#01/1
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing #01/1 by Issue Date
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item Item ОБЛІК РОЗРАХУНКІВ З ПІДЗВІТНИМИ ОСОБАМИ: ТРУДНОЩІ ОЧЕВИДНОГО. ACCOUNT OF CALCULATIONS WITH ACCOUNTABLE PERSONS: DIFFICULTIES OBVIOUS(2018) ПОНОМАРЕНКО Оксана ГригорівнаУ статті здійснено критичний аналіз чинної нормативної бази та провідних наукових позицій щодо визначення статусу підзвітних осіб, підзвітних сум, удосконалення процедурних аспектів організації та документування взаємовідносин підприємства з цією групою дебіторів і раціонального їх відображення у синтетичному обліку, звітності, адекватного визначення податкових наслідків господарських операцій. In the article the walkthrough of operating normative base and leading scientific positions is carried out in relation to determination of status of accountable persons, accountable sums, improvement of procedural aspects of organization and documenting of mutual relations of enterprise with this group of debtors and their rational reflection in a synthetic account, accounting, ad equated e termination of tax consequences of economic operations.Item ОГЛЯД СТАНУ РИНКУ АВТОМОБІЛЬНИХ ЗАПЧАСТИН І ПОЗИЦІЇ ТОВ "ТЕРА НОВА ДЕВЕЛОПМЕНТ" НА НЬОМУ. AUTOMOTIVE SPARE PARTS MARKET REVIEW AND POSITION OF "THERA NOVA DEVELOPMENT LTD"(2018) ІЛЛЯШ Михайло Миколайович; ХОМЕНКО Олексій ІвановичУ статті здійснено огляд автомобільних запчастин України, наведено основні компоненти даного ринку, представлено загальні риси вітчизняного ринку автозапчастин. The article reviews the automotive spare parts of Ukraine, presents the main components of this market, presents the common features of the domestic auto parts market.Item РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ. RESTRUCTURING AS A TOOL OF ANTICRISIS MANAGEMENT OF THE ENTERPRISE(2018) ОВСАК Оксана Павлівна; ПЕТРИЧЕНКО Олексій ВасильовичУ статті розкрито сутність реструктуризації як інструмента антикризового управління підприємством. Представлене організаційно-економічне забезпечення проведення реструктуризації багатопрофільного підприємства. Запропоновано використання показника корпоративності у якості одного з критеріїв доцільності перегрупування бізнес-одиниць. The article describes the essence of restructuring as an instrument of crisis management of the enterprise. The organizational and economic support provided for the restructuring of a diversified enterprise is presented. The use of the indicator of corporativeness as one of the criteria of the expediency of re-grouping of business units is proposed.Item ОБЛІКОВА ПОЛІТИКА В УПРАВЛІННІ АГРОПІДПРИЄМСТВОМ. ACCOUNTING POLICY IN AGRICULTURAL ENTERPRISE MANAGEMENT(2018) КУХАР Наталія Петрівна; ПРИЙМАК Світлана ВікторівнаУ статті розкрито сутність поняття облікової політики, визначено її функції, проаналізовано її роль в управлінні агропідприємством. Розкрито методичний, технічний та організаційний аспекти облікової політики, враховуючи управлінський облік. Визначено основні проблеми, які стосуються формування облікової політики та запропоновано виділити окремий розділ з ведення управлінського обліку. In the article the essence of the concept of accounting policy is disclosed, its functions are defined, its role in the management of agro enterprise is analyzed. Methodological, technical and organizational aspects of accounting policy are revealed, taking into account management accounting. The main problems, which are related to the formation of accounting policy, are proposed, and it is proposed to highlight a separate section on management accounting.Item СТАН ТА ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МІКРОПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ. STATE AND THE PROBLEMS OF DEVELOPMENT OF MICROENTERPRISES IN UKRAINE(2018) ЧУПЕТА Аліна АнатоліївнаСтаття присвячена визначенню змісту та суті мікропідприємництва України. В статті систематизовані основні проблеми розвитку мікробізнесу, а також наведені основні шляхи щодо їх вирішення. The article is devoted determination of essence of microenterprises’ of Ukraine. In the article the basic problems of development by microbusiness are systematized and possible ways of their overcoming are presented.Item ІННОВАЦІЙНІ ПРОЕКТИ У РОЗДРІБНОМУ БАНКІВСЬКОМУ СЕКТОРІ НА ГЛОБАЛЬНОМУ РІВНІ. INNOVATION PROJECTS IN THE RETAIL BANKING SECTOR AT GLOBAL LEVEL(2018) ГРИДЖУК Дмитро МиколайовичСтаття присвячена дослідженню сучасних інноваційних проектів у роздрібному банківському секторі на глобальному рівні у широкому спектрі інновацій. Представлені кращі інноваційні продукти світових банків–переможців в області дистрибуції та маркетингу роздрібних банківських послуг у 2017 році за різними категоріями. The article is devoted to the research of modern innovative projects in the retail banking sector at a global level in a wide range of innovations. The best innovative products of the world's winning banks in the distribution and marketing of retail banking services in 2017 in different categories are presented.Item КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК МІЦНА КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА. CORPORATE CULTURE AS A DIRECT COMPETITIVE BENEFIT(2018) МАКАЗАН Євгенія ВасилівнаУ цій статті аналізуються емпіричні дослідження та наукові статті, присвячені розвитку корпоративної культури з зовнішніми та внутрішніми впливами, важливими компонентами позитивної корпоративної культури та впливом культури на ефективне формування стратегії, структури та процесів. Досліджено, як корпоративна культура впливає на конкуренцію за інших рівних умов. This paper explores empirical research and academic articles devoted to the development of a corporate culture with external and internal influences, important components of positive corporate culture and the impact of culture on the effective formation of strategy, structure and processes. It is investigated how corporate culture influences the competition under other equal conditions.Item РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ У ПРОМИСЛОВОСТІ РЕГІОНУ. DEVELOPMENT OF THE MARKETING COMPLEX IN REGION INDUSTRY COMPANY(2018) ЗАХАРЧЕНКО Віталій Іванович; МЕТІЛЬ Тетяна КотянтинівнаМаркетинговою метою інтеграційних процесів у промисловій сфері регіону є формування та розвиток ключових компетенцій на основі створення підприємницьких структур, які найбільш повно використовують можливості посилення стратегічних конкурентних переваг. У зв'язку з цим головною особливістю маркетингу в сучасних умовах є його функціональна значимість при організації таких форм бізнесу, які максимально спрямовані на підвищення ефективності ринкової взаємодії бізнес-суб'єктів. The marketing aim of these integrated processes in industrial sphere of region is to form and develop the key moments, which are based on creating the industrial structures, which totally use the opportunities of improving strategic competitive advantages. In this case the most feature of marketing in modern conditions is his functional organization significance because the most actual companies will gain forms of organizing business in a way in which they are maximum directed on improving the effects of market connection of economic subjects.Item КАЗНАЧЕЙСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ БЮДЖЕТІВ УКРАЇНИ ЗА ВИДАТКАМИ: УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДОЛОГІЇ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ. TREASURY SERVICES OF UKRAINE’S BUDGETS BY EXPENSES: THE IMPROVEMENT OF METHODOLOGY AND ORGANIZATION(2018) СУШКО Наталія ІванівнаУ статті розглянуті питання методології та організації казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів України за видатками. The issues of methodology and organization of treasury services of the state and local budgets of Ukraine by expenses are investigated in the article.Item МЕТОД СИМПТОМАТИЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ СТАНУ СИСТЕМИ НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УНІВЕРСИТЕТУ. THE METHOD OF SYMPTOMATIC DIAGNOSTICS OF UNIVERSITY SCIENTIFIC ACTIVITY SYSTEM’S STATE(2018) КУЗЬМІН Олег Євгенович; МЕЛЬНИК Ольга Григорівна; ЖУК Лілія ВолодимирівнаСтаття присвячена розробленню теоретико-методичних засад симптоматичного діагностування системи наукової діяльності університету. Сформовано інформаційну базу показників, які відображають основні аспекти провадження наукової діяльності в університетах, для подальшого добору репрезентативних індикаторів діагностики системи. The article is dedicated to theoretical and methodical basics of the symptomatic diagnostics of the university scientific activity system. The information basis of indices, which show the main aspects of the university scientific activity, for further selection of the representative indicators of the system diagnostics is formed.