СУБ’ЄКТНО-ОБ’ЄКТНИЙ СКЛАД ДОГОВІРНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ПРАВОВІДНОСИН

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті автор аналізує цивільні правовідносини у сфері надання маркетингових послуг на предмет дослідження суб’єктно-об’єктного складу договірних маркетингових правовідносин. Розгляд цього питання є актуальним, зокрема, через необхідність визначення цивільно-правової природи маркетингових послуг. In the article author analyses civil legal relationships in the field of the grant of marketing services for the purpose research subject – objective composition of contractual marketing legal relationships. Consideration of this question is actual in particular through the necessity of determination of civil legal nature of marketing services.
Description
Keywords
договір, маркетингові послуги, маркетингові правовідносини, суб’єкт договору, об’єкт договору, contract, marketing services, marketing legal relationships, subject of contract, object of contract
Citation
Collections