of land law, the rights of nature use, environmental law and their characteristics are analyzed.Item КОМПЛЕКСНЕ ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ КОМІТЕТІВ З ПИТАНЬ ЕТИКИ – ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ БІОЕТИЧНОГО КОНТРОЛЮ ДОПУСТИМОСТІ СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ БІОБАНКІВ(2019) КВІТ Н.М.Відсутність у чинному законодавстві України норм, які б регулювали вимоги до біоетичної експертизи всіх видів медичних досліджень за участю людини, сформувала правовий вакуум, зокрема, щодо етичної експертизи таких видів досліджень, як дослідження людського біологічного матеріалу та даних, пов’язаних зі здоров’ям особи, тобто дослідження з використанням біобанків, а також інших видів досліджень, які не охоплені чинним законодавством. Дана стаття має на меті дослідити проблеми правового регулювання діяльності комітетів із питань етики та сформулювати пропозиції щодо комплексного правового регулювання етичної експертизи дослідницької діяльності із залученням людини. Absence of the norms that would regulate the requirements for bioethical examination of all types of medical research with the human participation in the current legislation of Ukraine formed a legal vacuum, in particular regarding ethical examination of such types of research as human biological material and data related to the health research, research using biobanks, as well as other types of research not covered by current legislation. The purpose of this article is to investigate the problems of the legal regulation of ethics committees and to formulate proposals for comprehensive legal regulation of ethical expertise in involving human.Item КРИМІНОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАПОБІГАННЯ НАСИЛЬСТВУ В СІМ’Ї(2019) КУЗНЕЦОВ М.Г.Запропоновано концепцію домашнього насильства, згідно з якою розуміється система державних та громадських заходів, спрямованих на усунення чи нейтралізацію причин та умов насильства в сім’ї. Ці заходи пропонуються розділити на три рівні: загальносоціальний, спеціальний та кримінологічний, індивідуальний. Автор з’ясував, що запобігання насильству в сім’ї на всесоціальному рівні включає діяльність держави, суспільства, їх інститутів, спрямованих на вирішення відповідних програм, завдань у сфері економіки, соціального життя, моральної та духовної сфери тощо. The concept of domestic violence according to which the system of the state and public measures directed to elimination or neutralization of the reasons and conditions of violence in family is understood is provided. The following measures are proposed to divide into three levels: it is general social, special and criminological and individual.Item МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВА НА МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ЗАСУДЖЕНИМ(2019) РОМАНОВ М.В.Статтю присвячено дослідженню міжнародного досвіду та практики Європейського суду з прав людини (далі – ЄСПЛ) щодо медичних прав засуджених. на підставі аналізу міжнародних нормативно-правових актів та рішень ЄСПЛ вивчені основні вимоги, які ставляться в європейській практиці виконання покарань до інституту забезпечення прав засуджених на медичну допомогу та обслуговування. The article is devoted to the study of international experience and practice of the European Court of Human Rights (hereinafter – ECHR) on the medical rights of prisoners. On the basis of the analysis of international normative legal acts and decisions of the ECHR, the basic requirements, which are put in the European practice of execution of sentences to the institute of ensuring the rights of prisoners for medical assistance and service, were studied.Item НАУКОВІ ДЖЕРЕЛА КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВОГО СТАТУСУ ПРОКУРАТУРИ УКРАЇНИ(2019) СКИБЕНКО О.І.У статті розглянуто проблематику джерел конституційно-правового статусу прокуратури України та їх класифікація, а також проаналізовано праці таких авторів: В.В. Шуби, Є.В. Вандіна, О. Козачук, М. Косюта, В.О. Боняка, А.Ю. Олійника, Ю.С. Шемшученка, П.В. Шумського. Встановлено, що системної роботи з розкриття і визначення динаміки реформування прокуратури України із врахуванням останніх конституційних змін не проводилось. Автором зазначено, що наукові статті, доповіді і повідомлення на конференціях та круглих столах складають самостійний вид наукових джерел, де досліджуються процеси реформування конституційно-правового статусу прокуратури України. The article deals with the issues of the sources of constitutional and legal attitude of the prosecutor's office of Ukraine and its classification. The works of such authors are analyzed: Shubi V.V., Vandina E.V., Kozachuk O., Kosyuta M., Bonyaka V.O., Oleinik A.Yu. S., Shumsky P.V. It was established that systematic work on the disclosure and definition of a dynamic reform of Ukraine’s formation, taking into account the latest constitutional changes, was not carried out.Item НЕЗАЛЕЖНІСТЬ І БЕЗСТОРОННІСТЬ СУДОВОЇ ВЛАДИ ЯК ВИЗНАЧАЛЬНИЙ ПОКАЗНИК СПРАВЕДЛИВОГО СУДОЧИНСТВА(2019) ГУЙВАН П.Д.У роботі проведено дослідження питання про об’єктивність і безсторонність судового розгляду цивільних справ. Визначено європейські критерії незалежності правозастосовного органу. Встановлення фактичного стану неупередженості органу судівництва має відбуватися шляхом задіяння об’єктивного та суб’єктивного критеріїв оцінки. Наведені та конкретизовані основні чинники кожного з них. Встановлено, що критерій справедливості правосуддя визначається ступенем дотримання цілої системи гарантій, до числа яких належать механізми як матеріально-правового, так і процесуального характеру. Відтак справедливий судовий розгляд полягає у сукупності послідовних дій щодо розгляду й вирішення по суті справи, яка передана на розгляд суду і належить до його компетенції. Зазначені критерії є результатом імплементації у правову систему держави вимог справедливості, таких як рівність (зокрема перед законом і судом), неупередженість у здійсненні правосуддя, пропорційність юридичної відповідальності вчиненому правопорушенню тощо. Детально досліджені питання конкретних вчинків правозастосовного органу, аби забезпечити реальну незалежність: від добору та призначення суддів до розподілу судових справ і винесення вердиктів. A study on the objectivity and impartiality of the trial of civil cases was conducted. Defined European criteria for the independence of the law enforcement authority. It is noted that the establishment of the actual state of the impartiality of the judicial authority must occur through the use of objective and subjective evaluation criteria. The main factors of each of them are given and specified. It is established that the criterion of justice is determined by the degree of compliance with the whole system of guarantees, which include both substantive and procedural mechanisms. Consequently, a fair trial consists of a series of consecutive review and decision actions. on the merits of the case referred to the court and which falls within its competence. These criteria are the result of the implementation of the requirements of justice in the legal system of the state – such as equality (in particular before the law and the court), impartiality in the administration of justice, proportionality of legal responsibility to the perfect offense, and the like. The questions of specific actions of the law-enforcement body are examined in detail in order to ensure real independence, starting from the selection and appointment of judges to the distribution of court cases and the issuance of verdicts.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »