Праці навчально-наукового інституту заочного та дистанційного навчання
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Праці навчально-наукового інституту заочного та дистанційного навчання by Author "Androsiuk, V."
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item Зарубіжний досвід ефективної комунікації поліцейських.Foreign experience of effective police communication(2018-09) Андросюк, Вячеслав Георгійович; Волошина, Оксана Василівна; Галустян, Олена Аркадіївна; Малоголова, Олеся Олексіївна; Мотиль, Іван Іванович; Androsiuk, V.; Voloshyna, O.; Galustian, O.; Maloholova, O.; Motyl, I.Проаналізовано досвід використання поліцейськими зарубіжжя сучасних технологій встановлення психологічного контакту з населенням при вирішенні оперативно-службових завдань. Розкрито зміст ненасильницького спілкування та принципи взаємодії поліції різних країн світу з громадськістю. Обґрунтовано необхідність запозичення світового та вітчизняного досвіду правового регулювання та психологічного супроводу поліцейської комунікативної взаємодії Національної поліції України у налагодженні партнерських стосунків з населенням, переорієнтування їх професійної спрямованості на надання дієвої суспільної та індивідуальної допомоги в комунікації. Запропоновано методи безпечної та чутливої моделі професійної поліцейської комунікації в напрямку партнерства з населенням і формування його довіри на прикладі інших країн.The experience of use of modern technologies by the police abroad for the establishment of psychological contact with the population in solving operational and service tasks is analyzed. The content of non-violent communication and principles of interaction of the police of different countries with the public are revealed. The necessity of borrowing international and domestic experience of legal regulation and psychological support of police communication interaction of the National Police of Ukraine in establishing partnership with the population, reorienting their professional orientation to provide effective social and individual assistance in communication is substantiated. The methods of safe and sensitive model of professional police communication in the direction of partnership with the population and formation of its trust on the example of other countries are offered.Item Методичні рекомендації: Психологічні чинники формування комунікативної компетентності слідчих Національної поліції України(2020-10) Волошина, Оксана Василівна; Voloshyna, O.; Андросюк, Вячеслав Георгійович; Androsiuk, V.Методичні рекомендації містять результати експериментального дослідження комунікативної компетентності слідчих НПУ, шляхи та напрями її оптимізації. Для керівників слідчих підрозділів Національної поліції України, керівництва закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання, слідчих та психологів практичних підрозділів.Item Методологічне підґрунтя професіографії в Національній поліції України в сучасних умовах.The Methodological Foundation of the Professiography in the National Police of Ukraine in Modern Conditions(2019-12) Андросюк, Вячеслав Георгійович; Androsiuk, V.Мета статті полягає в обґрунтуванні принципово нового теоретико-методологічного підходу до розв’язання проблеми професійно-психологічного добору персоналу до Національної поліції України. Проаналізовано сучасний стан професіографії в поліції, визначено її основні методичні недоліки й технології здійснення професійного психологічного добору. Методологія. Методологічна основа формування змісту публікації зумовлена базовими принципами психологічного дослідження – детермінізму, науковості, єдності свідомості й діяльності. The purpose of the article is to substantiate a fundamentally new theoretical and methodological approach to solve the problem of professional and psychological selection of personnel to the National Police of Ukraine. The current state of the profession in the police is analysis, its main methodological shortcomings and the technologies of professional psychological selection are determined. Methodology. The methodological basis of the content of the publication is determined by the basic principles of psychological research - determinism, science, unity of consciousness and activity.Item Методологічне підґрунтя формування особистості поліцейського в закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання Methodological grounds of policeman personality formation in Higher Educational Establishments with specific terms of education.(2018-01) Андросюк, Вячеслав Георгійович; Androsiuk, V.Статтю присвячено окресленню основних методологічних підходів до організації освітнього процесу в закладах освіти із специфічними умовами навчання на етапі сучасної перебудови правоохоронної системи в Україні і, зокрема, створення Національної поліції. Аналізуються основні тенденції в зміні психологічних смислових акцентів фахової поліцейської освіти, які полягають у перебудові освітнього процесу з формування функціональної кадрової одиниці персоналу на виховання особистості, орієнтованої на всебічний саморозвиток і безперервне самовдосконалення в процесі навчання і в подальшій професійній діяльності. Обґрунтовується актуальна необхідність застосування сучасних методологічних підходів, – акмеологічного, системного та компетентнісного, в поліцейському освітньому просторі, їх психологічних детермінант та функціональних чинників.The article is devoted to description of the main methodological approaches to the organization of the educational process in educational institutions with specific training conditions at the stage of modern restructuring of the law enforcement system in Ukraine and, in particular, the creation of the National Police. The author analyzes the main trends in the change of psychological semantic accents of special police education, which consist in restructuring the educational process from forming a functional personnel unit of the staff to personal education, directed to comprehensive self-development and continuous self-improvement in the training process and in future professional activities. It justifies the current need for the application of modern methodological approaches, acmeological, systemic and competence-based, in the police educational space, their psychological determinants and functional factors.Item Особливості мотивації до навчання курсантів закладів вищої освіти МВС України.Features of motivation for the training of students of institutions of higher education of the Ministry of Internal Affairs.(2018-11) Андросюк, Вячеслав Георгійович; Androsiuk, V.; Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, L.; Кудерміна, Олена Іванівна; Kudermina, O.; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Yurchenko-Shekhovtsova, T.У методичних рекомендаціях відображено результати емпіричного дослідження особливостей мотивації до навчання курсантів закладів вищої освіти МВС України (n=968). Здійснено теоретичний аналіз проблеми мотивації до навчання майбутніх фахівців та структури мотивації навчальної діяльності. Визначено домінуючи параметри мотивації професійного навчання, провідні мотиви вибору професії, особливості професійної мотивації внутрішньо мотивованих та зовнішньо мотивованих курсантів першого та випускного курсів закладу вищої освіти МВС України. Обґрунтовано висновок щодо особливостей впливу на особистісний і професійний розвиток курсантів засобів інноваційних технологій навчання та освітнього середовища закладу вищої освіти. Сформульовано практичні рекомендації учасникам освітнього процесу закладів вищої освіти МВС України щодо розвитку (саморозвитку) у курсантів мотивації до професійного навчання.The methodological recommendations reflect the results of an empirical study of the peculiarities of motivation to study the cadets of higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine (n = 968). The theoretical analysis of the problem of motivation for the training of future specialists and the structure of the motivation of educational activity is carried out. The dominant parameters of vocational training motivation, leading motives for choosing a profession, features of professional motivation of internally motivated and external motivated cadets of the first and final courses of the institution of higher education of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine are determined. The conclusion on the peculiarities of the impact on the personal and professional development of the students of innovative technologies in education and educational environment of the institution of higher education is substantiated. Practical recommendations for participants of the educational process of institutions of higher education of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine concerning development (self-development) of cadets of motivation to vocational training are formulated.Item Проведення професійно-психологічного відбору у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання.professional-psychological selection in higher educational institutions with specific learning conditions(2018-09) Андросюк, Вячеслав Георгійович; Androsiuk, V.; Галустян, Олена Аркадіївна; Galustian, O.; Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, L; Малоголова, Олеся Олексіївна; Maloholova, O.; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Yurchenko-Shekhovtsova, T.Проаналізовано систему основоположних наукових понять, завдання та функції, методологічні принципи та методичний апарат професійно-психологічного відбору з метою формування якісного і перспективного перемінного складу курсантів (слухачів) у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання. Запропоновано організаційно-методологічне підґрунтя та критеріальні частини професійно-важливих якостей майбутніх працівників Національної поліції України за основними фаховими напрямами професійної діяльності. В методичних рекомендаціях обґрунтовано доцільність, шляхи і послідовність професіографічного аналізу правоохоронної діяльності. Визначено регламент і організаційні засади професійно-психологічного відбору на навчання.The system of fundamental scientific concepts, tasks and functions, methodological principles and methodical apparatus of professional psychological selection with the purpose of forming a qualitative and perspective variable composition of students (listeners) in institutions of higher education with specific learning conditions are analyzed. The organizational and methodological basis and criterion parts of professional-important qualities of future employees of the National Police of Ukraine according to the main professional directions of professional activity are offered. It is substantiated the expediency, ways and sequence of professional analysis of law-enforcement activity. The regulations and organizational principles of vocational and psychological selection for study are determined.Item ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ЯК КРИТЕРІЙ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СЛІДЧОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ VALUABLE ORIENTATIONS OF THE PERSONALITY AS CRITERION FOR INFORMATIONAL COMPETENCE OF THE INVESTIGATOR OF THE NATIONAL POLICE OF UKRAINE(2018-12) Андросюк, Вячеслав Георгійович; Androsiuk, V.Статтю присвячено вирішенню проблеми місця і ролі цінних орієнтацій у формування і розвиткові інформативної компетентності слідчого Національної поліції, під якою слід розуміти психічне новоутворення, яке характеризує можливість продуктивно і якісно обробити значний обсяг інформації. Методологічний підхід до проблеми ґрунтується на аналізі основних інформативно-психологічних компонентів, що дозволяє виокремити їх в контексті нормативно-правової та функціональної діяльності. На основі виявлених психологічних експериментально-дослідницьких відмінностей встановлено значущий зв'язок між деякими психологічними особливостями і ціннісними орієнтаціями, притаманними інформативно-компетентним слідчим. Система ціннісних орієнтацій в інформаційній діяльності характеризує здатність слідчого до адекватної саморегуляції поведінки і схильності до професійного самовдосконалення в сфері інформативного пошуку і аналітичної роботи. Встановлено структурно-змістовні компоненти ціннісної сфери слідчих. Структура ціннісної сфери інформативно компетентних слідчих формується за термінальними цінностями (цілі індивідуальних і професійних досягнень) та інструментальними (ефективні методи і прийоми професійної інформаційної діяльності) цінностями. Запропоновано низку ключових інформаційних компетенцій як основи організації професійної освіти майбутніх слідчих. Виокремлено перспективні напрями подальшого дослідження зазначеної проблеми.The thesis is devoted to the decision of problem of place and role of the valued orientations in forming and development of informative competence of investigator of the National police, which is comprehend as the psychical new formation that characterizes possibility of subject by effectively and qualitatively to process the considerable volumes of information. Methodological approach to the problem two basic grounds of analysis of informatively-psychological components and sequence of pre-trial investigation allow to distinguish: normatively-judicial and functionalactivity. On results psychological experimental research distinctions are set between some psychological properties and valued orientations, which are inherent to the informatively-competent investigators. The system of valued determinations of informative activity represents the capacity of investigator for adequate self-regulation of behavior and oriented to professional self-perfection in the sphere of informative search and analytical work at investigation of offences. The structure-contentively components of the valued sphere of investigators are established. The structure of the valued sphere of informativelycompetent investigators is formed by terminal values (aims of individual and professional achievements) and values instrumental (effective methods and receptions of professional informative activity). The row of key informative competenses as bases of organization of trade education of future investigators offers. The prospects of the further working of the investigated problem are outlined.