№1 Ч.2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing №1 Ч.2 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 33
Results Per Page
Sort Options
Item ПРАВО І СУСПІЛЬСТВО №1 Ч.2(2020)Item АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ. Administrative and legal support of public management in the countries of the European Union(2020) МЕЛЬНИЧЕНКО Б.Б.; Melnychenko В.В.Статтю присвячено аналізу адміністративно-правового забезпечення публічного управління в країнах Європейського Союзу. Акцентується увага на тому, що вибір Україною шляху європейської інтеграції зумовлює необхідність орієнтації на впровадження європейських стандартів публічного управління. У зв’язку з цим виникає потреба в осмисленні моделі управління, що властива країнам Європейського Союзу, і пристосуванні до неї власної моделі публічного управління. The article is devoted to the analysis of administrative and legal support of public management in the countries of the European Union. Attention is drawn to the fact that Ukraine's choice of European integration path necessitates a focus on the implementation of European standards of public management. In this context, there is a need to reflect on the governance model inherent in the European Union countries and adapt it to its own public governance model.Item SPECIFICS OF THE CONCEPTUALIZATION AND LEGAL CULTURE OF THE MILITARY SERVICEMAN. Особливості правосвідомості та правової культури військовослужбовців(2020) ZVEREV S.M.; Зверев С.М.; IGNATIEVА A.I.; Ігнатьєва А.І.The article deals with the legal culture of military personnel, it is indicated that in the legal culture of military personnel the system of spiritual and legal values, which find themselves at the level of development of legal consciousness, according to which a law-abiding way of life is formed, and the legal regulation of social relations, which establishes the regime of law and order in Ukraine, is understood. An important characteristic of the legal culture of servicemen is the state of law, which. У статті досліджено правову культуру військовослужбовців, зазначено, що під правовою культурою військовослужбовців розуміють систему духовних і правових цінностей, які виявляються на досягнутому рівні розвитку правової свідомості, відповідно до яких формується законослухняний спосіб життя і здійснюється правове регулювання суспільних відносин, яке встановлює режим правопорядку в Україні.Item ДО ПИТАННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ДЕРЖАВНИХ ТАЄМНИЦЬ У КРИМІНАЛЬНОМУ ПРОВАДЖЕННІ. To the question of the state secrets’ forensic examination in criminal proceedings(2020) ГОЛОВКО М.Б.; Holovko M.B.У статті проаналізовано підстави та порядок залучення експерта у кримінальних проваджен-нях про злочини, предметом яких виступають відомості, що становлять державну таємницю. The purpose of this article is to analyze the grounds and procedure for involving an expert in criminal proceedings on crimes about state secret information and to resolve the related problems.Item ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ОПОДАТКУВАННЯ ДОХОДІВ АДВОКАТСЬКОГО БЮРО. Legal regulation of the taxation income law office(2020) ОНІЩИК Ю.В.; Onischyk Yu.V.; САДОВСЬКА І.О.; Sadovska I.O.Стаття присвячена правовим особливостям оподаткування доходів адво- катського бюро, системам оподаткування діяльності адвокатського бюро та їх перевагам і недолікам. The article deals with the legal peculiarities of taxation of the law firm's income, the systems of taxation of the law firm’s activities and their advantages and disadvantages.Item СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЧИННИКІВ, ЩО ЗДІЙСНЮЮТЬ ВПЛИВ НА ДОПУСТИМІСТЬ КАСАЦІЙНОЇ СКАРГИ В АДМІНІСТРАТИВНОМУ СУДОЧИНСТВІ. The arrangement of factors influencing the admissibility of cassation appeal in administrative proceedings(2020) ТКАЧУК Н.В.; Tkachuk N.V.Аналіз чинного процесуального закону та практики вирішення питань про прийняття касаційної скарги до провадження засвідчили наявність низки чинників, що сприяють або, навпаки, перешкоджають доступу особи до суду касаційної інстанції. Чинники допустимості касаційної скарги можемо визначити як умови, що прямо або опосередковано впливають на прийнятність касаційної скарги, на звернення зі скаргою до суду касаційної інстанції в адміністративному судочинстві та розгляд такої скарги, сприяють або перешкоджають зазначеним властивостям і процесам, виникають у різних сферах суспільного життя. An analysis of the current procedural law and the practice of resolving the issue of adopting a cassation complaint to the proceedings, revealed the existence of a number of factors that contribute or, conversely, prevent a person’s access to a court of cassation. The factors of admissibility the cassation complaint can be defined as conditions, factors that directly or indirectly affect the admissibility of the cassation complaint, the appeal to a court of cassation in administrative proceedings and the consideration of such a complaint, conduce or restrict these features and processes, occur in different spheres of public life.Item ПОНЯТТЯ «ПРИВАТНИЙ ІНТЕРЕС» ТА ЙОГО СПІВВІДНОШЕННЯ ІЗ СУМІЖНИМИ ПРАВОВИМИ КАТЕГОРІЯМИ. The concept of private interest and its relationship with related legal category(2020) КОНДУФОРОВА Л.В.; Konduforova L.V.Стаття містить аналіз сутнісних рис категорії «приватний інтерес». Автор обґрунтовує, що в межах сучасної української правової доктрини проблематика визначення поняття приватного інтересу залишається недостатньо висвітленою. У статті доведено, що в онтологічному аспекті будь-який інтерес є егоїстичним унаслідок того, що його носій шукає сам можливості задоволення необхідних потреб, іноді забуваючи про межі власних інтересів та інтересів інших суб’єктів. Таким чином, чітке визначення категорії «приватний інтерес» утруднюється тим, що кожна особа має власні індивідуальні інтереси, які для неї є приватними. У свою чергу приватні інтереси одного суб’єкта можуть вступати в конфлікт з інтересами інших осіб. he article contains an analysis of the essential features of the category "private interest". The author argues that within the framework of modern Ukrainian legal doctrine the problem of defining the concept of private interest remains insufficiently covered. In the ontological aspect, the article proves that any interest is selfish due to the fact that its carrier seeks opportunities to meet the necessary needs, sometimes forgetting the boundaries of self-interest and interests of other subjects. Thus, a clear definition of the category of "private interest" is made difficult by the fact that each person has his or her own individual interests that are private to him. In turn, the private interests of one entity may conflict with the interests of others. The author proves that the private interests of several individuals or groups can be different and radically different. Private interests must permeate the entire legal system, and the relevant provisions, both directly and indirectly, must be enshrined in the acts of legislation governing relations in various fields. The question of the relation of the category of "private interest" with related legal categories, in particular with the public interest and conflict of interests, remains unsettled.Item ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ У СФЕРІ БАНКІВСЬКОЇ ТАЄМНИЦІ: ПРАКТИКА СУДІВ ДЕЯКИХ КРАЇН АНГЛОСАКСОНСЬКОЇ І КОНТИНЕНТАЛЬНОЇ ПРАВОВИХ СІМЕЙ, СУЧАСНА ПРАКТИКА ЄВРОПЕЙСЬКОГО СУДУ З ПРАВ ЛЮДИНИ ТА ПРАКТИКА ЄВРОПЕЙСЬКОГО СУДУ СПРАВЕДЛИВОСТІ. Data privacy in the sphere of banking confidentality: the case-law of selected common law and civil law states as well as the contemporary jurisprudence of the European Court of Human Rights and the Court of Justice of The European Union(2020) ЛИТВИНЕНКО А.А.; Lytvynenko A.A.Правовідносини між банківським працівником та вкладником банку (зокрема й боржником) за законодавством і практикою судів наділені конфіденційністю, як і чимало інших правовід-носин, у межах яких існує професійна таємниця (наприклад, правовідносини між лікарем і пацієнтом, між адвокатом і його клієнтом, між священником та тим, хто сповідується), у тому числі й інші комбінації правовідносин, характерні для практики судів континентальної та анг- лосаксонської правової сім’ї. The relationships between a banker and a customer, or a debtor are bearing a veil of confidentiality upon the legislation and jurisprudence, as a variety of other legal relationships that invoke professional secrecy, such as the relationships between the patient and physician, the counsel and his client, the priest and the penitent, as well as other combinations, which are common for the jurisprudence of Anglo-American and continental legal systems.Item АСОЦІАЦІЯ НОРМ ПРО ЗЛОЧИНИ ТЕРОРИСТИЧНОГО ХАРАКТЕРУ У КРИМІНАЛЬНОМУ КОДЕКСІ УКРАЇНИ. Association of norms about crimes of terrorism in the Criminal Code of Ukraine(2020) ЯРЕМКО Г. З.; Yaremko H.Z.У статті досліджується система норм про злочини терористичного характеру в Особливій частині Кримінального кодексу України. Такий аналіз є передумовою вибору норми в процесі правозастосування. У роботі запропоновано поглянути на таку норму, як асоціація норм, тобто система норм про різні склади одного і того ж злочину. The system of norms about terrorism in articles of the Special Part of the Criminal Code of Ukraine is analized. Such an analysis is a prerequisite for choosing a norm in the enforcement process. In the article it is proposed to look at such norms as the association of norms that is the system of norms about different compositions of the same crime.Item УДОСКОНАЛЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ПОРУШЕННЯ ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТІЖНИХ ЗАСОБІВ ЗА ТОВАРИ (ПОСЛУГИ). Improvement of administrative responsibility for violation of the order of payment of payments with use of electronic payment methods for goods (services)(2020) КУВАРЗІН О.С.; Kuvarzin O.S.Стаття присвячена визначенню напрямів удосконалення адміністративної відповідальності за порушення порядку розрахунків із використанням електронних платіжних засобів за товари (послуги). Розвиток інформаційних технологій дозволяє підвищити ефективність багатьох процесів, у тому числі у сфері господарської діяльності. Переведення значної частки розрахунків в електронну форму дозволяє досягти одночасно трьох цілей: по-перше, спростити процеси торгівельної діяльності та діяльності з надання послуг за рахунок вивільнення часу, який витрачається на обслуговування готівкових розрахунків; по-друге, підвищити ефективність контролю за додержанням правових актів у сфері господарських відносин за рахунок більшої прозорості та доступності для контрольних заходів безготівкових розрахунків; по-третє, зміцнити систему протидії фінансування тероризму та різних видів злочинної діяльності завдяки можливості відстежувати рух безготівкових грошових потоків, у тому числі й з урахуванням міжнародних інтеграційних процесів. The article is devoted to determining the directions of improving administrative responsibility for violation of the procedure for settlements using electronic means of payment for goods (services). The development of information technology can improve the efficiency of many processes, including in the field of economic activity. The translation of a significant part of settlements into electronic form allows achieving three goals at the same time: firstly, to simplify the processes of trading and service provision by freeing up time spent on servicing cash payments; secondly, to increase the effectiveness of control over the observance of legal acts in the field of economic relations due to greater transparency and accessibility for control measures of cashless payments; thirdly, to strengthen the system of combating the financing of terrorism and various types of criminal activity due to the ability to track the movement of cashless cash flows, including taking into account international integration processes.Item ВТРАТА СТАТУСУ ПОДАТКОВОГО РЕЗИДЕНТА: ПРОГАЛИНА ЗАКОНОДАВСТВА. Loss of tax resident status: gaps legislation(2020) ВДОВІЧЕНА Л.І.; Vdovichena L.I.У статті проведено дослідження особливостей втрати (позбавлення) статусу податкового резидента. Встановлено, що категорія «резидент» для податкового права має вирішальне значення. Це зумовлено тим, що податкові резиденти несуть повний податковий обов’язок перед державою своєї податкової резиденції. Вони зобов’язані сплачувати податки з доходів, отриманих будь-де (як із джерел на території держави своєї податкової резиденції, так і на будь-якій іншій території). А от нерезиденти несуть обмежений податковий обов’язок. Вони сплачують державі податок тільки у випадку, якщо одержали дохід із джерел у цій державі. The article investigates the peculiarities of loss (deprivation) of tax resident status. It is established that the category of “resident” for tax law is crucial. This is due to the fact that tax residents have full tax liability to the state of their tax residence. They are obliged to pay taxes on income received anywhere: from sources in the territory of the state of their tax residence and in any other territory. But non-residents have a limited tax liability. They only pay the tax to the state if they have received income from sources in that state.Item ЖЕРТВА ТА ВІКТИМОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ В МЕХАНІЗМІ КОРУПЦІЙНОГО ДІЯННЯ. Victim and victimological factors in the mechanism of corruption(2020) ПИВОВАРОВ В.В.; Pyvovoarov V.V.; СІРЕЦЬ О.О.; Sirets O.O.Стаття присвячена дослідженню віктимологічних аспектів корупційної злочинності, віктимологічних факторів корупції, аналізу заходів віктимологічного запобігання та протидії корупції, а також популяризації теми дослідження в наукових і практичних колах. This article concerns research of victimological aspects of corruption crime, victimological factors of corruption. It is also dedicated to analysis of victimological anti-corruption measures and to popularization of this research topic in scientific and practical circles.Item ВИЗНАЧЕННЯ МІЖНАРОДНИМ СУДОМ ООН ПРЕДМЕТА СПОРУ У СПРАВІ «УКРАЇНА ПРОТИ РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ». Determination by the International Court of Justice of the subject-matter of the dispute in the case “Ukraine v. Russian Federation”(2020) ПОЛІВАНОВА О.М.; Polivanova O.M.У статті здійснюється аналіз визначення Міжнародним судом ООН предмета спору у справі щодо застосування Міжнародної конвенції про боротьбу із фінансуванням тероризму і Міжнародної конвенції про ліквідацію всіх форм расової дискримінації («Україна проти Російської Федерації»), ініційованої поданою 16 січня 2017 року до реєстру Суду заявою України. З огляду на Рішення Суду від 8 листопада 2019 року щодо попередніх заперечень Російської Федерації юрисдикції Суду ratione materiae відповідно до п. 1 ст. 24 Міжнародної конвен- ції про боротьбу із фінансуванням тероризму та ст. 22 Міжнародної конвенції про ліквідацію всіх форм расової дискримінації на підставі п. 1 ст. 36 Статуту Міжнародного Суду ООН, розглядаються правові засади визначення Судом предмета спору, заявлені Україною позовні вимоги, заперечення Російської Федерації щодо заявленого українською стороною предмета спору і обґрунтування визначення предмета спору самим Судом. The article analyzes the determination by the United Nations International Court of Justice of the subject-matter of the case concerning the application of the International Convention on the Suppression of the Financing of Terrorism and the International Convention on the Elimination of All Forms of Racial Discrimination (“Ukraine v. Russia”), initiated by the Application of Ukraine of 16 January 2017 submission to the Court’s register. Based on the Judgment of the Court of 8 November 2019 concerning the preliminary objections of the Russian Federation to the jurisdiction of the Court ratione materiae pursuant to para. 1 of art. 24 of the International Convention for the Suppression of the Financing of Terrorism and art. 22 of the International Convention on the Elimination of All Forms of Racial Discrimination under para. 1of art. 36 of the Statute of the International Court of Justice, the legal basis for determining the subject of the dispute by the Court, Ukraine’s claims, the Russian Federation’s objections to the subject matter of the dispute and the Court’s substantiation of the subject of the dispute are examined. In view of the judgment rendered, the Court’s consideration of the merits of the case “Ukraine against the Russian Federation” will essentially be focused on determining whether the Russian Federation was obliged under the International Convention on the Financing of Terrorism to take measures and cooperate in the prevention and suppression of alleged terrorist financing in the context of events in the eastern Ukraine and, if so, whether the Russian Federation has breached such obligations.Item КРИМІНОЛОГІЧНА ОЦІНКА РІВНЯ І ДИНАМІКИ ЖОРСТОКОГО ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ В УКРАЇНІ ТА НАПРЯМИ ЙОГО ЗАПОБІГАННЯ. Criminological characterization of the level and dynamics of animal abuse in Ukraine and directions of its prevention(2020) ПОЛТАВА К.О.; Poltava K.O.Наукову статтю присвячено кримінологічній оцінці таких статистичних показників жорстокого поводження із тваринами в Україні, як рівень злочинності, рівень судимості та їх динаміка, а також розгляду головних напрямів його запобігання. Підкреслено, що жорстоке поводження із тваринами – предмет для міждисциплінарних досліджень. Метою статті є проведення на основі даних офіційної статистичної звітності судових та правоохоронних органів аналізу сучасного стану жорстокого поводження з тваринами в Україні та визначення напрямів його запобігання. The scientific paper is devoted to the criminological characterization of such statistics indexes of animal abuse in Ukraine, as the crime rate, conviction rate and their dynamics, as well as the main directions of its prevention. It is emphasized, that animal abuse is a subject for an interdisciplinary research. The purpose of the paper is to analyze the current state of animal abuse in Ukraine and on the base of the official statistical reporting of judicial and law enforcement agencies to determine the ways of its prevention.Item ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ТЕПЛОЕНЕРГЕТИЧНИХ ВОД В УКРАЇНІ. Problematic aspects of administrative and legal regulation of the use of heating energy waters in Ukraine(2020) КОСТАН О.В.; Kostan O.V.У статті розкривається сутність адміністративно-правового регулювання використання теплоенергетичних вод в Україні. Автором наведено види нормативно-правових актів щодо водокористування використання теплоенергетичних вод; обґрунтовано проблемні аспекти даної проблеми. Наведено, що у разі наявності мети використання самих теплоенергетичних вод за умови, визначені у Водному кодексі України, їх використання буде вважатися спеці- альним. Вивчено окремі особливості застосування окремих норм законодавства: водного, земельного, цивільного та про надра. The article reveals the essence of the administrative and legal regulation of the use of thermal energy in Ukraine. The author presents the types of legal acts on water use of heat energy; problematic aspects of this problem are substantiated. It is stated that in case of the purpose of using the thermal energy water itself under the conditions specified in the Water Code of Ukraine, their use will be considered special. Some peculiarities of application of separate rules of the law are studied: water, land, civil and subsoil.Item СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ЯК ОСНОВА ДОСЛІДЖЕННЯ ІСТОРИЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАКОННОСТІ ДОЗВІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Systemic approach as the basis of studying historical development of the legality of licensing activities(2020) ЛЕЩИНСЬКИЙ В.П.; Leshchynsky V.P.Стаття присвячена виявленню переваг та недоліків застосування системного підходу як основи дослідження історичного розвитку законності дозвільної діяльності. Визначено, що основною перевагою системного підходу як основи дослідження історичного розвитку законності дозвільної діяльності є можливість урахування її системного характеру і, таким чином, більш точного визначення сутності зазначеного поняття та більш точного прогнозування його подальшого розвитку. Обґрунтовано, що певним умовним недоліком системного підходу для виконання окресленого завдання є необхідність точності в поточному розумінні досліджуваних явищ, оскільки інше виключає повноцінне з’ясування його елементів та зав’язків між ними. The article is devoted to identifying the advantages and disadvantages of applying a systematic approach as a basis for exploring the historical development of the law of permitting activities. It is determined that the main advantage of the systematic approach as a basis for the study of the historical development of the law of permitting activity is the ability to take into account its systemic nature and, thus, to more accurately determine the essence of the said concept and more accurately predict its further development. It is justified that a certain conditional disadvantage of the systematic approach for performing the outlined task is the need for accuracy in the current understanding of the phenomena being studied, since the other does not preclude full understanding of its elements and relations between them.Item МІСЦЕ МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ В СИСТЕМІ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ. The position of the Ministry of Defense of Ukraine in the system of central executive bodies(2020) СТЕЦЮК С.П.; Stetsiuk S.P.Стаття присвячена визначенню місця Міністерства оборони України у системі центральних органів виконавчої влади. Автором розглянуто існуючі в науковій літературі думки вчених щодо сутності виконавчої влади, з’ясовано її сутність. Охарактеризовано систему центральних органів виконавчої влади загалом і такий різновид її складників, як міністерство. The article is devoted to determining the position of the Ministry of Defense of Ukraine in the system central executive authorities. The author considered existing in scientific literature scientists’ opinions on the essence of executive authority and its essence was clarified. The system of central executive authority as a whole and a kind of its component, as a ministry is described.Item НАПРЯМИ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ В ОРГАНАХ ПУБЛІЧНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ УКРАЇНИ. Directions of an administrative and legal guarantee of the implementation of staffing policy in the public administration agencies of Ukraine(2020) ЄВДОКИМОВ П.В.; Yevdokymov P.V.Стаття присвячена характеристиці напрямів адміністративно-правового регулювання реалізації кадрової політики в органах публічної влади України. Розкрито зміст поняття «адміністративно-правове забезпечення». Розкрито коло суб’єктів адміністративно-правового регулювання реалізації кадрової політики в органах публічної влади України з урахуванням специфіки діяльності, всієї внутрішньодержавної та зарубіжної широти публічного владного впливу, можливості залучення до таких процесів суб’єктів недержавного сектору. The article is devoted to the description of the directions of administrative and legal regulation of the implementation of personnel policy and public authorities of Ukraine. The content of the concept of “administrative and legal support” is disclosed. The circle of subjects of administrative and legal regulation of the implementation of personnel policy and public authorities of Ukraine is considered, taking into account the specifics of the activity, all domestic and foreign latitude of public power influence, the possibility of involving non-state actors in such processes.Item ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ ЯК СУБ’ЄКТ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ. Labour State Service of Ukraine as a subject providing administrative services(2020) ВИПРИЦЬКИЙ А.О.; Vyprytskyi A.O.; ПИЛИПЕНКО О.В.; Pylypenko O.V.Стаття присвячена дослідженню актуальних питань у сфері надання адміністративних послуг Державною службою України з питань праці за заявою фізичної або юридичної особи. Такі послуги спрямовані на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків таких особі відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги». The article is devoted to the research of topical issues in the sphere of providing administrative services of the State Service of Ukraine on (State Labor) at the request of a natural or legal person, which in turn aims to acquire, change or terminate the rights and / or duties of such persons in accordance with the Law of Ukraine “On administrative services”.Item ОБ’ЄКТ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА НЕСВОЄЧАСНЕ ПОДАННЯ БЕЗ ПОВАЖНИХ ПРИЧИН ДЕКЛАРАЦІЇ ОСОБИ, УПОВНОВАЖЕНОЇ НА ВИКОНАННЯ ФУНКЦІЙ ДЕРЖАВИ АБО МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ. Object of administrative responsibility for untimely submission without good reason of the declaration of persons, authorized to perform the functions of the state or local government(2020) ПРОХОРОВ К.О.; Prohorov K.O.Стаття містить аналіз сутності об’єкта адміністративної відповідальності за несвоєчасне подання без поважних причин декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Автор обґрунтовує, що посадові особи органів державної влади та місцевого самоврядування у своїй діяльності зобов’язані неухильно дотримуватися положень Конституції і законів України, зокрема тих, якими визначено їхній обов’язок оприлюднювати інформацію про своє майно, доходи та витрати, зобов’язання фінансового характеру. Порушення вказаних приписів спричиняє шкоду відносинам наро- довладдя, оскільки оприлюднення вказаних декларацій є одним зі способів людини і громадянина, громадянського суспільства здійснюватися фінансовий контроль за діяльністю посадових осіб органів публічної влади. Водночас шкода спричинюється суспільним відносинам, які виникають у сфері проходження публічної служби та у сфері запобігання корупції. The article contains an analysis of the nature of the object of administrative responsibility for the late submission without good reason of the declaration of a person authorized to perform the functions of the state or local government. The author substantiates that the officials of state authorities and local self-government in their activities are obliged to strictly observe the provisions of the Constitution and laws of Ukraine, including those that determine their obligation to publish information about their property, income and expenses, financial obligations. Violation of these requirements includes harm to relations of democracy, since the publication of these declarations is one of the ways a person and citizen, civil society, to exercise financial control over the activities of officials of public authorities. At the same time, pity is caused by public relations arising in the field of public service and in the field of corruption prevention.