Прикладні проблеми юридичної психології
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Прикладні проблеми юридичної психології by Title
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Вплив емоційного інтелекту на сприймання соціальної реклами особами раннього юнацького віку.The Influence of Emotional Intelligence on the Perception of Social Advertising by People of Early Youth(2019) Казміренко, Л. І.; Заболоцький, П. В.; Kazmirenko, L.; Zabolotskyi, P.Метою статті є висвітлення результатів емпіричного дослідження щодо визначення взаємозалежності між сприйняттям соціальної реклами особами раннього юнацького віку й ступенем розвитку їхнього емоційного інтелекту.The purpose article presents the results of an empirical study aimed at determining the interdependence between the perception of social advertising by young people and the degree of development of their emotional intelligence.Item Психологічна характеристика юридично релевантних емоційних станів.Psychological Characteristics of Legally Relevant Emotional States(2019) Власенко, С. Б.; Vlasenko, S.Метою написання статті є висвітлення однієї з найактуальніших проблем психології загалом і юридичної психології зокрема – проблеми психологічної характеристики емоційних станів особистості, що мають юридичне значення.The purpose of this article is to develop one of the most burning problems of psychology in general and legal psychology in particular – problems of psychological characteristics of the personality’s emotional states that are legally relevant.Item Травматичний досвід військових дій як чинник девіантної поведінки.Traumatic Experience of Military Action as a Factor of Deviant Behavior(2019) Лукашенко, М. Ю.; Lukashenko, M.Метою статті є вивчення питання травматичного досвіду військових дій як чинника девіантної поведінки.The purpose article is devoted to the study of the traumatic experience of military operations as a factor of deviant behavior.Item Чинники формування громадської думки в системі політичних PR.Public Opinion Factors in the System of Political PR(2019) Романенко, О. В.; Romanenko, O.Метою статті є висвітлення чинників формування громадської думки в системі політичних ПР.The purpose of this article is to highlight the factors shaping public opinion in the system of political PR.