Праці навчально-наукового інституту заочного та дистанційного навчання
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Праці навчально-наукового інституту заочного та дистанційного навчання by Title
Now showing 1 - 20 of 124
Results Per Page
Sort Options
Item Агресивність курсантів-першокурсників під час навчання в умовах воєнного стану. Aggressiveness of first-year cadets during training under martial law(2023) Гончар, Марія Леонідівна; Honchar, MaryaУ статті представлено результати емпіричного вивчення особливостей агресивності курсантів-першокурсників закладу вищої освіти МВС України, які навчаються в умовах дії воєнного стану в України. The article presents the results of an empirical study of the aggressiveness of first-year cadets of a higher education institution of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, who study under martial law in Ukraine.Item Активність як характеристика настрою курсантів-першокурсників. Activity as a characteristic of the mood of first-time cadets(2023) Лип’юк, Анна Миколаївна; Lypiuk, Anna; Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaОписано результати вивчення особливостей настрою курсантів-першокурсників. Проведено оцінку настрою курсантів першого курсу як актуального емоційного стану. The results of studying the peculiarities of the mood of first-year cadets are described. The assessment of the mood of the first-year cadets as a current emotional state was carried out.Item ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК НЕГАТИВНОЇ АГРЕСИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ З ТИПОМ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН(2016-10) Захаренко, Л.М.Item ВЗАЄМОЗВ`ЯЗОК ЖИТТЄВИХ ЦІННОСТЕЙ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ.VITAL VALUES AND PROFESSIONAL MOTIVATION OF POLICE OFFICERS(2017-03) Галустян, Олена Аркадіївна; Захаренко, Людмила Миколаївна; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Galustian, O.; Zakharenko, L.; Yurchenko-Shekhovtsova, T.У тезах подано результати емпіричного дослідження особливостей взаємозв’язку життєвих цінностей з параметрами та типами професійної мотивації поліцейських-здобувачів ступеня вищої освіти (n=25). Визначено домінуючий тип та рівні сформованості професійної мотивації, термінальні цінності респондентів. Проаналізовано взаємозв’язки параметрів та типів професійної мотивації з життєвими сферами і термінальними цінностями опитаних. The theses present the results of the empirical pilot study of the peculiarities of the interrelation of vital values with the parameters and types of professional motivation policemen getting higher education (n = 25). The main type and levels of professional motivation formation, vital values of respondents are determined. The connections between parameters and types of professional motivation with spheres of life and vital values of respondents are analyzed.Item Вивчення особистісних якостей курсантів-першокурсників. Study of personal qualities of first-year cadets(2023) Хлуд, Дар’я Євгенівна; Khlud, Dari; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Yurchenko-Shekhovtsova, TetyanaУ статті представлено результати проведеного психодіагностичного вивчення особистісних якостей курсантів першого курсу закладу вищої освіти із специфічними умовами навчання. За результатами вивчення встановлено, що більшість курсантів характеризуються комунікабельністю, цілеспрямованістю та їм не притаманна консервативність та креативність. Тhe article presents the results of a psychodiagnostic study of the personal qualities of first-year cadets at a higher education institution with specific learning conditions. According to the results of the study, it was established that most cadets are characterized by sociability, purposefulness, and are not characterized by conservatism and creativity.Item Використання моделі BASIC PH у профілактиці та подоланні професійного вигорання поліцейських Національної поліції України. The use of the BASIC PH model in the prevention and overcoming of professional burnout of police officers of the National Police of Ukraine(2018) Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, Lіudmуla; Подакін, Дмитро Миколайович; Podakin, DmytroУ статті проаналізовано особливості використання моделі BASIC PH як дієвого способу у профілактиці професійного вигорання поліцейських. The article analyzes the peculiarities of using the BASIC PH model as an effective way to prevent professional burnout of police officers.Item Врахування динамічних властивостей темпераменту курсантів під час здійснення психологічного супроводження процесу адаптації. Taking into account the dynamic properties of the cadets' temperament during psychological support of the adaptation process(2017) Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaРозглянуто результати дослідження особливостей темпераменту курсантів-першокурсників. Визначено, що відповідно до динамічних властивостей темпераменту курсантів можна спрогнозувати особливості протікання процесу адаптації у кожного з них. The results of the research on the peculiarities of the temperament of first-year cadets are considered. It was determined that according to the dynamic properties of the cadets' temperament, it is possible to predict the peculiarities of the adaptation process in each of them.Item Відкритість новому досвіду як особистісна якість науково-педагогічних працівників. Openness to new experience as a personal quality of scientific and pedagogical staff(2021) Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, Lyudmila; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Yurchenko-Shekhovtsova, TetyanaУ сучасному світі важливою особистісною якістю людини є відкритість новому досвіду, що дозволяє їй успішно адаптуватися до навколишніх змін, творчо підходити до вирішення нагальних питань життєдіяльності, брати відповідальність за своє життя. Науково-педагогічні працівники повинні бути відкритими до пізнання нового, адже вони за специфікою своєї професійної діяльності повинні опанувати нові форми, методи та засоби навчання та активно застосовувати їх в інноваційно-креативному освітньому просторі. Метою дослідження стало емпіричне вивчення особистісних характеристик науково-педагогічних працівників з різними рівнями відкритості новому досвіду. У дослідженні використані структурно-логічний метод, методи емпіричного психологічного дослідження (тестування), порівняльного аналізу. Емпірична база дослідження: 65 науково-педагогічних працівників, які працюють у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання, що здійснюють підготовку поліцейських. Наукова новизна. У ході дослідження було визначено, що науково-педагогічні працівники з різними рівнями відкритості новому досвіду схожі за показниками екстраверсії, спонтанності, ригідності, тривожності, інтроверсії, толерантності до невизначеності, внутрішньо-особистісного аспекту емоційного інтелекту, але відрізняються за показниками сенситивності та емоційної лабільності (межі норми або помірної вираженості), поступливості (конформізм/нонконформізм), показниками шкал міжособистісного аспекту емоційного інтелекту (середня чи низька вираженість його властивостей). Відкритість науково-педагогічних працівників новому досвіду у професійній діяльності зумовлює більшу сконцентрованість на накопиченні особистого досвіду вирішення завдань навчальної, методичної, наукової, організаційної, службової діяльності, але призводить до зменшення уваги на емоційному компоненті міжособистісної взаємодії. Висновки. Відкритість науково-педагогічних працівників новому досвіду проявляється у професійній діяльності при вирішенні ситуацій невизначеності та у міжособистісній взаємодії з учасниками освітнього процесу. Abstract. Novaday an important personal quality of a person is openness to new experiences, which allows adapting successfully to environmental changes, to be creative in addressing pressing issues of life, to take responsibility for own lives. Scientific and pedagogical staff should be open to get to know new things, because they, according to the peculiarities of their professional activities, shell master new forms, methods and means of teaching and actively apply them in the innovative and creative educational space. The aim of this research was to study empirically the personal characteristics of scientific and pedagogical staff with different levels of openness to new experiences. The structural-logical method, methods of empirical psychological research (testing), comparative analysis were used in this research. Empirical basis of the research: 65 scientific and pedagogical staff that works in higher education institutions with specific training conditions, which train police officers. Scientific novelty. The study found that scientific and pedagogical staff with different levels of openness to new experiences are similar in indicators of extraversion, spontaneity, rigidity, anxiety, introversion, tolerance for uncertainty, intrapersonal aspect of emotional intellect, but differ in indicators of sensitivity and emotional lability (limits of norm or moderate expression), compliance (conformism / nonconformism), indicators of scales of the interpersonal aspect of emotional intellect (medium or low expression of its qualities). The openness of scientific and pedagogical staff to new experience in professional activities leads to a greater focus on the accumulation of personal experience in solving problems of educational, methodological, scientific, organizational and official activities, but reduces attention to the emotional component of interpersonal interaction. Conclusions. The openness of scientific and pedagogical staff to new experiences is expressed in professional activities in solving situations of uncertainty and in interpersonal interaction with participants in the educational process.Item Гендерно-відповідальна поведінка поліцейських у сімейних взаєминах. Gender responsible behavior of police officers in family relationships(2021) Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaПроаналізовано особливості гендерних сімейних ролей, які виконують поліцейські у власних сім’ях, та проявів гендерно-відповідальної поведінки. This article are analyzed heculiarities of gender family roles performed by police officers in their own families and manifestations of gender-responsible behavior.Item Дослідження взаємозв’язку характерологічних особливостей поліцейських із розвитком їхньої правосвідомості.Research of the Interconnection of the Characteristic Features of Policemen with their Law Awareness Development(2019-12) Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Yurchenko-Shekhovtsova, T.На підставі проведеного емпіричного дослідження визначити рівні розвитку правосвідомості в групах поліцейських, розподілених за стажем роботи; виявити і проаналізувати взаємозв’язки розвитку правосвідомості з характерологічними особливостями правоохоронців. Використано структурно-логічний метод, методи емпіричного психологічного дослідження (тестування), порівняльного аналізу. Емпіричну базу дослідження (n=184) становили поліцейські Національної поліції України, які проходили курси підвищення кваліфікації на базі інституту післядипломної освіти Національної академії внутрішніх справ. The purpose. On the basis of an empirical study, determine the levels of development of legal awareness of police officers, which are divided into groups according to the length of service. Also, our task is to identify and analyze the interconnection of development of legal awareness with characteristic features of policemen. Methodology. The structural-logical method, empirical psychological research methods (testing), and comparative analysis are used. The empirical base of the study (n = 184) was made by the police of the National Police of Ukraine, who took advanced training courses at the Institute of Postgraduate Education of the National Academy of Internal Affairs.Item Дослідження організаційної поведінки команди поліцейського підрозділу. Research of organizational behavior of the team of the police unit(2022) Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, Lyudmila; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Yurchenko-Shekhovtsova, TetyanaОрганізаційна поведінка все частіше стає об’єктом вивчення, що зумовлено потребою у дієвих інструментах управління людськими ресурсами для досягнення організацією поставлених цілей. Організаційна поведінка розглядається нами як поведінка організації та поведінка людей у цій організації. Її д жерелами є індивідуальна ефективність і групова ефективність з урахуванням синергетичного ефекту. На основі аналізу нормативно-правових актів, теоретичної літератури розглянуто поліцейську організацію як цілісну систему, яку складають цен тральний орган управління поліції, структурні підрозділи, територіальні органи поліції. Команда поліцейського підрозділу розглядається як колектив, що спрямований на досягнення цілей організації. Метою даного дослідження стало емпіричне вивчення особливостей організаційної поведінки команди поліцейського підрозділу та визначення основних напрямків організаційного розвитку. Використані структурно-логічний метод, методи дослідження організаційної поведінки (спостереження, тестування), орівняльного аналізу, сприяли досягненню мети дослідження. Емпіричну базу дослідження склали поліцейські (n=24) однієї команди поліцейського підрозділу.У ході дослідження було встановлено, що організаційна поведінка команди поліцейського підрозділу характеризується активністю, комунікабельністю, здатністю оперативно реагувати і приймати рішення, діяти у стресогенних ситуаціях без проявів надмірної агресивності, самолюбства чи прагнення справляти враження. Майже половина членів/членкинь команди поліцейського підрозділу має ознаки професійного вигорання, третина – схильна проявляти мотивацію уникнення невдачі. У висновках обґрунтовано підстави впровадження організаційного розвитку команди поліцейського підрозділу. Organizational behavior is increasingly becoming an object of study due to the need for effective human resource management tools to achieve the organization’s goals. Organizational behavior is considered by us as the behavior of the organization and the behavior of people in this organization. ts sources are individual efficiency and group efficiency with regard to the synergistic effect. Based of the analysis of regulatory acts and theoretical literature the police organization is considered as a complete system which consists of the central police management unit, structural units and territorial police units. The team of the police unit is considered as a team aimed at achieving the goals of the organization. The purpose of this study is to research empirically the peculiarities of the rganizational behavior of the team of the police unit and to determine the main directions of organizational development. The structural-logic al method, methods of researching organizational behavior (observation, testing) and the comparative analysis method used in this research contributed to the achievement of its goal. The empirical basis of the research was made up of policemen (n=24) of one team of a police unit. It was established in the course of the study that the organizational behavior of the team of the police unit is characterized by activity, sociability, the ability to quickly react and make decisions, to act in stressful situations without manifestations of excessive aggressiveness, egoism or the desire to make an impression. Almost half of the team members of the police unit are showing signs of professional burnout, a third of them tend to show motivation to avoid failure. The conclusions justify the reasons for the implementation of the organizational evelopment of the team of the police unit.Item Дослідження особистісних особливостей поліцейських.Investigation of personal characteristics of the police(2019-01-02) Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Yurchenko-Shekhovtsova, T.У статті на основі проведеного емпіричного дослідження представлено результати аналізу особистісних рис поліцейських з різним стажем служби у правоохоронних органах. Для визначення особистісних особливостей поліцейських використовувався 16 PF опитувальник Р. Кеттелла (форма С). За результатами проведеного дослідження виявлено значущі відмінності показників особистісних особливостей поліцейських з різним стажем служби. Особливу увагу приділено характеристикам, притаманним більшості сучасних поліцейських, – самоконтролю поведінки, емоційній стійкості, домінантності, виразній самооцінці.In the article on the basis of the empirical research carried out the results of the analysis of personality traits of policemen with different length of service in law enforcement agencies are presented. To determine the personal characteristics of the police used 16 PF questionnaire R. Kettel (Form C). According to the results of the study, significant differences in the indicators of personal characteristics of police officers with different service experience were revealed. Particular attention is paid to the characteristics inherent in most modern policemen: self-control behavior, emotional stability, dominance, expressive self-esteem.Item Дослідження особистісного ставлення поліцейських до вогнепальної зброї. A study of the personal attitude of police officers to firearms(2019) Воят, Людмила Іванівна; Voyat, Lyudmila; Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaЗа результатами анонімного анкетування слухачів (n=23) центру первинної початкової підготовки «Академія поліції» досліджено вплив вогнепальної зброї на особистість. Визначено актуальність вогневої, тактичної та психологічної підготовки поліцейських. Based on the results of an anonymous survey of students (n=23) of the primary school center initial training "Police Academy" investigated the effect of firearms personal weapons. The relevance of fire, tactical and psychological training of police officers.Item Дослідження особливостей мотивації до навчання курсантів-першокурсників.Study of motivation features for training of first-year cadetsДослідження особливостей мотивації до навчання курсантів-першокурсників.Study of motivation features for training of first-year cadets(2018) Захаренко, Людмила Миколаївна; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Zakharenko, L.; Yurchenko-Shekhovtsova, T.Досліджено особливості мотивації до навчання курсантів 1 курсу (n=365) закладу вищої освіти МВС України. Встановлено, що провідними мотивами вибору першокурсниками професії стали наявність особистісних якостей, що відповідають професії, прагнення боротися зі злочинністю, задовольнити потреби соціального престижу, матеріального достатку, компенсувати у професії власні недоліки характеру. Внутрішньо мотивовані та зовнішньо позитивно мотивовані курсанти при виборі професії керувались також її романтичною привабливістю. Першокурсникам найбільш характерна внутрішня мотивація до професійного навчання, спрямованість до набуття знань. Мотиви вибору професії визначають особливості мотивації навчальної (пізнавальної) діяльності першокурсників. Описано особливості мотивації до навчання внутрішньо мотивованих та зовнішньо мотивованих першокурсників. Зазначено, що внутрішньо мотивовані першокурсники прагнуть набути знань, професійних вмінь та навичок. Зовнішньо позитивно мотивовані курсанти першого курсу спрямовані лише на набуття професійних вмінь та навичок. Зовнішньо негативно мотивованим першокурсникам професійне навчання нецікаве. Визначено, що при обранні засобів стимулювання навчальної мотивації першокурсників слід враховувати, що престижність та романтизм професії, матеріальна зацікавленість не впливають на мотивацію до навчання. Оволодіння першокурсниками професією протягом навчання у виші буде успішним за умови наявності у них особистісних якостей, що відповідають професії. Визначено, що першокурсники з проміжними поєднаннями параметрів мотивації професійного навчання потребують розвитку навичок самоаналізу, формування адекватної самооцінки, ознайомлення із засобами самомотивації до навчання. The peculiarities of the motivation for training of the first-year cadets (n = 365) of higher educational establishment of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine were studied. It was established that the leading motives for choosing a profession by the first-year cadets were the availability of personal qualities that correspond to the profession, the desire to fight crime, to satisfy the needs of social prestige, material wealth, to compensate their own imperfections in character in the profession. Internally motivated and externally positively motivated cadets in choosing their profession were also guided by the romantic attractiveness of the profession. An orientation to the acquisition of knowledge is the most characteristic internal motivation to vocational training for the first-year cadets. The motives for choosing a profession determine the peculiarities of the motivation of the educational (cognitive) activity of the first-year cadets. The features of motivation for the study of internally motivated and externally motivated first-year cadets are described. It is noted that internally motivated first-year students seek to acquire knowledge, professional skills and abilities. Externally positively motivated cadets of the first year are only aimed at acquiring professional skills. Externally negatively motivated first-year cadets are not interested in vocational training. It is determined that when choosing the means of stimulating of the academic motivation of the first-year students it should be taken into account that the prestige and romanticism of the profession, material interest do not affect the motivation to study. Mastering a profession by the first-year cadets during their studies will be successful provided they have the personal qualities that respond to their profession. It is determined that the first-year students with intermediate combinations of parameters of vocational training motivation need to develop selfevaluation skills, to form an adequate self-assessment, to familiarize themselves with the ways of self-motivation to study.Item ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ КУРСАНТІВ ВИПУСКНОГО КУРСУ RESEARCH OF THE PECULIARITIES OF ACADEMIC MOTIVATION OF FINALYEAR CADETS(2018-11) Захаренко, Людмила Миколаївна,; Малоголова, Олеся Олексіївна,; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Zakharenko, L.; Maloholova, O.; Yurchenko-Shekhovtsova, T.Досліджено особливості мотивації до навчання курсантів випускного курсу (n = 323) закладу вищої освіти із специфічними умовами навчання. Визначено, що їх домінуючою мотивацією професійного навчання є внутрішня мотивація. Респонденти націлені на отримання теоретичних знань. Мотиви їх професійної діяльності впливають на мотивацію навчальної діяльності. Значний вплив на мотивацію майбутньої професійної діяльності курсантів випускного курсу мають статусність професії у суспільстві та її матеріальне винагородження. The author has studied the peculiarities of academic motivation of final-year cadets (n = 323) of higher education institutions with specific educational conditions. It has been determined that the dominant motivation for their professional training is internal motivation. They make independent decisions about their professional activities and seek to continue their service within the National Police. Adequate and situational types of professional motivation are typical for cadets. Respondents are aiming for theoretical knowledge. The motives for the professional activities of final-year cadets do not affect their motivation to acquire theoretical knowledge, but they affect the acquisition of professional skills and abilities. The “romantic halo” of the profession remains in the perception of the profession by final-year cadets, but the material component also becomes important. The status of the profession in society and its material remuneration, as well as the curiosity of the chosen profession have significant influence on the motivation of future professional activities of fourth-year cadets. The motivating factor for internally motivated cadets is a sense of effectiveness, as well as status and state’s high salary for labor of law enforcement professionals. Externally positively motivated cadets in case of the decrease in the status of the profession, unrealized career ambitions or the reduction of the material rewards of law enforcement officers may begin to perform their duties formally or may leave the service. Externally negatively motivated cadets are not interested in performing professional duties. On the basis of the obtained data, the author has concluded on the importance of mentoring in the process of professional development of young specialists and the continuation of professional training in the system of postgraduate education and service training of police officers. The author has emphasized the importance of further motivation of final-year cadets within professional activity, in particular the introduction of a “motivational” package for police officers by the state.Item Загальні рекомендації близьким людини, яка перебувала в екстремальних ситуаціях, пов’язаних із службовою діяльністю. General recommendations to relatives of a person who was in extreme situations related to official activities(2018) Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Yurchenko-Shekhovtsova, TetіanaУ статі описано особливості однією зі складових психологічної допомоги - надання сімейної (родинної) підтримки. Запропоновано рекомендації щодо надання сімейної (родинної) підтримки близькими людини, яка перебувала в екстремальних ситуаціях службової діяльності. The article describes the features of one of the components of psychological help - the provision of family support. Recommendations on providing family support to loved ones of a person who was in extreme situations of official activity are offered.Item Зарубіжний досвід ефективної комунікації поліцейських.Foreign experience of effective police communication(2018-09) Андросюк, Вячеслав Георгійович; Волошина, Оксана Василівна; Галустян, Олена Аркадіївна; Малоголова, Олеся Олексіївна; Мотиль, Іван Іванович; Androsiuk, V.; Voloshyna, O.; Galustian, O.; Maloholova, O.; Motyl, I.Проаналізовано досвід використання поліцейськими зарубіжжя сучасних технологій встановлення психологічного контакту з населенням при вирішенні оперативно-службових завдань. Розкрито зміст ненасильницького спілкування та принципи взаємодії поліції різних країн світу з громадськістю. Обґрунтовано необхідність запозичення світового та вітчизняного досвіду правового регулювання та психологічного супроводу поліцейської комунікативної взаємодії Національної поліції України у налагодженні партнерських стосунків з населенням, переорієнтування їх професійної спрямованості на надання дієвої суспільної та індивідуальної допомоги в комунікації. Запропоновано методи безпечної та чутливої моделі професійної поліцейської комунікації в напрямку партнерства з населенням і формування його довіри на прикладі інших країн.The experience of use of modern technologies by the police abroad for the establishment of psychological contact with the population in solving operational and service tasks is analyzed. The content of non-violent communication and principles of interaction of the police of different countries with the public are revealed. The necessity of borrowing international and domestic experience of legal regulation and psychological support of police communication interaction of the National Police of Ukraine in establishing partnership with the population, reorienting their professional orientation to provide effective social and individual assistance in communication is substantiated. The methods of safe and sensitive model of professional police communication in the direction of partnership with the population and formation of its trust on the example of other countries are offered.Item ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ЗАСТОСУВАННЯ ДОМАШНЬОГО АРЕШТУ У КРИМІНАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ(2014-04-28) Куценко, Д.В.Item ЗАСАДИ КРИМІНАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ(2015-03-25) Куценко, Д.В.