№6
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing №6 by Title
Now showing 1 - 20 of 53
Results Per Page
Sort Options
Item GDPR ЯК СТАНДАРТ ЗАХИСТУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ СОЮЗІ. GDPR as a standard for personal data protection in in the European Union(2021) АСІРЯН С.Р.; Asiryan S.R.; АЛЕКСАНЯН К.А.; Aleksanyan K.A.У статті проаналізовано особливості Регламенту з захисту персональних даних в Європейському Союзі. Зазначено, що цей Регламент є найсуворішим законом про конфіденційність та безпеку персональних даних фізичних осіб у світі. Незважаючи на те, що він був розроблений і прийнятий в Європейському Союзі, Регламент із захисту персональних даних накладає зобов’язання на організації в будь-якому місці, якщо вони націлені або збирають дані, пов’язані з особами в ЄС. Метою цього Регламенту є функціонування єдиного закону про безпеку даних для всіх держав-членів ЄС, щоб кожній державі-члену не доводилось ухвалювати власні закони про захист даних, а такі нормативно-правові акти були узгоджені в усьому Європейському Союзі. Зокрема, було наведено обов’язкові та рекомендовані GDPR-заходи, які має впроваджувати контролер даних. At the beginning of the article, the author analyzed the features of the General Data Protection Reglament (hereinafter – GDPR) in the European Union. It was noted that the GDPR is the toughest privacy and security law of private data of individuals in the world. Though it was drafted and passed by the European Union (EU), it imposes obligations onto organizations anywhere, so long as they target or collect data related to people in the EU. The purpose of the GDPR is to impose a uniform data security law on all EU members so that each member state no longer needs to write its own data protection laws and laws are consistent across the entire EU. In particular, mandatory and recommended GDPR measures to be implemented by the data controller were provided. Besides, the author noted the GDPR Compliance, namely the policy of internal and external document management of the data controller who works with personal data. Further, the conditions for the adoption of this Regulation were mentioned.Item АВТОНОМНІ СИСТЕМИ ОЗБРОЄННЯ ТА ПРИНЦИП РОЗРІЗНЕННЯ В МІЖНАРОДНОМУ ГУМАНІТАРНОМУ ПРАВІ. Autonomous weapons systems and the principle of distinction in international humanitarian law(2021) МЕЛИКОВ Р.Г.; Melykov R.H.У статті висвітлюється проблематика застосування встановленого в міжнародному гуманітарному праві принципу розрізнення до автономних систем озброєнь. Відзначається, що автономні системи озброєнь набувають все більшого значення в міжнародних та неміжнародних збройних конфліктах, уже наявні повідомлення про вбивства ними людей. Поступ воєнної технології неможливо зупинити, проте його треба врегулювати та зробити так, щоби він відповідав приписам міжнародного гуманітарного права. The article covers the issue of application of the principle of distinction established in international humanitarian law to autonomous weapons systems. It is noted that autonomous weapons systems are becoming increasingly important in international and non-international armed conflicts, and there are already reports of killings. The progress of military technology cannot be stopped, but it must be regulated and made to comply with the requirements of international humanitarian law.Item АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВІДНОСИН СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА У СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ. Administrative and legal principles of ensuring the functioning of social partnership relations in modern Ukraine(2021) МАКУШЕВ П.В.; Makushev P.V.Стаття присвячена комплексному аналізу адміністративно-правових засад забезпечення функціонування в нашій країні відносин соціального партнерства. Доведено, що соціально-партнерські відносини на національному, територіальному, галузевому рівнях полягають у системі взаємин працівників, роботодавців і держави, яка реалізується за допомогою їх представницьких органів та органів соціального партнерства на відповідному рівні соціального діалогу в Україні з метою узгодження інтересів суб’єктів публічно-управлін- ських відносин, що становлять предмет трудового права. The article is devoted to a comprehensive analysis of administrative and legal principles of ensuring the functioning of social partnership in our country. It is proved that socio-partnerships at the national, territorial, sectoral levels are in the system of relations between employees, employers and the state, which is being implemented through their representative bodies and social partnership bodies at an appropriate level of social dialogue in Ukraine in order to reconcile the interests of subjects publicly- oder relations that make up the subject of labour law.Item АДМІНІСТРАТИВНІ ПРОЦЕДУРИ: КОНЦЕПЦІЯ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ. Administrative procedures: the concept of legal regulation(2021) ЛЕВКІВСЬКА В.М.; Levkivska V.M.; МАЦЕЛЮХ І.А.; Matseliukh I.A.Стаття присвячена дослідженню питань щодо поняття адміністративних процедур, необхідності та значущості концепції їх правого регулювання в Україні. Обґрунтовано, що правові процедури варто розглядати як законодавчо встановлені засоби реалізації правових норм, які спрямовані на досягнення цілей правового регулювання відповідної сфери суспільних відносин та застосування яких має юридично значущі наслідки. The article is devoted to the study of issues related to the concept of administrative procedures, the need and importance of the concept of their legal regulation in Ukraine. It is substantiated that legal procedures should be considered as legally established means of implementing legal norms, which are aimed at achieving the goals of legal regulation of the relevant sphere of public relations and the application of which has legally significant consequences.Item АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ДОБРОВІЛЬНОГО ВСТУПУ У ШЛЮБ: ПРАВОВІ АСПЕКТИ УТВОРЕННЯ СІМЕЙНИХ ПРАВОВІДНОСИН. Pressing questions of the voluntarily entering into marriage: legal aspects of formation of domestic legal relationships(2021) КАРПЕНКО Р.В.; Karpenko R.V.; АЛЕКСАНДРОВА К.О.; Aleksandrova K.O.Шлюб як багатофункціональний інститут суспільства має значну інституційну автономію, обумовлену внутрішньою послідовністю свого розвитку разом із плинністю часу, який історично змінив організацію суспільства і ментальність народу. Релігійні уявлення, соціальні правила, моральні норми і принципи, стосунки людей змінилися, тож наразі підпорядковуються сучасності, що у сукупності значним чином впливає і на систему шлюбно-сімейних відносин, її форму, принципи, умови укладання та існування шлюбу загалом. Динамічність і неоднозначність сучасних процесів у шлюбно-сімейних відносинах, зокрема трансформація інституту шлюбу, зумовлює необхідність звернути увагу на зміни і наслідки того, що відбувається у шлюбі та сім’ї у ХХІ столітті. Marriage as a multifunctional institution of society has a significant institutional autonomy, which is due to the internal sequence of its development, along with the passage of time, which has historically changed the organization of society, the mentality of the people. Religious ideas, social rules, moral norms and principles and attitudes of people have changed, so now they are subject to modernity, which together significantly affects the system of marital and family relations, its form, principles, conditions of marriage and the existence of marriage in general. The dynamism and ambiguity of modern processes in marital and family relations, in particular the transformation of the institution of marriage, necessitates attention to the changes and consequences of what is happening in marriage and the family in the XXI century.Item АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕЛЕКТРОННИХ ВІДОБРАЖЕНЬ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ЯК ДЖЕРЕЛА ДОКАЗІВ У КРИМІНАЛЬНОМУ ПРОВАДЖЕННІ. Actual problems of electronic mapping in social networks as sources of evidence in criminal proceedings(2021) ГРЕБЕНЬКОВА М.С.; Hrebenkova M.S.Цифрові технології із кожним днем все ширше втілюються у повсякденне життя суспільства. Урядові установи, банки, торговельні організації, окремі громадяни дедалі більше залежать від надійного функціонування інформаційних інфраструктур, поєднаних глобальною мережею. Зі збільшенням кількості користувачів мережі Інтернет постійно виникають загрози протиправного використання інформаційних технологій. Водночас сучасне суспільство має бути впевнене в тому, що на кіберзлочинців чекає викриття і заслужене покарання. Digital technologies are becoming more and more embodied in the daily life of society. Government agencies, banks, trade organizations, and individual citizens are increasingly dependent on the reliable operation of information infrastructures connected to the global network. With the increase in the number of Internet users, there are constant threats of illegal use of information technology. At the same time, modern society must be convinced that cybercriminals will be exposed and deservedly punished.Item ВИКОРИСТАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗНАНЬ ПРИ РОЗСЛІДУВАННІ КРИМІНАЛЬНИХ ПРАВОПОРУШЕНЬ У СФЕРІ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. The use of special knowledge in the investigation of criminal offenses in the field of economic activity(2021) ТИМЧИШИН А.М.; Tymchyshyn A.M.У статті з’ясовано, що дослідження великого масиву матеріальних носіїв (насамперед, документів) під час розслідування значно ускладнює роботу слідчого (детектива), оскільки потребує комплексного застосування криміналістичних засобів та спеціальних економічних методів роботи із залученням спе- ціалістів різного профілю. З урахуванням вивчення кримінальних проваджень встановлено, що важливою формою застосування спеціальних знань у кримінальних провадженнях, розпочатих за фактом кримінальних правопорушень у сфері господарської діяльності, є залучення експерта та проведення експертизи. The article found that the study of a large array of material media (primarily, documents) during the investigation significantly complicates the work of the investigator (detective), as it requires the complex use of forensic tools and special economic methods of work with the involvement of specialists of various profiles. Taking into account the study of criminal proceedings, it was established that an important form of application of special knowledge in criminal proceedings initiated due to the fact of criminal offenses in the field of economic activity is the involvement of an expert and conducting an examination.Item ГАРАНТІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ТРУДОВИХ ПРАВ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІВ ПРОКУРАТУРИ. Guarantees of implementation of labor rights of employees of prosecutor’s offices(2021) СЄВІДОВА О.В.; Sievidova O.V.У статті на основі аналізу норм чинного законодавства та наукових праць вітчизняних вчених розглянуто питання гарантій реалізації трудових прав працівників органів прокуратури. Досліджено поняття «гарантія» та його юридичну сутність. The issues of guarantees for the implementation of labor rights of prosecutors, based on the analysis of the current legislation and scientific works of domestic scientists, are considered in the article. The concept of “guarantee” and its legal essence are studied. It is found that there is no statutory notion of guarantee, but there is an urgent need to enshrine it.Item ДЕЯКІ ПИТАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ СИСТЕМИ СУБ’ЄКТІВ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ. Some issues of defining the economic security members system of the state(2021) КОЛІСНИК А.С.; Kolisnyk A.S.Виклики сучасного світу змушують держави демонструвати послідовність і чітку політику захисту власного економічного сектору від загроз як всередині, так і ззовні, наділяючи водночас широке коло суб’єктів відповідними повноваженнями. Забезпечення національних інтересів і створення економічного безпекового середовища держави багато в чому залежить не лише від наявності суб’єктів їх забезпечення, але і від їхньої злагодженої роботи на підставі чіткої нормативно-правової бази. У статті проаналізовано норми чинного законодав- ства України і досліджено праці вітчизняних науковців стосовно питання про визначення і нормативне закріплення понять «економічна безпека» та суб’єктів її забезпечення, на основі яких сформульовано авторське загальне визначення поняття «суб’єкт системи економічної безпеки». The challenges of the modern world are forcing states to demonstrate consistency and a clear policy of protecting their own economic sector from threats both internally nd externally, empowering a wide range of actors. Ensuring the national interests and creating an economic security environment of the state largely depends not only on the availability of the subjects of their provision, but also on their coordinated work on the basis of a clear legal framework. The article examines the norms of current legislation of Ukraine and analyzes the work of domestic scientists on the definition and regulation of economic security and its subjects, on the basis of which the author provides his own general definition of "economic security".Item ДО ПИТАННЯ ПРО ПРАВОВУ ПРИРОДУ САМОПРЕДСТАВНИЦТВА. On the question of the legal nature of self-representation(2021) САМОЙЛОВА І.А.; Samoylova I.А.Стаття присвячена дослідженню теоретичних, правових та практичних аспектів самопредставництва юридичних осіб у процесуальній діяльності, а саме в разі звернення до суду. Вказане зумовлене набранням 18 грудня 2019 року чинності Законом України № 390–IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення можливостей самопредставництва в суді органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб незалежно від порядку їх створення», яким введено поняття «самопредставництво», яке, з одного боку, розширює представницькі повноваження в суді юридичних осіб, а із другого боку, скасовує «адвокатську монополію». The article is devoted to the study of theoretical, legal and practical aspects of self-representation of legal entities in procedural activities, namely when going to court. This is due to the entry into force on December 18, 2019 of the Law of Ukraine № 390-IX “On Amendments to Certain Legislative Acts of Ukraine to Expand Self-Representation in Court of Public Authorities, Authorities of the Autonomous Republic of Crimea, Local Governments, Other Legal Entities creation”, which introduced the concept of “self-representation”, which on the one hand expands the powers of representation in the court of legal entities, and on the other hand abolishes the “lawyer’s monopoly”.Item ЕЛЕКТРОННІ ЗАКУПІВЛІ: ПОНЯТТЯ, СУТНІСТЬ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД В УКРАЇНІ. Electronic system of public procurement: concept, essence and European experience in Ukraine(2021) ВОЛКОВА Л.О.; Volkova L.O.У статті здійснено аналіз норм чинного законодавства і правової доктрини стосовно понять «публічні закупівлі» та «електронна система державних закупівель». Нині законодавче визначення зазначених понять відсутнє, тож на основі аналізу відповідних норм чинного законодавства визначено сутність цих категорій. The article analyses the norms of current legislation and legal doctrine regarding concepts of "public procurement" and "electronic system of public procurement". At the present moment there is no legal definition of these concepts. Therefore, the point of named categories is defined based on analysis of the relevant provisions of current legislation.Item ЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ МЕДІАТОРІВ. Ethical aspects of mediators’ activity(2021) МОЖАЙКІНА О.С.; Mozhaikina O.S.; КОНОНЕЦЬ О.М.; Kononets O.M.У статті здійснено теоретичний та практичний аналіз етичних аспектів діяльності медіаторів. Зокрема розкрито поняття медіації, у якій ключову роль відіграє медіатор. Зосереджено увагу на тому, що діяльність медіатора має етичний вимір, який повинен бути закріплений у кодексах та правилах. На основі аналізу Кодексу етики медіатора Національної асоціації медіаторів України (НАМУ) зроблено висновок, що в основу етичних вимог до медіатора покладено принципи медіації, а саме: принципи власної відповідальності, добровільності, конфіденційності, нейтральності (безпристрасності), незалежності, відкритості результату, поінформованості, а також структурованості та гнучкості медіаційної процедури. There is a theoretical and practical analysis of the ethical aspects of mediators in the article. Particularly, the definition of mediation is revealed, in which the mediator plays a key role. Focusing on the fact that the mediator’s activity has a certain ethical dimension, which should be enshrined in codes and rules. Based on the analysis of the Code of Ethics for Mediators of the National Association of Mediators of Ukraine (hereinafter – NAMU), it is concluded that the ethical requirements for mediators are based on the principles of mediation, which include: principle of personal responsibility, voluntariness, confidentiality, neutrality (dispassionately), autonomy, openness, awareness, as well as the structure and flexibility of the mediation procedure.Item ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ ПРАЦІВНИКІВ У ЗАЙНЯТОСТІ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА ЗАПОБІГАННЯ ТРУДОВІЙ МІГРАЦІЇ З УКРАЇНИ. Meeting the needs of workers in employment as a necessary condition for preventing labor migration from Ukraine(2021) ВАКАРЮК Л.В.; Vakariuk L.V.У статті проаналізовано комплексні програми, програми стратегічного соціально-економічного розвитку, що встановлюються і реалізуються на виконання державної мети та завдань як основні напрями державної (правової) політики в сфері зайнятості і працевлаштування; розглянуто їх вплив та значення для формування привабливого ринку праці і запобігання виїзду трудових мігрантів. Наголошується, що Україна продовжує залишатися в списку «країн-донорів» робочої сили щодо розвинених країн, а потоки міжнародних трудових мігрантів із нашої держави впродовж останніх років свідчать про серйозні загрози та можливі тяжкі наслідки демографічного і соціально-економічного характеру. The article analyzes complex programs, programs of strategic socio-economic development, which are established and implemented in the field of state goals and objectives, as the main directions of state (legal) policy in employment, their impact and importance for creating an attractive labor market and preventing departure migrant workers. Ukraine has entered a new economic crisis, the further deepening of which will inevitably lead to a wave of instability in the social and labor sphere, will lead to increased tensions in the labor market, and ultimately – to rising unemployment. It is noted that Ukraine continues to remain in the list of “donor countries” of labor in developed countries, and the flow of international labor migrants from our country in recent years indicate serious threats and possible severe consequences of demographic and socio-economic nature.Item ЗАКРИТЕ ПРОВАДЖЕННЯ ЯК ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ РЕЖИМ АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА: ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ. Closed proceedings as a procedural regime administrative proceedings: theoretical and legal aspect(2021) ВОВК П.В.; Vovk P.V.У статті досліджено правову природу закритого провадження як різновиду процесуального режиму адміністративного судочинства. Сутність прояву закритого провадження охарактеризовано через вплив на дію принципів гласності і відкритості адміністративного судочинства. The article investigates the legal nature of closed proceedings as a type of procedural regime of administrative proceedings. The essence of the manifestation of closed proceedings is characterized through the impact on the principles of publicity and openness of administrative proceedings.Item ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ В СИСТЕМІ НЕБАНКІВСЬКИХ ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ. Foreign experience in the organization of financial control in the system of non-bank financial institutions(2021) БУГА Г.С.; Buha H.S.У статті розглядається система фінансового контролю за небанківськими фінансовими установами розвинених зарубіжних країн і вказується, що вона загалом однотипна, оскільки запроваджуються майже ідентичні принципи здійснення такого контролю та завдання, що стоять перед контролюючими органами. Акцентовано увагу на тому, що у розвинених країнах велике значення належить спеціалізованим органам фінансового контролю, до яких слід віднести: контрольно-рахункові органи або відомство головного ревізора-аудитора, податкове відомство, недержавні служби контролю та служби внутрішнього контролю, які мають певні функції та завдання. Автор аналізує відпо- відне законодавство про органи фінансового контролю у недержавному секторі фінансової безпеки низки зарубіжних країн (Австралії, Великобританії, Німеччини, США, Туреччини, Франції, Швеції). The article considers the system of financial control over non-bank financial institutions of developed foreign countries and indicates that it is generally the same type, as almost identical principles of such control and the tasks facing regulatory authorities. Emphasis is placed on the fact that in developed countries great importance belongs to specialized financial control bodies, which should include: control and accounting bodies or the Office of the Auditor General, the tax office, non-governmental control services and internal control services, which have certain functions and tasks. The author analyzes the relevant legislation on financial control bodies in the private financial security sectors of a number of foreign countries (Australia, Great Britain, Germany, USA, Turkey, France, Sweden).Item КЛЮЧОВІ ПІДХОДИ ТА НАПРЯМИ РЕФОРМУВАННЯ РАДИ БЕЗПЕКИ ООН НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ. Key approaches and directions of reforming the UN Security Council at the present time(2021) ВАРИВОДА О.О.; Varyvoda O.O.У статті розглядаються основні підходи та напрями реформування Ради Безпеки ООН, різні моделі діяльності організації загалом. Окрему увагу при- ділено проєктам зміни членського складу Ради Безпеки ООН, а також проблемі застосування права вето. Зазначені аспекти проблеми розглянуто крізь призму позицій ключових міжнародних акторів: США, Китаю та країн ЄС. The article considers the main approaches and directions of reforming the UN Security Council, various models of the organization as a whole. Particular attention is paid to projects to change the membership of the UN Security Council, as well as the issue of veto. These aspects of the problem are considered through the prism of the positions of key international actors: the United States, China and the EU.Item КОМІТЕТИ, ТИМЧАСОВІ СПЕЦІАЛЬНІ ТА СЛІДЧІ КОМІСІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ: ПОНЯТТЯ, ФУНКЦІЇ ТА ПОВНОВАЖЕННЯ, СТРУКТУРА ТА ПОРЯДОК ДІЯЛЬНОСТІ. Committees, temporary special and investigative commissions of the Verkhovna Rada of Ukraine: concepts, functions and powers, structure and procedure(2021) ФЕДОРЕНКО В.Л.; Fedorenko V.L.Публікація присвячена дослідженню поняття, функцій, повноважень та структури комітетів, тимчасових спеціальних і слідчих комісій, спеціальних тимчасових слідчих комісій Верховної Ради України, а також порядку їх діяльності. Вказано, що для теорії, історії та практики парламентаризму питання щодо конституційно-правового статусу парламентських комітетів і комісій здебільшого залишається другорядним і асоціюється із предметом регулювання парламентських реґламентів і спеціальних законів, а також із вирішенням питань політичного та політико-правового характеру. Автором проаналізовано положення Конституції та законів України, які розкривають особливості правового статусу відповідних парламентських органів (порядок формування, завдання, функції, предметна компетенція, повноваження, структура, порядок діяльності тощо), а також звернуту увагу на особливості їхнього конституційно-правового статусу. The publication is devoted to the study of the concept, functions, powers and structure of committees, temporary special and investigative commissions, special temporary investigative commissions of the Verkhovna Rada of Ukraine, as well as the procedure for their activities. It is stated that for the theory, history and practice of parliamentarism the issue of the constitutional and legal status of parliamentary committees and commissions in most cases remains secondary and is associated with the regulation of parliamentary regulations and special laws, as well as political and political issues. The author analyzes the provisions of the Constitution and laws of Ukraine, which reveal the legal status of the relevant parliamentary bodies (order of formation, tasks, functions, subject competence, powers, structure, procedure, etc.), as well as attention to the peculiarities of their constitutional and legal status.Item КРИМІНАЛЬНО-ПРОЦЕСУАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ОГОЛОШЕННЯ РОЗШУКУ ПІДОЗРЮВАНОГО. Criminal procedural characteristics of the announcement of the search for the suspect(2021) ЛІНЕНКО С.О.; Linenko S.O.Статтю присвячено дослідженню кримінально-процесуальних засад оголошення розшуку підозрюваного. Визначено, що оголошення розшуку підозрюваного є доволі охоплюючою та змістовною категорією, яка включає у себе відповідний комплекс розшукових, оперативно-розшукових, інформаційно-довідкових та інших заходів, що здійснюються за ініціативою слідчого, прокурора, спрямованих на виявлення місцезнаходження осіб, які підозрюються у вчиненні кримінального правопорушення. The article is devoted to the study of criminal procedural principles of announcing the search for a suspect. It is determined that the search for a suspect is quite a comprehensive and meaningful category, which includes a set of search, operational and investigative, information and reference and other activities carried out at the initiative of the investigator, prosecutor, aimed at locating suspects, criminal offense.Item КРИМІНОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ЗАПОБІГАННЯ РОЗБОЯМ В УКРАЇНІ. Criminological approaches to prevention robbery in Ukraine(2021) БАСАРАБ Н.В.; Basarab N.V.У статті проаналізовано організаційно-тактичні форми оперативно-розшукової діяльності Національної поліції України, що застосовуються з метою запобігання розбоям, зокрема ініціативний пошук і фіксація фактичних даних про злочинні діяння, що вчинені або готуються окремими особами та групами осіб; проведення гласних і негласних заходів (операцій) за допомогою сил, засобів і методів оперативно-розшукової діяльності з метою викриття та припинення злочинів; оперативно-розшукова профілактика з метою запобігання вчиненню злочинів фігурантами, а також створення на основі аналізу кримі- ногенної обстановки умов, що об’єктивно перешкоджають вчиненню злочинів проти власності на певній території; проведення негласних слідчих (розшукових) дій у межах досудового розслідування, розшуку злочинців. Таким чином, визначено напрями діяльності оперативних підрозділів Національної поліції з їх мінімізації, зокрема оперативно-розшукові, оперативно-перевіряльні, пошуково-інформаційні. The article analyzes the organizational and tactical forms of operational and investigative activities of the National Police of Ukraine used to prevent robberies, in particular: proactive search and recording of factual data on criminal acts committed or being prepared by individuals and groups of persons; conducting public and private activities (operations) with the help of forces, means and methods of operational and investigative activities in order to detect and stop crimes; operative-search prevention for the purpose of prevention of commission f crimes by participants, as well as the creation of conditions based on the analysis of the criminogenic situation, which objectively prevent the commission of crimes against property in a particular area; conducting covert investigative (search) actions within the pre-trial investigation, search for criminals. Based on them, the directions of activity of operative subdivisions of the National Police are determined, concerning their minimization, in particular: operative-search; operational and verification; search and information.Item КРИМІНОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПОНЯТТЯ «МАРГІНАЛЬНІСТЬ» ТА ЇЇ ОЗНАК. Criminological approaches to the concept of “marginality” and its sign(2021) ЧЕКАН Н.В.; Chekan N.V.У статті охарактеризовано маргінальність як стан кризи, пережитий індивідом під впливом навколишнього оточення, що виражається в такій зміні способу життя (алкоголізм, наркоманія, бродяжництво, жебрацтво), цілей і спрямованості особи (маргінальність доцільніше розглядати, по-перше, як один із видів деформації правосвідомості з огляду на правову кризу особи, по-друге, як окраїнне становище певних категорій громадян, пов’язане з тим, що їхнє правове становище не врегульоване у законодавстві належним чином), яка приводить до десоціалізації й конфлікту із суспільством. The article describes marginality as a state of crisis experienced by an individual under the influence of the environment, which is expressed in such a change in lifestyle (alcoholism, drug addiction, vagrancy, begging), goals and orientations of the person (marginality should be considered, firstly, as one of the types of deformation of legal consciousness, given the legal crisis of the individual, and secondly, as the marginal position of certain categories of citizens due to the fact that their legal status is not properly regulated by law), which leads to its desocialization and conflict with society.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »