ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ТОРГІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. INNOVATIVE POTENTIAL OF TRADE ENTERPRISES

Abstract
Тенденції сьогодення, сформовані в умовах активного розвитку економіки постіндустріального типу, диктують необхідність застосування інноваційного підходу для розвитку не тільки виробничої сфери, але й для формування інноваційного потенціалу підприємств сфери послуг, до яких відносять і торгівельні підприємства. Це обумовлено постійно зростаючою конкурентною боротьбою, збільшенням частоти появи нових технологій споживання послуг, підвищенням вибагливості споживачів. Інноваційно орієнтовані підприємства сфери торгівлі отримують конкурентні переваги, через можливість розширення географії обслуговування, оптимізації швидкості виконання заказів, забезпечення нового ступеня комфорту в отриманні послуг, підвищення надійності надаваних послуг, а отже і підвищення ступеня довіри серед клієнтів. Our trends, formed in the conditions of active development of the post-industrial economy, dictate the need to apply an innovative approach not only to the development of the manufacturing sector, but also to form the innovative potential of service enterprises, which include trade enterprises. This is due to growing competition, increasing the frequency of new technologies for consuming services, increasing consumer demand. Innovative trade enterprises gain competitive advantages for the ability to expand the geography of service, optimize the speed of order fulfillment, provide a new level of comfort in receiving services, increase the reliability of services provided, and therefore increase customer confidence.
Description
Keywords
Інновації, інноваційний потенціал, інновація в торгівлі, розвиток, управління, Innovation, innovative potential, innovation in trade, development, management
Citation
Collections