№3
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing №3 by Title
Now showing 1 - 20 of 40
Results Per Page
Sort Options
Item APPLICATION OF ADMINISTRATIVE AND LEGAL REGULATIONS FOR CUSTOMS CLEARANCE ON CERTAIN TYPES OF SEA TRANSPORT. Застосування адміністративно-правового регламенту митного оформлення на певних видах морського транспорту(2020) DZHEMLIKHANOV T.H.; Джемліханов Т.Х.Стаття присвячена дослідженню особливостей здійснення митного оформлення щодо певних видів морського транспорту. Встановлено застосування адміністративно-правового регламенту під час здійснення митного оформлення на морському транспорті, який належить до особливого типу. Визначено основні митні процедури стосовно військових кораблів і суден військово-морських сил. Охарактеризовано специфіку таких суден і відображено їх як представників державної влади. Висвітлено першочерговість митних заходів щодо таких суден. Виокремлено митні формальності відносно суден каботажного плавання та товарів, що ними перевозяться. Судна, що здійснюють каботажне плавання, перебувають під митним контролем протягом усього часу каботажу. Митні формальності відносно судна каботажного плавання, що плаває під Державним прапором України, закінчуються після завершення ним каботажного перевезення та за відсутності на ньому товарів і транспортних засобів, що перебувають під митним контролем. Визначено, що дозволяється перевезення на судні каботажного плавання водночас із українськими товарами й іноземних товарів за умови їх надійної ідентифікації, а в разі неможливості її забезпечення українські товари розміщуються на борту судна окремо від іноземних товарів. Крім того, іноземні товари перебувають під митним контролем протягом усього часу каботажу. Тому митний контроль являє собою багатопланову й різноманітну діяльність. Для здійснення митного контролю створюються зони митного контролю. У пунктах пропуску через державний кордон України зони митного контролю встановлюють митниці за згодою із Прикордонними військами. У пунктах на митному кордоні України, що є межами спеціальних митних зон, митниця самостійно визначає території зон митного контролю. The article is devoted to the study of the features of customs clearance in respect of certain types of sea transport. It has been established that the application of administrative and legal regulations in the implementation of customs clearance on sea transport, which belongs to a special type. The basic customs procedures for warships and naval vessels are determined. The specifics of such courts are characterized and reflected as representatives of state power. Highlighted the priority of customs measures in relation to such ships. Highlighted are the customs formalities in relation to coastal vessels and the goods by which they are transported. Ships engaged in coastal navigation are under customs control during the whole time of coasting. Customs formalities for a coastal vessel flying the State Flag of Ukraine end after it has completed coastal transportation and in the absence of goods and vehicles under customs control. It has been determined that shipment of a coastal vessel simultaneously with Ukrainian goods and foreign goods is permitted upon reliable identification, and if it is not possible to secure it, Ukrainian goods are placed on board the vessel separately from foreign goods. In addition, foreign goods are under customs control during the whole time of cabotage. Therefore, customs control is a multifaceted and diverse activity. For the implementation of customs control, customs control zones are created. At checkpoints across the state border of Ukraine, customs control zones are established by customs as agreed with the Border Troops. At points on the customs border of Ukraine, are the borders of special customs zones, customs independently determines the territory of customs control zones.Item FEATURES OF THE FORMATION AND DEVELOPMENT OF ADMINISTRATIVE PROCEEDINGS. Особливості становлення і розвитку адміністративного судочинства(2020) GRECHANA S.I.; Гречана С.І.The article is devoted to the study of the features of the development of administrative justice – a system of special bodies (courts) for monitoring compliance with the law in the field of public administration, namely, a special procedural procedure for resolving administrative-legal disputes between citizens, public organizations or institutions, on the one hand, and government bodies, their officials, on the other hand, belong to pre-revolutionary times [1]. Стаття присвячена дослідженню особливостей розвитку адміністративної юстиції – системи спеціальних органів (судів) із контролю за дотриманням законності у сфері державного управління, а саме: особливого процесуального порядку вирішення адміністративно-правових спорів між громадянами, громадськими організаціями чи установами, з одного боку, і органами державного управління, їхніми посадовими особами, з іншого боку [1].Item АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА НЕВИКОНАННЯ ОБОВ’ЯЗКІВ ПО УТРИМАННЮ ТА ВИХОВАННЮ НЕПОВНОЛІТНІХ ЇХ БАТЬКАМИ (ІНШИМИ ЗАКОННИМИ ПРЕДСТАВНИКАМИ). Administrative and legal liability for failure to fulfill responsibilities for the maintenance and upbringing of minors by their parents (other legal representatives)(2020) АРТЕМЕНКО А.В.; Artemenko A.V.Статтю присвячено правовому регулюванню відносин у сфері встановлення та застосування адміністративної відповідальності за невиконання батьками (іншими законними представниками) неповнолітніх обов’язків по їх утриманню та вихованню. Є ряд питань, які потребують особливої уваги. Серед них такі: неповідомлення про існування загрози життю, здоров’ю неповнолітнього, залишення неповнолітнього без нагляду, недостатня ефективність заходів адміністративної відповідальності – попередження і адміністративного штрафу, що застосовуються до батьків (інших законних представників) неповнолітніх, що не виконують обов’язків по утриманню та вихованню дітей внаслідок зловживання алкоголем, наркотичними речовинами, небажання мати стабільний заробіток. Вказані фактори ставлять сім’ю, а особливо неповнолітніх, у небезпечне становище. The article is devoted to the legal regulation of relations in the field of establishing and applying administrative liability for non-fulfillment by parents (other legal representatives) of minor responsibilities for their maintenance and upbringing. There are a number of issues that need’s special attention. Among them: leaving a minor unattended, insufficient effectiveness of administrative liability measures – warnings and administrative fines applied to parents (other legal representatives) of minors who do not fulfill the responsibilities for the maintenance and upbringing of children due to alcohol and drug abuse, unwillingness to have stable earnings. These factors put the family, especially minors, in a dangerous situation.Item АКТИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В СИСТЕМІ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ. Acts of strategic planning in the system of administrative and legal regulation(2020) БІЛОШИЦЬКА Н.М.; Biloshytska N.M.У статті здійснено дослідження ролі актів стратегічного планування в системі адміністративно-правового регулювання України. В статті наголошено, що цільовим призначенням актів стратегічного планування в силу їх адміністративно-правового характеру є спрямоване поліпшення правового стану держави, діяльності громадських інститутів і життя громадян. В даний час ефективна система стратегічного планування в Україні необхідна для вирішення найважливіших питань поліпшення якості життя населення, підвищення темпів зростання економіки і гарантій безпеки країни, тобто того, що становить пріоритети розвиненої правової держави. The article examines the role of strategic planning acts in the system of administrative and legal regulation of Ukraine. The article notes that the purpose of strategic planning acts, due to their administrative and legal nature, is to improve the legal state of the state, the activities of public institutions and the life of citizens. Currently, an effective strategic planning system in Ukraine is necessary to address the most important issues of improving the quality of life of the population, increasing the growth rate of the economy and ensuring the country's security, that is, what constitutes the priorities of a developed state governed by the rule of law. It is noted that it is necessary to clearly define the functions of strategic planning by law, in particular: goal setting, forecasting, planning and programming, as well as to consolidate the system of implementation of these activities and determine how exactly the activities of government bodies are implemented, including by adopting generally binding power prescriptions that are adopted in a certain form by the law-making body within its competence and are aimed at establishing, changing or canceling legal norms designed for multiple application, that is, by adopting normative legal acts.Item ВЕКТОРИ СУДОВОГО РЕФОРМУВАННЯ (ОЧИМА ТЕОРЕТИКІВ І ПРАКТИКІВ). Vectors of judicial reform (theorists and practitioners point of view)(2020) ЦИБУЛЯК-КУСТЕВИЧ А.С.; Tsybuliak-Kustevych A.S.Стаття присвячена висвітленню основних висновків і конкретних пропозицій змін до законодавства, що сформульовані провідними науковцями та практиками з питань організації та функціонування судової влади за підсумками роботи ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні виклики та актуальні проблеми судової реформи в Україні», що відбулася 24–25 жовтня в м. Чернівці (Україна). The article is devoted to highlighting the main conclusions and specific proposals for changes in legislation, formulated by leading scholars and practitioners on the organization and functioning of the judiciary following the III International Scientific and Practical Conference “Modern Challenges and Current Problems of Judicial Reform in Ukraine” which took place in October 25th in Chernivtsi (Ukraine).Item ВИДИ ГАРАНТІЙ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНСТИТУЦІЙНОЇ СВОБОДИ ОСОБИ НА ПІДПРИЄМНИЦЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ. Kinds of guarantees of realization of the person’s constitutional freedom for business activity in Ukraine(2020) ОЛІЙНИК А.Ю.; Olinyk A.Yu.У статті розглянуто види гарантій реалізації конституційної свободи особи на підприємницьку діяльність. Автори їх поділяють на: а) правові (В. Погорілко, В. Федоренко); б) юридичні (П. Глущенко); в) загальні та спеціальні (П. Рабінович, В. Сіренко, О. Скакун, О. Совгиря, М. Хавронюк, Н. Шукліна); г) загальні та правові (К. Волинка) та ін. Можна стверджувати, що усі автори не заперечують того факту, що гарантії конституційних прав і свобод – це умови і засоби їх забезпечення реалізації. Не заперечується ними й поділ гарантій на загальні та спеціальні, а також і те, що вони закріплюються Конституцією і законами України, є гарантіями як конституційних прав, так і конституційних свобод, включаючи і конституційну свободу особи на підприємницьку діяльність. The article deals with the types of guarantees for the realization of a person’s constitutional freedom for business activities. The authors divide them into: a) legal (V. Pogorilko, V. Fedorenko); b) legal (P. Glushchenko); c) general and special (P. Rabinovich, V. Sirenko, O. Skakun, O. Sovgyrya, M. Khavroniuk, N. Shuklina); d) general and legal (K. Volynka) and others. It can be argued that all authors do not deny the fact that guarantees of constitutional rights and freedoms are the conditions and means of ensuring their implementation. There is no denying that the division of guarantees into general and special ones, as well as the fact that they are enshrined in the Constitution and laws of Ukraine, are guarantees of both constitutional rights and constitutional freedoms, including the constitutional freedom of a person to do business.Item ДЕЯКІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ НА ЗАСУДЖЕНОГО З МЕТОЮ ЗАПОБІГАННЯ ВЧИНЕННЮ НИМ НОВОГО ЗЛОЧИНУ У ВИПРАВНІЙ КОЛОНІЇ УКРАЇНИ. Some means of influencing the convicted person in order to prevent him from committing a new crime in the correctional colony of Ukraine(2020) БОГАТИРЬОВА О.І.; Bohatyrova O.I.; КОЛОДЧИНА А.Л.; Kolodchina A.L.У цій статті розглянуто такі засоби виправлення і ресоціалізації засуджених, які за змістом мають запобігти вчиненню засудженим у виправній колонії нового злочину, зокрема: встановлений порядок виконання та відбування покарання (режим); соціально-виховна робота та суспільно корисна праця. Доведено, що вчинення засудженим у виправній колонії нового злочину нівелює режим, а тому він потребує свого удосконалення, зокрема, в частині надання права посадовим та службовим особам установ виконання покарань на носіння та користування засобами відеофіксації. Це дозволить працівникам виправних колоній, з одного боку, самим дотримуватись у поведінці із засудженими принципу законності, а з іншого боку, засуджений має розуміти, що вчинене їм правопорушення фіксується як доказ протиправної поведінки. This article considers the following means of correction and re-socialization of convicted persons, which in terms of content should prevent convicted persons from committing a new crime in a correctional colony, in particular: the established procedure for the execution and serving of a sentence (regime); Socio-educational work and socially useful work. It has been proved that the commission of a new crime by convicted persons in a correctional colony equalizes the regime, and therefore it requires its improvement, in particular in terms of granting officials and officials of penal institutions the right to carry and use video recording facilities. This will allow the employees of correctional colonies, on the one hand, to adhere to the principle of legality in their conduct with the convicted persons, and on the other hand, the convicted person must understand that the offence committed by him is recorded as evidence of unlawful conduct.Item ДЕЯКІ ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ СУРОГАТНОГО МАТЕРИНСТВА З ІНОЗЕМНИМ ЕЛЕМЕНТОМ. Some problematic aspects of surrogate motherhood with a foreign element(2020) ГОЖІЙ І.О.; Hozhii I.O.; ТОФАН А.О.; Tofan A.O.Сім’я – соціокультурний інститут, дієвий інструмент соціалізації особистості та гуманізації соціуму. Відповідно до традицій, які склалися у суспільстві, метою укладення шлюбу та створення сім’ї є народження та виховання дітей. Водночас кожне п’яте подружжя має проблеми з репродуктивною функцією. У більшості випадків саме сурогатне материнство є останнім шансом відчути радість батьківства для безплідних подружніх пар. The family is a socio-cultural institute, an effective tool for socializing the individual and humanizing the society. According to the tradition in society, the purpose of marriage and family formation is the birth and upbringing of children. However, every fifth couple has problems with reproductive function. In the vast majority of cases, surrogate motherhood is the last chance to experience the joy of fatherhood for infertile couples.Item КОНВЕНЦІЯ ПРО ЗАХИСТ ПРАВ ЛЮДИНИ ТА ОСНОВОПОЛОЖНИХ СВОБОД ЯК ДЖЕРЕЛО АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРАВА. Convention for the Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms as a source of administrative law(2020) КОРНІЄНКО М.В.; Korniienko M.V.У статті акцентується увага на необхідності переосмислення змісту джерел адміністративного права України. Як методологічне підґрунтя дослідження визначено розуміння джерела права як способу зовнішнього вираження норм права, з якого суб’єкти правозастосування черпають відповідні норми для вирішення справи. Акцентується увага на тому, що твердження про віднесення України до романо-германської правової сім’ї, в якій як джерело права використовується нормативно-правовий акт та не застосовується судовий прецедент, потребує переосмислення, з огляду на умовність таких тверджень та діяльність Європейського суду з прав людини. The article focuses on the need to rethink the content of the sources of administrative law of Ukraine. The methodological basis of the research is the understanding of the source of law as a way of external expression of the rules of law, from which the subjects of law enforcement draw the appropriate rules to resolve the case. Emphasis is placed on the fact that the allegation that Ukraine belongs to the RomanoGermanic law family, in which a normative legal act is used as a source of law and no judicial precedent is applied, needs to be reconsidered, given the conditionality of such allegations and the European Court of Human Rights activities.Item МИРОВА УГОДА ЯК ФОРМА ПРИМИРЕННЯ СТОРІН У ЦИВІЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Amicable settlement as a form of reconciliation of the parties in civil proceedings(2020) КУНИЦЬКИЙ Є.В.; Kunitsky E.V.У науковій статті визначено юридичну природу та досліджено процесуальний порядок укладення мирової угоди як однієї з процесуальних форм примирення сторін у цивільному процесі. Визначено, що мирова угода сторін – це правочин, укладений між сторонами з метою врегулювання спору на основі взаємних поступок, який може стосуватися лише прав та обов’язків сторін і предмета позову. Особливість мирової угоди полягає у тому, що вона замінює спірні правовідносини (права та обов’язки) сторін безспірними, чітко визначеними. Це, з одного боку, свідчить про ліквідацію допроцесуального правовідношення, а з іншого – про виникнення нового правовідношення. The scientific article defines the legal nature and examines the procedural procedure for concluding an amicable agreement as one of the procedural forms of conciliation of the parties in civil proceedings. It is determined that an amicable agreement between the parties is a transaction concluded between the parties for the purpose of resolving a dispute on the basis of mutual concessions, which may concern only the rights and obligations of the parties and the subject of the claim. The peculiarity of the amicable agreement is that it replaces the disputed legal relationship (rights and obligations) of the parties with indisputable, clearly defined. This, on the one hand, indicates the liquidation of the pre-trial relationship, and on the other – the emergence of a new relationship.Item МУЛЬТИПЛІКАТИВНІСТЬ СИСТЕМИ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ ІНФРАСТРУКТУРНОЇ ПОЛІТИКИ. Multiplicativity of the system of legal regulation of state infrastructure policy(2020) ЗУБКО Г.Ю.; Zubko H.Yu.Багатомірність такого складного надінституціонального феномену, як державна інфраструктурна політика, зумовлює необхідність використання інноваційних підходів дослідження. Стаття відбиває результати застосування методів математичної логіки в юриспруденції на прикладі висвітлення правового регулювання цього напряму політики за принципом мультиплікативності, чим відкриває оригінальні шляхи розвʼязання теоретичних і прикладних проблем. The multidimensionality of such a complex suprainstitutional phenomenon as state infrastructure policy necessitates the application of innovative research approaches. The author of the article believes that the methodology of legal science should overcome the barriers of conservatism and enrich itself through intersubjective communications. In this regard, great prospects are opening up for the application of mathematical logic methods in law.Item МІЖНАРОДНЕ КОСМІЧНЕ ПРАВО І МІЛІТАРИЗАЦІЯ КОСМОСУ. International space law and militarization of space(2020) ПОПОВ В.М.; Popov V.М.; БОГАТОВ О.І.; Bogatov O.І.Стаття присвячена аналізу змін міжнародних правових відносин у процесі космічної діяльності, пов’язаної з розміщенням систем озброєння в навколоземному просторі, на інших космічних тілах, їх використання у військових цілях і нанесення шкоди суб’єктам міжнародного космічного права (МКП) на Землі і в космосі. Постійна зміна міжнародної ситуації, динаміка розвитку зброї, поява нових загроз (COVID-19) вимагають аналізу та розвитку міжнародно-правових відносин у процесі космічної діяльності. The article is devoted to the analysis of changes in international legal relations in the process of space activities related to the placement of weapons systems in near-Earth space, on other space bodies, their use for military purposes and harming the subjects of international space law (MCP) on Earth and in space, from the Earth and from space. The constant change in the international situation, the dynamics of the development of weapons, the emergence of new threats (COVID-19) require the analysis and development of international legal relations in the process of space activities.Item МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ПРОТИДІЇ КІБЕРЗЛОЧИННОСТІ ОРГАНАМИ КІБЕРПОЛІЦІЇ. International experience in combating cybercrime by cyberpolice bodies(2020) БІЛОБРОВА Т.В.; Bilobrova T.V.У статті досліджено успішний міжнародний досвід протидії кіберзлочинності органами поліції. Встановлено, що дослідження діяльності органів поліції зазначених держав та їх національного законодавства є сьогодні вельми актуальним та своєчасним в умовах удосконалення адміністративно-правового статусу Департаменту кіберполіції Національної поліції України. З’ясовано, що належний рівень функціонування органів поліції, які здійснюють заходи щодо боротьби з кіберзлочинністю, залежить від належного рівня їх правового регулювання, що в США є достатньо сильною основою для ефективного здійснення національної політики в галузі кібербезпеки. Визначено, що у США ФБР спільно з іншими урядовими установами створило ряд бюро та робочих груп з питань боротьби з кіберзлочинністю з різними категоріями громадян та відповідно до їх соціального статусу. The article examines the successful international experience in combating cybercrime by police. It is established that the study of the activities of the police bodies of these states and their national legislation is very relevant and timely today in terms of improving the administrative and legal status of the Cyber Police Department of the National Police of Ukraine. It has been established that the proper level of functioning of police bodies carrying out measures to combat cybercrime depends on the proper level of their legal regulation, which in the United States is a strong enough basis for effective implementation of national cybersecurity policy.Item НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФУНКЦІЙ СЛІДЧИХ ПІДРОЗДІЛІВ ОРГАНІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ. Ways of the National Police bodies investigative units’ functions improvement(2020) ПАСЬКО О.М.; Pasko O.M.Автором розглянуто сучасний стан професійної діяльності слідчих і необхідність відповідати сучасним інформаційним технологіям, які плинні та мінливі. Для цього працівник органів досудового розслідування повинен бути спроможним чітко визначати, обмірковувати та виконувати професійні функції сфери діяльності. У зв’язку із реорганізаційними етапами у Національній поліції України виникає нагальна потреба уточнення й узагальнення функцій слідчого відповідно до нових законодавчих змін у державі. Тому автором визначені єдині та уніфіковані функції працівників слідства органів досудового розслідування з урахуванням чинного законодавства України та сфер діяльності: особистісної, соціальної та діяльнісної. Проаналізовано нормативно-правові акти, які визначать діяльність слідчого на предмет забезпечення груп функцій. This work deals with the current state of professional activity of investigators and the need to be at a high level meeting the requirements of modern information technologies, which are unstable and changeable. In this regard, the pre-trial investigation officer must be able to clearly define, reflect and perform the professional functions in the operative sphere. And in connection with the reorganization stages in the National Police of Ukraine, there is an urgent need to clarify and summarize the investigator’s functions according to the new legislative changes in the country. Therefore, the author defines the unified functions of the officers of the pretrial investigation bodies, taking into account the current legislation of Ukraine and the activity spheres: personal, social and activity-like. The normative legal acts are analyzed, which will determine the activity of the investigator for ensuring the groups of functions.Item НОРМАТИВНІ ГАРАНТІЇ СТАТУСУ ВІЙСЬКОВОПОЛОНЕНИХ У МІЖНАРОДНОМУ ПРАВІ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ УКРАЇНИ. Statutory guarantees of the status of prisoners of war in international law and their significance for Ukraine(2020) ГОДЖЕК Я.С.; Godzhek I.S.У статті розглядаються актуальні питання закріплення нормативно-правових гарантій статусу військовополонених у міжнародному праві та їх забезпечення. Норми міжнародного гуманітарного права спрямовані на захист прав військовополонених, визначення їх статусу. За весь час існування людства міжнародне співтовариство розробило та погодило норми міжнародного гуманітарного права і сформувало основні принципи ведення війни. Один з найістотніших серед них – це принцип захисту жертв війни, що виражається у забезпеченні воюючими сторонами правового захисту військовополонених. Для забезпечення збереження життя і здоров’я осіб, свобода яких обмежена у зв’язку із збройними конфліктами, норми міжнародного права визначають низку мінімальних стандартів утримання таких осіб. The article deals with topical issues of securing the legal guarantees of the status of prisoners of war in international law and their support. The norms of international humanitarian law are aimed at protecting the rights of prisoners of war, determining their status. Throughout the existence of mankind, the international community has developed and agreed upon the rules of international humanitarian law and formed the basic principles of warfare. One of the most significant of these is the principle of protection for the victims of war, which is expressed by the warring parties providing legal protection to prisoners of war. In order to preserve the life and health of persons whose freedom is restricted by armed conflict, international law defines a number of minimum standards for the detention of such persons.Item «ОБОВ’ЯЗКОВІ» СУБ’ЄКТИ НАГОРОДНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЯК ВИДУ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗА ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ. “Mandatory” subjects of the award procedure as a type of administrative procedure under the legislation of Ukraine(2020) КОВБАС І.В.; Kovbas I.V.Проблематика удосконалення процедури відзначення осіб (колективів осіб) за їх заслуги перед державою та українським народом нерозривно пов’язана із суб’єктним забезпеченням такої процедури. В аспекті оптимізації системи суб’єктів публічної адміністрації, перерозподілу їх повноважень, розширення засад участі громадськості у відповідних правовідносинах важливо з’ясувати питання окреслення кола суб’єктів, які беруть участь у нагородній процедурі, визначити їх рольові позиції, що своєю чергою дозволить виокремити проблемні питання елементного складу кола таких суб’єктів, запропонувати рекомендації щодо оптимізації їх кількості та удосконалення якості їх участі у такій процедурі. Важливо зазначити, що серед усього розмаїття суб’єктів нагородної процедури своє чільне місце посідають «обов’язкові» суб’єкти, без яких взагалі неможлива нагородна процедура. Relevance. The issue of improvement for procedure that rewards a person (persons) based on their merits before the state and Ukrainian people are directly linked with subjective means to ensure such procedure. In an aspect of optimizing the system of subjects in public administration, reviewing their authority, expanding the principles of public participation in relevant legal relations, it is important to figure out a question of forming the circle of subjects that take part in award procedure, determine their roles, which in turn will allow to separate problematic questions of elemental composition of such circle, and to propose recommendations for optimizing their quantity and improving the quality of their participation in such procedure.Item ОБ’ЄКТ І ПРЕДМЕТ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ. An object and article of government control are in the field of providing of informative safety of Ukraine(2020) ЯКОВЛЄВ П.О.; Yakovlev P.O.У статті розкривається зміст і пропонується авторський варіант тлумачення таких категорій, як об’єкт і предмет державного регулювання у сфері забезпечення інформаційної безпеки України. Об’єктом державного регулювання у сфері забезпечення інформаційної безпеки запропоновано вважати суспільні відносини, які формуються у процесі державно-владної діяльності уповноважених органів управління, спрямованої на забезпечення життєво важливих інтересів особи, суспільства і держави в інформаційній сфері. Зазначено, що як інтереси особи в інформаційній сфері, так і інтереси суспільства та держави визначаються здебільшого актуальними загрозами, а також ступенем впровадження досягнень глобального і національного технічного прогресу у сфері формування й оперування інформаційними даними. In the article maintenance opens up and offered authorial variant of interpretation of such categories as object and article of government control in the field of providing of informative safety of Ukraine. In the field of providing of informative safety it is suggested the object of government control to count public relations, that is formed in the process of the state-imperious activity of the authorized organs of management, sent to providing vitally of important interests of person, society and state in an informative sphere. It is marked that both interests of person in an informative sphere and interests of society and state are determined, mostly, actual now to time by threats, and also degree of introduction of achievements of global and national technical progress in the field of forming and operating informative data.Item ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ МОДЕЛІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛІТИКИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ. Organizational and legal models of information security policy implementation in Ukraine(2020) ПЕРУН Т.С.; Perun T.S.У контексті визначення інформації як стратегічного ресурсу будь-якої держави, продуктивної сили і цінного майна розглядаються проблеми інформаційної безпеки. Їх вирішення потребує належного правового регулювання і вироблення національної моделі інформаційної безпеки. Оскільки інформаційна безпека – це невід’ємна частина загальної та національної безпеки, зміст якої базується насамперед на положеннях Конституції України, а також на положеннях основних базових документів, у роботі виділені рівні інформаційної безпеки, дано характеристику принципів інформаційної безпеки. Формулюються найважливіші завдання забезпечення інформаційної безпеки України. Задаються напрями забезпечення інформаційної безпеки, а також організаційно-технічні заходи щодо захисту інформації в загальнодержавних інформаційних і телекомунікаційних системах. In the context of the informational information of a strategic resource of any power, productive strength and valuable mine, problems of informational security are seen. First, I will require proper legal regulation and the first national model of information technology. So, as the information on the security is completely unimportant, the country is based on the provisions of the Constitution of Ukraine, as well as on the provisions of the basic documents, as well as the operation of the basic principles. I am formulated to have the best care of the information security of Ukraine. I am asking myself about securing information security, as well as organizational and technical support, go to clean up information in the overseas information and telecommunication systems.Item ОСНОВНІ ДЕТЕРМІНАНТИ, ЯКІ ЗУМОВЛЮЮТЬ КОРУПЦІЙНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ В УКРАЇНІ. The main determinants that determine corruption offenses in Ukraine(2020) ЛЕГКА О.В.; Lehka O.V.У статті окреслено проблематику основних корупційних факторів, які зумовлюють корупційні правопорушення в Україні. З’ясовано, що корупційні загрози зазвичай мають соціальні передумови, властиві усім державам, але найбільше країнам із перехідною економікою, до яких і належить Україна. Визначено, що детермінанти, які зумовлюють корупційні правопорушення в Україні, поділяються на політичні, економічні, правові, організаційно-управлінські та соціально-психологічні криміногенні фактори. Виокремлено основні детермінанти корупційних загроз: недосконалість вітчизняного кримінального законодавства щодо відповідальності за корупційні правопорушення; толерантність суспільства до окремих протиправних виявів; стійкість традицій і звичок (наприклад, традиція вирішувати переважну більшість питань із посадовцями або службовими особами за допомогою корупційних схем); політична нестабільність у країні; різке зниження рівня життя (фінансова криза); майнова нерівність членів суспільства (у країні практично відсутній середній клас); тінізація суспільно-економічних відносин; посадова корупційна злочинність. The article outlines the problems of the main corruption factors that determine corruption offenses in Ukraine. It was found out that corruption threats, as a rule, have social prerequisites inherent in all States, but most of all in countries with transition economies, which include Ukraine. It is determined that the determinants that cause corruption offenses in Ukraine are divided into political, economic, legal, organizational and managerial, and socio-psychological criminogenic factors. The main determinants of corruption threats are highlighted: imperfection of domestic criminal legislation on responsibility for corruption offenses; tolerance of society to certain illegal manifestations; stability of traditions and habits (for example, the tradition to solve the vast majority of issues with officials or officials using corruption schemes); political instability in the country; a sharp decline in the standard of living (financial crisis); property inequality of members of society (there is almost no middle class in the country); shadowing of socio-economic relations; official corruption crime.Item ОСНОВНІ НАПРЯМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУСПІЛЬНОЇ ПРАВОСВІДОМОСТІ В АСПЕКТІ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ. The main directions of transformation of public legal consciousness in the aspect of European integration of Ukraine(2020) КІМ К.В.; Kim K.V.У статті розкривається зміст процесів трансформації суспільної правосвідомості у зв’язку з активізацією процесів європейської інтеграції. Обґрунтовано, що трансформація правосвідомості широких верств суспільства і сприйняття універсальних цінностей Європейського Союзу є важливим чинником успішності європейської інтеграції України. Акцентовано увагу на тому, що після внесення змін до чинної Конституції України у державі створено всі формальні передумови для трансформації суспільної правосвідомості. Запропоновано виокремлювати кілька основних напрямів змінення суспільної правосвідомості, які ідейно базуються на втіленні універсальних цінностей Європейського Союзу на національному рівні: визнання дотримання людської гідності центральним орієнтиром уваги органів охорони правопорядку, усвідомлення унікальності і важливості свободи, демократії і рівності як цілей суспільного розвитку і державної діяльності, формування поваги до концепції правової держави і верховенства права в Україні, формування толерантного ставлення до прав меншин. Доведено, що прийняття кожним громадянином зазначених цінностей цілком відповідає ідеї євроінтеграції як цивілізаційного вибору українського народу. The article reveals the content of the processes of transformation of public legal consciousness in connection with the intensification of the processes of European integration. It is substantiated that the transformation of legal consciousness of broad sections of society and the perception of universal values of the European Union is an important factor in the success of Ukraine's European integration. Emphasis is placed on the fact that after the amendments to the current Constitution of Ukraine, all formal preconditions for the transformation of public legal consciousness have been created in the state. It is proposed to identify several main areas of change of public legal awareness, which are ideologically based on the implementation of universal values of the European Union at the national level: recognition of human dignity as the central focus of law enforcement, awareness of the uniqueness and importance of freedom formation of respect for the concept of the rule of law and the rule of law in Ukraine, the formation of a tolerant attitude to pr in the minority. It is proved that the acceptance of these values by every citizen fully corresponds to the idea of European integration as a civilization choice of the Ukrainian people.