Browsing by Author "Zakharenko, L."
Now showing 1 - 15 of 15
Results Per Page
Sort Options
Item ВЗАЄМОЗВ`ЯЗОК ЖИТТЄВИХ ЦІННОСТЕЙ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ.VITAL VALUES AND PROFESSIONAL MOTIVATION OF POLICE OFFICERS(2017-03) Галустян, Олена Аркадіївна; Захаренко, Людмила Миколаївна; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Galustian, O.; Zakharenko, L.; Yurchenko-Shekhovtsova, T.У тезах подано результати емпіричного дослідження особливостей взаємозв’язку життєвих цінностей з параметрами та типами професійної мотивації поліцейських-здобувачів ступеня вищої освіти (n=25). Визначено домінуючий тип та рівні сформованості професійної мотивації, термінальні цінності респондентів. Проаналізовано взаємозв’язки параметрів та типів професійної мотивації з життєвими сферами і термінальними цінностями опитаних. The theses present the results of the empirical pilot study of the peculiarities of the interrelation of vital values with the parameters and types of professional motivation policemen getting higher education (n = 25). The main type and levels of professional motivation formation, vital values of respondents are determined. The connections between parameters and types of professional motivation with spheres of life and vital values of respondents are analyzed.Item Вияви професійної деформації в слідчих поліції. Phenomenon of Professional Deformation of Police Investigators(2022) Макаренко, П. В.; Makarenko, P.; Захаренко, Л. М.; Zakharenko, L.У статті представлено результати наукової розвідки особливостей виявів професійної деформації вслідчих Національної поліції України. Визначено, що респондентам харак-терна професійна деформація початкового та середнього рівнів на різних стадіях фор-мування, а от глибинна – відсутня. Метою статті є дослідження особливостей виявів професійної деформації слідчих, які працюють у слідчих підрозділах Національної по-ліції України. Методологію дослідження становлять закономірності та принципи психо-діагностичного інструментарію. Професійна деформація слідчих поліції супровод-жується професійним вигоранням. Для сформованої професійної деформації початко-вого рівня характерні зміни в образі «Я», професійне огрублення особистості та помір-но виражені показники професійного вигорання. Початком утворення професійної де-формації середнього рівня є зростання довільно-суб’єктивного тлумачення норм і ви-мог, виконання професійної ролі поза службою, вияви упередженого ставлення, збіль-шення емоційного виснаження, яскраво виражена деперсоналізація. Визначено, що тривалість служби спричиняє зростання кількості ознак професійної деформації, що не впливає на зміну ставлення респондентів до себе як професіонала, й ознак професій-ного вигорання, крім редукції особистих досягнень. Респонденти зі стажем службової діяльності понад 10 років більш аргументовано тлумачать правові норми та менш упе-реджено ставляться до людей, що є суб’єктами службової діяльності, однак більше не-задоволені собою та продуктивністю своєї праці, на відміну від слідчих із меншим ста-жем служби й, відповідно, досвідом роботи. The article presents the results of a scientific investigation of the peculiarities of the manifestations of professional deformation among the investigators of the National Police of Ukraine. It was determined that the respondents are characterized by professional deformation at the initial and secondary levels at different stages of formation. The respondents have no deep professional deformation. Professional deformation of police investigators is accompanied by professional burnout. The formed professional deformation of the initial level is characterized by changes in the image of «I», professional coarsening of the personality and moderately expressed indicators of professional burnout. The beginning of the formation of medium-level professional defor-mation is the growth of arbitrary and subjective interpretation of norms and requirements, the performance of a professional role outside the service, manifestations of prejudiced attitudes, the growth of emotional exhaustion, pronounced depersonalization of personal achievements. It was determined that with an increase in the length of service, the signs of professional deformation increase, but this does not affect the change in attitude towards oneself as a professional, more signs of professional burnout are manifested, in addition to the reduction of personal achievements.Item Дослідження особливостей мотивації до навчання курсантів-першокурсників.Study of motivation features for training of first-year cadetsДослідження особливостей мотивації до навчання курсантів-першокурсників.Study of motivation features for training of first-year cadets(2018) Захаренко, Людмила Миколаївна; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Zakharenko, L.; Yurchenko-Shekhovtsova, T.Досліджено особливості мотивації до навчання курсантів 1 курсу (n=365) закладу вищої освіти МВС України. Встановлено, що провідними мотивами вибору першокурсниками професії стали наявність особистісних якостей, що відповідають професії, прагнення боротися зі злочинністю, задовольнити потреби соціального престижу, матеріального достатку, компенсувати у професії власні недоліки характеру. Внутрішньо мотивовані та зовнішньо позитивно мотивовані курсанти при виборі професії керувались також її романтичною привабливістю. Першокурсникам найбільш характерна внутрішня мотивація до професійного навчання, спрямованість до набуття знань. Мотиви вибору професії визначають особливості мотивації навчальної (пізнавальної) діяльності першокурсників. Описано особливості мотивації до навчання внутрішньо мотивованих та зовнішньо мотивованих першокурсників. Зазначено, що внутрішньо мотивовані першокурсники прагнуть набути знань, професійних вмінь та навичок. Зовнішньо позитивно мотивовані курсанти першого курсу спрямовані лише на набуття професійних вмінь та навичок. Зовнішньо негативно мотивованим першокурсникам професійне навчання нецікаве. Визначено, що при обранні засобів стимулювання навчальної мотивації першокурсників слід враховувати, що престижність та романтизм професії, матеріальна зацікавленість не впливають на мотивацію до навчання. Оволодіння першокурсниками професією протягом навчання у виші буде успішним за умови наявності у них особистісних якостей, що відповідають професії. Визначено, що першокурсники з проміжними поєднаннями параметрів мотивації професійного навчання потребують розвитку навичок самоаналізу, формування адекватної самооцінки, ознайомлення із засобами самомотивації до навчання. The peculiarities of the motivation for training of the first-year cadets (n = 365) of higher educational establishment of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine were studied. It was established that the leading motives for choosing a profession by the first-year cadets were the availability of personal qualities that correspond to the profession, the desire to fight crime, to satisfy the needs of social prestige, material wealth, to compensate their own imperfections in character in the profession. Internally motivated and externally positively motivated cadets in choosing their profession were also guided by the romantic attractiveness of the profession. An orientation to the acquisition of knowledge is the most characteristic internal motivation to vocational training for the first-year cadets. The motives for choosing a profession determine the peculiarities of the motivation of the educational (cognitive) activity of the first-year cadets. The features of motivation for the study of internally motivated and externally motivated first-year cadets are described. It is noted that internally motivated first-year students seek to acquire knowledge, professional skills and abilities. Externally positively motivated cadets of the first year are only aimed at acquiring professional skills. Externally negatively motivated first-year cadets are not interested in vocational training. It is determined that when choosing the means of stimulating of the academic motivation of the first-year students it should be taken into account that the prestige and romanticism of the profession, material interest do not affect the motivation to study. Mastering a profession by the first-year cadets during their studies will be successful provided they have the personal qualities that respond to their profession. It is determined that the first-year students with intermediate combinations of parameters of vocational training motivation need to develop selfevaluation skills, to form an adequate self-assessment, to familiarize themselves with the ways of self-motivation to study.Item ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ КУРСАНТІВ ВИПУСКНОГО КУРСУ RESEARCH OF THE PECULIARITIES OF ACADEMIC MOTIVATION OF FINALYEAR CADETS(2018-11) Захаренко, Людмила Миколаївна,; Малоголова, Олеся Олексіївна,; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Zakharenko, L.; Maloholova, O.; Yurchenko-Shekhovtsova, T.Досліджено особливості мотивації до навчання курсантів випускного курсу (n = 323) закладу вищої освіти із специфічними умовами навчання. Визначено, що їх домінуючою мотивацією професійного навчання є внутрішня мотивація. Респонденти націлені на отримання теоретичних знань. Мотиви їх професійної діяльності впливають на мотивацію навчальної діяльності. Значний вплив на мотивацію майбутньої професійної діяльності курсантів випускного курсу мають статусність професії у суспільстві та її матеріальне винагородження. The author has studied the peculiarities of academic motivation of final-year cadets (n = 323) of higher education institutions with specific educational conditions. It has been determined that the dominant motivation for their professional training is internal motivation. They make independent decisions about their professional activities and seek to continue their service within the National Police. Adequate and situational types of professional motivation are typical for cadets. Respondents are aiming for theoretical knowledge. The motives for the professional activities of final-year cadets do not affect their motivation to acquire theoretical knowledge, but they affect the acquisition of professional skills and abilities. The “romantic halo” of the profession remains in the perception of the profession by final-year cadets, but the material component also becomes important. The status of the profession in society and its material remuneration, as well as the curiosity of the chosen profession have significant influence on the motivation of future professional activities of fourth-year cadets. The motivating factor for internally motivated cadets is a sense of effectiveness, as well as status and state’s high salary for labor of law enforcement professionals. Externally positively motivated cadets in case of the decrease in the status of the profession, unrealized career ambitions or the reduction of the material rewards of law enforcement officers may begin to perform their duties formally or may leave the service. Externally negatively motivated cadets are not interested in performing professional duties. On the basis of the obtained data, the author has concluded on the importance of mentoring in the process of professional development of young specialists and the continuation of professional training in the system of postgraduate education and service training of police officers. The author has emphasized the importance of further motivation of final-year cadets within professional activity, in particular the introduction of a “motivational” package for police officers by the state.Item ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОЗВ`ЯЗКУ ТИПІВ ТА ПАРАМЕТРІВ ПРОФЕСІЙНОЇ МОТИВАЦІЇ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ.INTERCONNECTION PECULIARITIES OF TYPES AND PROFESSIONAL MOTIVATION PARAMETERS OF POLICE OFFICERS(2017-03) Галустян, Олена Аркадіївна; Захаренко, Людмила Миколаївна; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Galustian, O.; Zakharenko, L.; Yurchenko-Shekhovtsova, T.Подано результати пілотажного емпіричного дослідження особливостей професійної мотивації працівників Національної поліції України (n=20). Визначено професійні мотиви та рівні сформованості параметрів професійної мотивації опитаних. Сформульовано висновки щодо особливостей взаємозв’язку типів та параметрів професійної мотивації поліцейських.The results of the pilot empical study of the professional motivation peculiarities of policemen of the National Police of Ukraine (n=20) are presented. The professional motives and levels of parameters motivation formation of the respondents are determined. Conclusions as for the peculiarities of the interconnection between types and professional motivation parameters of policemen are formulated.Item ОСОБЛИВОСТІ ВНУТРІШНЬОЇ ТА ЗОВНІШНЬОЇ МОТИВАЦІЇ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: РЕЗУЛЬТАТИ ПІЛОТАЖНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ.POLICE OFFICERS` INTERNAL AND EXTERNAL MOTIVATION FOR THE PROFESSION: A PILOT STUDY RESULTS(2017-05) Галустян, Олена Аркадіївна; Захаренко, Людмила Миколаївна; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Galustian, O.; Zakharenko, L.; Yurchenko-Shekhovtsova, T.У статті представлені результати пілотажного дослідження особливостей зовнішньої і внутрішньої мотивації поліцейських Національної поліції України (n=25) зі стажем практичної діяльності від 2 до 14 років. Описано, які зовнішні і внутрішні мотиви спонукають респондентів до професійної діяльності. Найбільш вираженим параметром професійної мотивації респондентів є внутрішня мотивація, пов`язана із самоактуалізованістю особистості та її духовними цінностями.The article presents the results of the pilot study of external and internal peculiarities of policemen of the National Police of Ukraine (n=25) with practical experience activity from 2 to 14 years. The description of external and internal motivations encourages responders to professional activity. The most important parameter of professional motivation connected with self-actualization of the individual and his spiritual values.Item Особливості емоційного інтелекту спеціалістів із проведення опитування з використанням поліграфа Національної поліції України. Features of Emotional Intellect of Specialists from Canvassing with the Use of Polygraph National Police of Ukraine(2019) Галустян, О. А.; Захаренко, Л. М.; Юрченко-Шеховцова, Т. І.; Halustian, O.; Zakharenko, L.; Yurchenko-Shekhovtsova, T.У сучасному світі значного поширення набуло проведення опитувань з використанням комп’ютерного поліграфа. В Україні такі опитування здійснюють у процесі кадрового добору й під час проведення судовопсихологічної експертизи. У Національній поліції України такі опитування проводять спеціалісти з проведення опитування з використанням поліграфа. Теоретичний аналіз стану розробленості окресленої проблематики надав можливість встановити відсутність чітких психографічних і професіографічних вимог до осіб, які здійснюють опитування з використанням поліграфа. З наукових джерел відомо, що зумовленість і детермінація емоційного інтелекту пов’язана з низкою особистісних рис. Саме тому метою дослідження стало емпіричне вивчення особливостей емоційного інтелекту спеціалістів із проведення опитування з використанням поліграфа Національної поліції України. In the modern world of considerable distribution purchased canvassing with the use of computer polygraph. In Ukraine these questioning is conducted at a skilled selection and during a lead through judicial-psychological examinations. In the National Police of Ukraine, such surveys are conducted by survey specialists using polygraph. The theoretical analysis of the state of developed of this problematical allowed us to set absence of clear psychographic and professional requirements to the persons, which carry out questioning with the use of polygraph. It is known from accessible scientific sources, that conditionality and determinacy of emotional intellect is related to the row of personality lines. For this reason a research purpose was become by the empiric study of features of emotional intellect of specialists from canvassing with the use of polygraph the National police of Ukraine.Item ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ СПЕЦІАЛІСТІВ ІЗ ПРОВЕДЕННЯ ОПИТУВАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ПОЛІГРАФА НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ.Features of Emotional Intellect of Specialists from Canvassing with the Use of Polygraph National Police of Ukraine(2019-12) Галустян, Олена Аркадіївна; Захаренко, Людмила Миколаївна; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Halustian, O.; Zakharenko, L.; Yurchenko-Shekhovtsova, T.У сучасному світі значного поширення набуло проведення опитувань з використанням комп’ютерного поліграфа. В Україні такі опитування здійснюють у процесі кадрового добору й під час проведення судово-психологічної експертизи. У Національній поліції України такі опитування проводять спеціалісти з проведення опитування з використанням поліграфа. : In the modern world of considerable distribution purchased canvassing with the use of computer polygraph. In Ukraine these questioning is conducted at a skilled selection and during a lead through judicial -psychological examinations. In the National Police of Ukraine, such surveys are conducted by survey specialists using polygraph. The theoretical analysis of the state of developed of this problematical allowed us to set absence of clear psychographic and professional requirements to the persons, which carry out questioning with the use of polygraph. It is known from accessible scientific sources, that conditionality and determinacy of emotional intellect is related to the row of personality lines.Item ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНОЇ СФЕРИ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ-ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ З РІЗНИМИ РІВНЯМИ ОСОБИСТІСНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ.THE PECULIARITIES OF THE MOTIVATIONAL-VALUE SPHERE OF THE POLICEMEN GETTING HIGHER EDUCATION WITH DIFFERENT LEVELS OF PERSONAL SELF-REGULATION(2017-05) Галустян, Олена Аркадіївна; Захаренко, Людмила Миколаївна; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Galustian, O.; Zakharenko, L.; Yurchenko-Shekhovtsova, T.У тезах доповіді подано результати дослідження особливостей мотиваційно-ціннісної сфери поліцейських-здобувачів вищої освіти (n=24) з різними рівнями особистісної саморегуляції. Проведено порівняльний аналіз особливостей сформованості системи саморегуляції поведінки, термінальних цінностей та сфер їх реалізації респондентів з різними рівнями особистісної саморегуляції. Визначено значення освітньої та професійної сфер у реалізації життєвих цінностей респондентами.The results of the study of the peculiarities of the motivational-value sphere of policemen getting higher education (n=24) with different levels of self-regulation are presented in the theses of the report. The comparative analysis of the peculiarities of the formation of the system of self-regulation of behavior, values and spheres of it implementation by the respondents with different levels of self-regulation is made. The importance of educational and professional spheres in values realization of respondents was determined.Item Особливості мотивації до навчання курсантів закладів вищої освіти МВС України.Features of motivation for the training of students of institutions of higher education of the Ministry of Internal Affairs.(2018-11) Андросюк, Вячеслав Георгійович; Androsiuk, V.; Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, L.; Кудерміна, Олена Іванівна; Kudermina, O.; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Yurchenko-Shekhovtsova, T.У методичних рекомендаціях відображено результати емпіричного дослідження особливостей мотивації до навчання курсантів закладів вищої освіти МВС України (n=968). Здійснено теоретичний аналіз проблеми мотивації до навчання майбутніх фахівців та структури мотивації навчальної діяльності. Визначено домінуючи параметри мотивації професійного навчання, провідні мотиви вибору професії, особливості професійної мотивації внутрішньо мотивованих та зовнішньо мотивованих курсантів першого та випускного курсів закладу вищої освіти МВС України. Обґрунтовано висновок щодо особливостей впливу на особистісний і професійний розвиток курсантів засобів інноваційних технологій навчання та освітнього середовища закладу вищої освіти. Сформульовано практичні рекомендації учасникам освітнього процесу закладів вищої освіти МВС України щодо розвитку (саморозвитку) у курсантів мотивації до професійного навчання.The methodological recommendations reflect the results of an empirical study of the peculiarities of motivation to study the cadets of higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine (n = 968). The theoretical analysis of the problem of motivation for the training of future specialists and the structure of the motivation of educational activity is carried out. The dominant parameters of vocational training motivation, leading motives for choosing a profession, features of professional motivation of internally motivated and external motivated cadets of the first and final courses of the institution of higher education of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine are determined. The conclusion on the peculiarities of the impact on the personal and professional development of the students of innovative technologies in education and educational environment of the institution of higher education is substantiated. Practical recommendations for participants of the educational process of institutions of higher education of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine concerning development (self-development) of cadets of motivation to vocational training are formulated.Item Особливості особистісної реалізованості/потенційності курсантів і курсанток. Peculiarities of Personal Realization/Potentiality of Cadets-Men and Cadets-Women(2021) Захаренко, Л. М.; Zakharenko, L.У сучасному світі особистісна реалізованість/потенційність є тим мірилом, яке визначає готовність особистості до самореалізації та самовдосконалення. Саме тому метою дослідження стало емпіричне вивчення особливостей особистісної реалізованості/потенційності курсантів і курсанток, які навчаються в закладі вищої освіти із специфічними умовами навчання. Методологічною основоюдослідження стали сучасні наукові погляди на самореалізацію людини в часі життя. Досягненню мети дослідження сприяло використання структурно-логічного методу, методів емпіричного психологічного дослідження (тестування) та порівняльного аналізу. Емпіричноюбазою дослідження єопитування курсантів (n=14) і курсанток (n=14), які навчаються на 2-му курсі Національної академії внутрішніх справ. Вік –18–22 роки, неодружені. Наукова новизна.Під час дослідження було виявлено гендерні й особистісні особливості респондентів, що визначають їх реалізованість/потенційність у часі життя. Гендерні розбіжності виявляються в особливостях переживання реалізації особистісного потенціалу в теперішньому часі: курсантки більше задоволені самореалізацією в теперішньому, ніж курсанти. Респонденти мають потенціал для особистісної самореалізації в майбутньому: потенціалізація курсанток полягає в активній життєдіяльності, що ґрунтується на набутому досвіді, курсантів –у самостійному прийнятті рішень. Особистісні особливості курсантів і курсанток виявляються в процесі самоактуалізації: самоактуалізованим особистостям притаманні мотивація досягнення, комунікативність, пізнавальна активність, прагнення до професійного зростання в обраній професії. Висновки.Важливим у професійному становленні поліцейських є виявлення та реалізація їхнього особистісного потенціалу на етапі професійного навчання.In today’s world, personal realization/potentiality is the measure that determines a person’s readiness for self-realization and self-improvement. That is why the purposeof the studywas to empirically study the characteristics of personal realization/potential of cadets who study in a higher education institution with specific learning conditions. The methodological basisof the study were modern scientific views on human self-realization in life. The use of the structural-logical method, methods of empirical psychological research (testing) and comparative analysis contributed to the achievement of the research goal. The empirical basis of the study consisted of cadets-men (n = 14) and cadets-women (n = 14), who are studying now in the 2-nd year of the National Academy of Internal Affairs. Age –18–22 years, single. Scientific novelty.The study identified gender and personal characteristics of respondents that determine their realization/potential in life. Gender differences are manifested in the peculiarities of experiencing the realization of personal potential in nowadays: cadets-women are more satisfied with self-realization now, than cadets-men.Respondents have the potential for personal self-realization in the future: the potentialization of cadets-women is an active life, based on experience, cadets-men–in independent decision-making. Personal characteristics of cadets-men and cadets-women are manifested in the course of self-actualization: self-actualized individuals are characterized by achievement motivation, communication, cognitive activity, the desire for professional growth in the chosen profession. Conclusions.It is important in the professional development of police officers to identify and realize their personal potential at the stage of professional training.Item Особливості професійного спілкування патрульних поліцейських з різними категоріями осіб.Methodical recommendations: features of professional communication of patrol policemen are with the different categories of persons(2017-12) Галустян, Олена Аркадіївна; Захаренко, Людмила Миколаївна; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Galustian, O.; Zakharenko, L.; Yurchenko-Shekhovtsova, T.У методичних рекомендаціях відображені результати емпіричного дослідження щодо особливостей професійного спілкування патрульних поліцейських з різними категоріями осіб. Визначені основні психічні стани (фрустрації, стрес, афект, агресія, суїцидальна поведінка, алкогольне сп’яніння тощо) та категорії осіб (діти, потерпілі, правопорушники, група осіб), з якими найчастіше виникають складні ситуації професійного спілкування. Обґрунтовано та надано практичні рекомендації, що здатні допомогти патрульним поліцейським у професійному спілкуванні із зазначеними категоріями осіб, сприятимуть удосконаленню їх комунікативних навичок та професійному зростанню.The methodical presents the results of the empirical study features of professional communication of patrol policemen are with the different categories of persons. The mental conditions and categories of persons are determined and described. Methodical recommendations contain practical recommendations in relation to the features of professional communication of patrol policemen with the different categories of persons.Item ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ІНСПЕКТОРІВ ПАТРУЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ ПІД ЧАС ОХОРОНИ ПУБЛІЧНОГО ПОРЯДКУ.PROFESSIONAL COMMUNICATION PECULIARITIES OF PATROL POLICE INSPECTORS DURING PUBLIC ORDER PROTECTION(2017-05) Галустян, Олена Аркадіївна; Захаренко, Людмила Миколаївна; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Galustian, O.; Zakharenko, L.; Yurchenko-Shekhovtsova, T.Подано результати анонімного опитування інспекторів патрульної поліції (n=56) щодо особливостей професійного спілкування. Визначено ситуації проблемного характеру, у яких відбувається професійне спілкування патрульних поліцейських. Виділено суб’єктів та окремі категорії осіб, з якими найчастіше виникають складнощі у професійному спілкуванні. The results of anonymous poll of patrol police inspectors unite concerning the peculiarities of problem communication situations (n=56) are presented. The frequency of problem situation and the peculiarities of professional communication of investigators, patrol police inspectors, in mentioned above situations are analyzed. The situations of problem communication that often happen in professional communication of patrol inspectors.Item ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ: ПОГЛЯД ПОЛІЦЕЙСЬКИХ.PROBLEM SITUATIONS OF PROFESSIONAL COMMUNICATION: POLICE VISION(2017-05) Галустян, Олена Аркадіївна; Захаренко, Людмила Миколаївна; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Galustian, O.; Zakharenko, L.; Yurchenko-Shekhovtsova, T.Представлено результати анонімного опитування поліцейських різних підрозділів щодо особливостей професійного спілкування у складних (проблемних) ситуаціях (n=56). Проаналізовано частоту виникнення проблемних ситуацій та особливості професійного спілкування слідчих, патрульних, оперуповноважених у таких ситуаціях. Визначено, що ситуації проблемного характеру найчастіше трапляються у професійному спілкуванні патрульних.The results of anonymous questioning of patrol police inspectors (n=56) regarding the professional communication peculiarities are presented. The problem situations in which the professional communication of patrol police inspectors take place determined. Certain categories of persons with whom the difficulties of professional communication happen more often are distinguished.Item Розвиток внутрішньої мотивації поліцейських до професійної діяльності.Methodical recommendations: development of police officers internal motivation to professional activity(2017-12) Галустян, Олена Аркадіївна; Захаренко, Людмила Миколаївна; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Galustian, O.; Zakharenko, L.; Yurchenko-Shekhovtsova, T.У методичних рекомендаціях відображено результати емпіричного дослідження особливостей мотивації до професійної діяльності поліцейських (n=80) з різними типами особистісних мотиваційних комплексів. Визначено диференційні та інтегративні характеристики мотиваційних комплексів та описано їх типологічні особливості. Диференційними характеристиками мотиваційних комплексів респондентів є зовнішня негативна мотивація, домінуючий тип професійної мотивації, мотиви вибору професії, особливості ціннісно-потребової сфери та саморегуляції, мотивація уникнення невдачі. Інтегративними показниками мотиваційних тенденцій піддослідних визначено зовнішню позитивну мотивацію, вольовий самоконтроль, інтернальність та мотивацію досягнення успіху. Індиферентними виявились показники внутрішньої мотивації респондентів з проміжним та найгіршим мотиваційними комплексами. Констатовано кореляти параметрів професійної мотивації респондентів з показниками саморегуляції, вольового самоконтролю, когнітивної орієнтації, мотивації досягнення, життєвих цінностей і сфер їх реалізації. Обґрунтовано висновок щодо особливостей впливу заохочення і покарання на розвиток внутрішньої мотивації до професійної діяльності поліцейських з різними мотиваційними комплексами.: The methodical recommendations reflect the results of the empirical study of professional activity motivation peculiarities of policemen (n = 80) with different types of personal motivational complexes. The differential and integrative characteristics of the motivational complexes and typological features are determined and described. The differential characteristics of respondents' motivational complexes are external negative motivation, dominant type of professional motivation, motives for profession choise, peculiarities of the value sphere and self-regulation, motivation to avoid failures. Integrative indicators of the motivational tendencies of the subjects determined external positive motivation, volitional self-control, internalization and motivation for success. The indicators of internal motivation of respondents with intermediate and the worst motivational complexes were indifferent. The parameters correlates of professional motivation of respondents with indicators of self-regulation, volitional self-control, cognitive orientation, achievement motivation, vital values and spheres of their realization are stated. The conclusion as to the features of the influence of encouragement and punishment on the development of internal motivation for the professional activity of policemen with different motivational complexes is made.