№6-2 Ч.2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing №6-2 Ч.2 by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 33
Results Per Page
Sort Options
Item ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ СИСТЕМИ АДМІНІСТРАТИВНИХ АКТІВ: СУЧАСНИЙ СТАН НАУКОВОГО РОЗРОБЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ. Theoretical and methodological approaches to the study of the system of administrative acts: the current state of scientific development of the problem(2020) МІЛІЄНКО О.А.; Milienko O.A.Метою роботи є характеристика сучасного стану наукового розроблення проблеми визначення теоретико-методологічних підходів до дослідження системи адміністративних актів. Досягнення мети цієї статті вимагає застосування сукупності загальних і спеціальних методів наукового пізнання, таких як діалектичний метод, історико-правовий метод, метод порівняльного правознавства, метод моделювання, що дало змогу з’ясувати еволюцію юридичної думки щодо сутності та значення адміністративного акту в сучасних умовах. The aim of the work is to characterize the current state of scientific development of the problem of determining the theoretical and methodological approaches to the study of the system of administrative acts. Achieving the purpose of this article requires the use of a set of general and special methods of scientific knowledge, in particular, the dialectical method, historical and legal method, the method of comparative law, the method of modeling, which allowed to clarify the evolution of legal thought on the essence and meaning of administrative act in modern conditions.Item ВЛАСНІ ПРИНЦИПИ ЯК КРИТЕРІЙ ВИОКРЕМЛЕННЯ ГАЛУЗІ ПРАВА СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. Own principles as a criterion for distinguishing the field of social security law(2020) ГНАТЕНКО К.В.; Hnatenko K.V.Актуальність статті полягає в тому, що сьогодні бурхливими темпами відбувається реформування галузевих підходів до правового регулювання різних сфер суспільного життя, започатковуються нові інститути, запозичуються нові засоби та прийоми правового регулювання, модернізуються його принципи й удосконалюються методи. Не є винятком і суспільні відносини, які складаються із приводу соціального забезпечення. Через наведені вище обставини, нові виклики у соціальній сфері життя суспільства, зміну місця та ролі держави у процесах соціального забезпечення, розвиток ринкових відносин та інтенсифікацію різних форм господарювання, змінюються вимоги і до сфери соціального забезпечення. Її важко віднести до інститутів адміністративного, трудового чи іншої галузі права – відбувається бурхливий розвиток законодавства у визначеній сфері, що регулює якісно однорідні суспільні відносини, які мають власну специфіку. The relevance of the article is that in accordance with the realities of today, the rapid pace of reforming sectoral approaches to legal regulation of various spheres of public life, launching new institutions, borrowing new tools and techniques of legal regulation, modernizing its principles and improving methods. Public relations over social security is no exception. Today, given the above circumstances, new challenges that appear in the social sphere of society, changing the place and role of the state in social security processes, development of market relations and intensification of various forms of management, changing requirements for social security. According to the current challenges, it is difficult to attribute it to the institutions of administrative, labor or other branches of law - there is a rapid development of legislation in a particular area, which regulates qualitatively homogeneous social relations, characterized by its own specifics. The above circumstances determine the search and application of specific methods of legal regulation and a unique combination of methods that are already used in other branches of law and others. The article emphasizes the need to find new approaches to the criteria for distinguishing independent branches of law. The positions of scholars of both the theory of law and the doctrine of social security law on the importance of their own principles as a criterion for distinguishing the field of social security are revealed and analyzed.Item СПІВВІДНОШЕННЯ СПОСОБУ ВЧИНЕННЯ ЗЛОЧИНУ ТА НАСЛІДКІВ ЗЛОЧИНУ. The relationship between the method of committing a crime and the consequences of the crime(2020) РОЖИК Є.М.; Rozhik E.M.У статті проводиться теоретико-прикладне дослідження способу вчинення злочину та його співвідношення з наслідком вчинення злочину. Обґрунтовується, що при проведені розслідування слідчий насамперед має справу з наслідками злочину, які відображають спосіб вчиненого діяння. Тобто при ретроспективному аналізі події злочину слідчий, так би мовити, починає з кінця злочину (у часовому розумінні). До того ж, як зазначають науковці, криміналістичне значення способів вчинення (а також приховування) злочину засновано на властивості їх повторювання при скоєнні однорідних діянь однією й тією самою особою (особами) та типових наслідків таких дій. Однак варто враховувати, що аналогія між способами вчинення різних злочинів однією особою не може бути повною. Виділення ознак способу при аналізі однорідних наслідків злочину дозволяє висувати версії про вчинення даних діянь однією особою або про належність злочинця до певної групи осіб. The article conducts a theoretical and applied study of the method of committing a crime and its relationship with the consequences of the crime. It is substantiated that during the investigation, the investigator firstly faces the consequences of the crime, which reflect the manner in which the act was committed. That is, in a retrospective analysis of the crime, the investigator begins at the end of the crime (in the temporal sense). In addition, as scientists note, the forensic significance of the methods of committing (as well as concealing) a crime is based on the properties of their repetition when committing homogeneous acts by the same person (persons) and the typical consequences of such actions. However, it should be borne in mind that the analogy between the ways in which different crimes are committed by one person cannot be complete. The selection of features of the method in the analysis of the homogeneous consequences of the crime allows to put forward versions of the commission of these acts by one person or the belonging of the offender to a certain group of persons.Item ПЕРСПЕКТИВИ ОСВІТИ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ: МАЙБУТНІ ПРАВНИКИ ЧИ ТОКСОТИ? Prospects for police education: future lawyers or toxots?(2020) КОРНІЄНКО М.В.; Korniienko M.V.; БЕРЕНДЄЄВА А.І.; Berendieieva A.I.Стаття присвячена актуальним питанням реформування юридичної освіти в України в ракурсі навчання поліцейських. Констатується, що для успішної протидії злочинності поліцейські повинні здобувати юридичну освіту, особливо це стосується слідчих. На підставі аналізу закордонних публікацій проаналізовано підхід до навчання поліцейських у зарубіжних країнах, який характеризується тенденцією до збільшення ролі вищої освіти у процесі підготовки кадрів для поліції, а також показуються деякі складнощі, що виникають перед закордонними поліцейськими, які здобули вищу освіту. The article is devoted to topical issues of reforming legal education in Ukraine in the perspective of police education. It is noted that in order to successfully combat crime, police officers have to receive legal education, especially investigators. Based on the analysis of foreign publications, the approach to police training in foreign countries is analyzed, which is characterized by a tendency to increase the role of higher education in the process of training police and shows some difficulties faced by foreign police officers with higher education. On the basis of modern realities, the advantages of higher legal education for investigators as a prerequisite for a successful fight against crime are revealed.Item АНАЛІЗ СУДОВИХ РІШЕНЬ ЗА ВЧИНЕННЯ УМИСНОГО ВБИВСТВА В РАЗІ ПЕРЕВИЩЕННЯ МЕЖ НЕОБХІДНОЇ ОБОРОНИ ТА РОЗМЕЖУВАННЯ ДІЯНЬ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ СТАТТЯМИ 36, 115 ТА 118 КК УКРАЇНИ. Analysis of court decisions for committed killing when exceeding the boundaries of necessary defense and distinction of actions provided for Article 36, 115, 118 of the Criminal Code of Ukraine(2020) АВРАМЕНКО С.М.; Avramenko S.М.У статті піднімається питання розмежування необхідної оборони та вбивства в разі перевищення меж необхідної оборони. Зазначається, що право на необхідну оборону не є абсолютним, правоохоронні органи та суди всебічно встановлюють, чи не отримав агресор більшої шкоди, аніж наніс. Доводиться, що перевищення меж необхідної оборони може бути лише за наявності умислу. The article raises the issue of distinguishing between necessary defense and murder in excess of the limits of necessary defense. It is noted that the right to self-defense is not absolute, law enforcement agencies and courts are comprehensively establishing whether the aggressor has received more damage than inflicted. It is proved that exceeding the limits of necessary defense can take place only if there is intent.Item БЮРО ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ: ПЕРСПЕКТИВИ ТА РИЗИКИ. Bureau of Economic Security of Ukraine: prospects and risks(2020) АРКУША Л.І.; Arkusha L.I.; СТАРОДУБОВ С.В.; Starodubov S.V.; СТОЯНОВ М.М.; Stoyanov M.M.; ТОРБАС О.О.; Torbas O.O.; ШИЛІН Д. В.; Shilin D.V.Стаття присвячена аналізу законодавства в частині створення нового органу досудового розслідування – Бюро економічної безпеки. У статті автори стверджують, що створення Бюро економічної безпеки дозволить акумулювати інформацію щодо кримінальних правопорушень у сфері економіки в одному правоохоронному органі, обмежує можливості корупційного впливу на бізнес тощо. Сильною стороною можливо вважати незалежність зазначеного органу від зовнішнього впливу міжнародних корпорацій, а також внутрішнього впливу олігархічних кланів на процес кадрового формування підрозділів БЕБ України (про це свідчать умови функціонування Конкурсної комісії). При цьому зали- шаються форми громадського контролю шляхом залучення до складу Конкурсної комісії кандидатур із представників громадських об’єднань, професійних спілок та їх об’єднань, асоціацій, організацій роботодавців та їх об’єднань, недержавних засобів масової інформації, які зареєстровані в установленому порядку та пройшли обговорення на спеціальному відкритому засіданні комітету Верховної Ради України. Позитивним можливо вважати відкритість засідань конкурсної комісії для представників міжнародних організацій, засобів масової інформації і журналістів та забезпечення відео- та аудіофіксації, трансляції в режимі реального часу засідань конкурсної комісії на офіційному веб- сайті Кабінету Міністрів України. The article is devoted to the analysis of legislation regarding creation of a new body of pre-trial investigation – Bureau of Economic Security. In the article authors argue that creation of the Bureau of Economic Security will allow the accumulation of information on criminal offenses in the field of economics in one law enforcement agency, will limit the possibility of corrupt influence on business and more. Also, the Bureau of Economic Security will be an independent body and will not suffer from the external influence of international corporations, as well as the internal influence of oligarchic clans on the process of hiring staff of the Bureau of Economic Security of Ukraine. At the same time, there will be forms of public control by representatives of public associations, trade unions and their associations, employers’ organizations and their associations, non-state media, which have to pass public discussion at a special open sitting of the committee of the Verkhovna Rada of Ukraine. The openness of such meetings for representatives of international organizations, mass media and journalists and the provision of video and audio recording, real-time broadcasting of the meetings on the official website of the Cabinet of Ministers of Ukraine can be considered positive practice.Item ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ НЕГЛАСНИХ СЛІДЧИХ (РОЗШУКОВИХ) ДІЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ ВТРУЧАННЯМ У ПРИВАТНЕ СПІЛКУВАННЯ. Procedure for conducting covert investigation (search) actions related to interference into private communication(2020) МЕЗЕНЦЕВА А.А.; Mezentseva A.A.Відповідно до положень КПК України, сторона обвинувачення зобов’язана використовувати всі передбачені законом можливості для дотримання прав сторін кримінального провадження (зокрема, дотримання засад таємниці спілкування та невтручання у приватне життя). У статті досліджено проблемні питання нормативної регламентації захисту прав людини під час проведення негласних слідчих (розшукових) дій, пов’язаних із втручанням у приватне спілкування, які можуть обмежувати права особи і громадянина. Так, процесуальні дії, під час яких має місце обмеження прав та інтересів осіб, проводяться лише з дозволу та на підставі ухвали слідчого судді апеляційного суду. До того ж забороняється використання інформації, отриманої внаслідок втручання у спілкування, не інакше як для вирішення завдань кримінального провадження. According to the provisions of the Criminal Procedure Code (CPC) of Ukraine, the prosecution is obliged to use all opportunities provided by law to respect the rights of the parties to criminal proceedings (in particular, observance of the principles of secrecy of communication and non-interference in private life). The paper examines the problematic issues of normative regulation of human rights protection during covert investigation (search) actions related to interference into private communication, which may restrict the rights of an individual and a citizen. Thus, procedural actions, during which there may be a restriction of the rights and interests of persons, are carried out only with the permission and on the basis of the decision of the investigating judge of the appellate court. In addition, the use of information obtained as a result of interference in communication is prohibited, except for solving the tasks of criminal proceedings.Item ПРИНЦИПИ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Principles of the state policy in the field of free legal aid: theoretical aspect(2020) САХНЮК В.В.; Sakhniuk V.V.У статті проаналізовані основні принципи державної політики у сфері надання безоплатної правової допомоги, такі як принцип верховенства права, законності, доступності безоплатної правової допомоги, забезпечення якості безоплатної правової допомоги, гарантованого державного фінансування. Запропоновано під принципами державної політики у сфері надання безоплатної правової допомоги розглядати фундаментальні положення, що стосуються реалізації та забезпечення права на безоплатну правову допомогу, а саме стосу- ються його доступності, якості, гарантованості державою, та визначають спря- мованість державної політики у сфері правової допомоги. The article analyzes the basic principles of state policy in the field of free legal aid, including the rule of law, legality, availability of free legal aid, quality assurance of free legal aid, guaranteed state funding. It is proposed to consider the fundamental provisions concerning the implementation and provision of the right to free legal aid under the principles of state policy in the field of free legal aid, namely: availability, quality, state guarantee, and those, which determine the direction of state policy in the field of legal aid.Item ОСОБЛИВОСТІ, ВАДИ ТА ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАХИСТУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ В УКРАЇНІ. Features, defects and ways of improving the legal environment of personal data protection in Ukraine(2020) САМОЙЛЕНКО Ю.С.; Samoilenko Yu.S.У статті досліджено особливості нормативно-правового забезпечення захисту персональних даних в Україні. Здійснено аналіз нормативно-правових актів, які регулюють питання забезпечення захисту персональних даних, виокремлено їхні вади, запропоновано авторську наукову позицію щодо систематизації змін до законодавства. The article examines the features of regulatory and legal support for personal data protection in Ukraine. The analysis of normative-legal acts regulating the issues of ensuring the protection of personal data is carried out, their shortcomings are singled out, the author's scientific position on systematization of changes to the legislation is offered.Item КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ТЛУМАЧЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНО-ДЕЛІКТНИХ ПРАВОВИХ НОРМ. Criteria for the effectiveness of the interpretation of administrative tort law(2020) ЛІПИНСЬКИЙ В.В.; Lipinsky V.V.У статті на підставі аналізу низки доктринальних джерел окреслюються критерії ефективності тлумачення адміністративно-деліктних правових норм. Відзначимо, що критеріями ефективності відповідної правотлумачної діяльності є рівень реалізації прав і свобод особи, який має кількісні показники (відношення кількості випадків реального використання певного права до кількості намірів осіб ним скористатися) та якісні (якість правотлумачної діяльності, досконалість юридичної техніки інтерпретаційних актів тощо) показники; полі- тичні критерії, за допомогою яких встановлюється рівень сприяння відповід- ної правотлумачної діяльності досягненню цілей, завдань та функцій держави; цільові критерії, які виражаються в реальних змінах, що відбулися в правовому регулюванні певних суспільних відносин, і пов’язані із задоволенням певних потреб та інтересів суб’єктів цих правовідносин; матеріально виражені і нематеріальні, позитивні, негативні та інші критерії конфліктності, що дають змогу оцінити ефективність тлумачення адміністративно-деліктних правових норм за її наслідками (зокрема, мінімізація кількості вчинених нових адміністративних правопорушень); економічні критерії, що відбивають, наприклад, рівень фінан- сових затрат на здійснення інтерпретаційної діяльності суб’єктами офіційного тлумачення, демонструють відповідність досягнутим результатам, у тому числі показники надходження до державного або відповідного бюджету від адміні- стративних стягнень тощо; поведінкові критерії, що дають змогу оцінити тлу- мачення адміністративно-деліктних норм права з точки зору сприяння останньою правомірній поведінці суб’єктів правовідносин. The article, based on the analysis of a number of doctrinal sources, outlines the criteria for the effectiveness of the interpretation of administrative tort law. Note that the criteria for the effectiveness of the relevant legal activities are: the level of realization of the rights and freedoms of the person, which has quantitative indicators (the ratio of the number of cases of actual use of a right to the number of intentions to use it), and qualitative (quality of legal activities) indexes; political criteria, by means of which the level of assistance of the relevant legal interpretation activity to the achievement of the goals, tasks and functions of the state is established; target criteria, which are expressed in real changes that have taken place in the legal regulation of certain social relations, and are related to meeting certain needs and interests of the subjects of these legal relations (tangible and intangible, positive, negative, etc.; conflict criteria, which allow to assess the effectiveness of the interpretation of administrative-tort law by its consequences, including minimization of the number of new administrative offenses, etc.); economic criteria that reflect, for example, the level of financial and other costs of interpretive activities by entities official interpretation, demonstrate compliance with the achieved results, including indicators of revenue to the state or relevant budget from administrative penalties, etc.; behavioral criteria make it possible to assess the interpretation of administrative tort law in terms of promoting the latter lawful behavior of the subjects of legal relations.Item ПИТАННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ДОСВІДУ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В АГРАРНІЙ СФЕРІ. Questions of research of experience of legal regulation of investment activity in the agrarian sphere(2020) СТЕПАНЕНКО В.В.; Stepanenko V.V.; ЧЕНШОВА Н.В.; Chenshova N.V.Ефективне функціонування агропромислового комплексу нашої держави є одним із пріоритетних напрямів розвитку економіки України, а також необхідною умовою її економічної безпеки. Серед стратегічних цілей держави, зазначених у Законі України «Про основні засади державної аграрної політики», визначено перетворення аграрного сектору на високоефективний, конкурентоспроможний на внутрішньому та зовнішньому ринках сектор економіки, гарантування продовольчої безпеки держави та розв’язання соціальних проблем на селі. Той фактор, що 60% сільськогосподарських угідь України являють собою високоякісні чорноземи, присутній порівняно високий рівень освіти та професійної підготовки аграріїв, наявні сприятливі природнокліматичні умови для вирощування багатьох культур, а також відкритість світового, зокрема європейського, ринку реалізації цієї продукції, зумовлена євроінтеграційними процесами в Україні, вказує на доцільність пріоритетного інвестування агропромислового комплексу (АПК) України. Regulation is the management of complex systems according to a set of rules and trends. In systems theory, these types of rules exist in various fields of biology and society, but the term has slightly different meanings according to context. For example: – in biology, gene regulation and metabolic regulation allow living organisms to adapt to their environment and maintain homeostasis; – in government, typically regulation means stipulations of the delegated legislation which is drafted by subject-matter experts to enforce primary legislation; – in business, industry self-regulation occurs through self-regulatory organizations and trade associations which allow industries to set and enforce rules with less government involvement.Item ОСОБЛИВОСТІ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ В ОРГАНАХ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ. Features of legal regulation of internal audit in the bodies of the State Treasury Service of Ukraine(2020) БУЛИГІНА О.Ю.; Bulygina O.Yu.У статті досліджено особливості нормативно-правового регулювання внутрішнього аудиту в органах Державної казначейської служби України. Проаналізовано систему нормативно-правових актів, які регулюють питання внутрішнього аудиту в органах Державної казначейської служби України, виокремлено її вади, запропоновано окремі положення щодо змін до законодавства. The article examines the features of regulatory and legal regulation of internal audit in the bodies of the State Treasury Service of Ukraine. The system of normative legal acts regulating the issues of internal audit in the bodies of the State Treasury Service of Ukraine is analyzed.Item КОНСТИТУЦІЙНІ ГАРАНТІЇ ДЕРЖАВНОГО ЗАХИСТУ ПРАЦІВНИКІВ СУДУ І ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ І ЇХНІХ БЛИЗЬКИХ РОДИЧІВ. Constitutional guarantees of state protection of court employees and law enforcement authorities and their close relatives(2020) ПЕТРІШАК І.В.; Petrishak I.V.Статтю присвячено висвітленню питань, пов’язаних із конституційними гарантіями державного захисту суддів Конституційного Суду України, працівників суду та правоохоронних органів, їхніх близьких осіб. Визначено, що Конституція України є Основним законом, норми якого регулюються усі найважливіші сфери суспільного життя. Доведено, що саме в Конституції закладено основні засади здійснення державного захисту суддів Кон- ституційного Суду України, працівників суду та правоохоронних органів, їхніх близьких осіб. The article is devoted to the issues related to the constitutional guarantees of state protection of judges of the Constitutional Court of Ukraine, employees of the court and law enforcement agencies, and their relatives. It is determined that the Constitution of Ukraine is the Basic Law, the norms of which regulate all the most important spheres of public life. It is proved that the Constitution lays down the basic principles of state protection of judges of the Constitutional Court of Ukraine, employees of the court and law enforcement agencies, their relatives.Item ПОНЯТТЯ ІНСТИТУТУ СПЕЦІАЛЬНОЇ КОНФІСКАЦІЇ МАЙНА У КРИМІНАЛЬНОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ. Concept and purposes of the institute of special confiscation of property in the criminal legislation of Ukraine(2020) ЛУКОМСЬКА А.В.; Lukomska A.V.Стаття присвячена розгляду поняття інституту спеціальної конфіскації у національному законодавстві у зв’язку з процесами гармонізації та адаптації національного законодавства до стандартів держав-членів ЄС. Встановлено, що спеціальна конфіскація була запроваджена в національне законодавство у ході здійснення євроінтеграційного курсу. This article is devoted to the consideration of the concept of the institute of special confiscation in the national legislation of Ukraine in the light of the processes of harmonization and adaptation of the national legislation to the EU standards.Item ПРОБЛЕМАТИКА ВИЗНАЧЕННЯ БЕЗПОСЕРЕДНЬОГО ОБ’ЄКТА КРИМІНАЛЬНОГО ПРАВОПОРУШЕННЯ «ПРОЄКТУВАННЯ ЧИ ЕКСПЛУАТАЦІЯ СПОРУД БЕЗ СИСТЕМ ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ». Problems of definition of the direct object of criminal offense “Design or operation of structures without environmental protection systems”(2020) ДЬОМЕНКО С.В.; Demenko S.V.Статтю присвячено проблематиці визначення безпосереднього об’єкта кримінального правопорушення «Проєктування чи експлуатація споруд без систем захисту довкілля». Надано аналіз різноманітних точок зору щодо змісту родового об’єкта кримінальних правопорушень проти довкілля, зосереджено увагу на безпосередньому об’єкті ст. 253 КК України. На основі концепції суспільних відносин як об’єктів злочинів наведено оцінку сут- ності окремих пропозицій щодо визначення безпосереднього об’єкта ст. 253 КК України. The article is devoted to the problem of determining the direct object of a criminal offense “Design or operation of buildings without environmental protection systems”. An analysis of various points of view on the content of the generic object of criminal offenses against the environment, and focuses on the direct object of Article 253 of the Criminal Code of Ukraine. Based on the concept of public relations as objects of crime, an assessment of the essence of individual proposals to determine the direct object of Article 253 of the Criminal Code of Ukraine.Item КОНТРОЛЬ ДІЯЛЬНОСТІ ФОНДУ ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ: АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ. Control over the activities of the Deposit Guarantee Fund of individuals: administrative and legal aspect(2020) НАУМЕНКО С.Г.; Naumenko S.G.У статті проаналізовані особливості контролю діяльності Фонду гарантування вкладів фізичних осіб як необхідного складника, що безпосередньо впливає на ефективність діяльності будь-якої інституції. Запропоноване авторське визначення дефініції «контроль діяльності Фонду гарантування вкладів фізичних осіб» як системи дій органів державної влади та представників громадськості щодо дотримання вимог чинного законодавства спеціально уповноваженим суб’єктом у сфері гарантування вкладів фізичних осіб та здійснення ним ефективної діяльності у зазначеній сфері. The article analyzes the features of control over the activities of the Deposit Guarantee Fund of individuals as a necessary component that directly affects the efficiency of any institution. The author's definition of "control over the activities of the Deposit Guarantee Fund of individuals" as a system of actions of public authorities and members of the public to comply with current legislation by a specially authorized entity in the field of deposit guarantees and its effective activities in this area.Item METHODOLOGICAL BASIS OF THE FORENSIC PROVIDING ON THE IDENTIFICATION AND THE PRE-TRIAL INVESTIGATION OF CRIMES AT CRITICAL INFRASTRUCTURE FACILITIES. Методологічні основи криміналістичного забезпечення з виявлення та досудового розслідування злочинів на об’єктах критичної інфраструктури(2020) BATIUK O.V.; Батюк О.В.У статті автор здійснює огляд наукових думок провідних учених – юристів і криміналістів на проблемні питання методологічних основ криміналістичного забезпечення розслідування злочинів загалом і на цій основі формулює власний науковий погляд на методологічні основи дослідження криміналістичного забезпечення з виявлення та досудового розслідування злочинів на об’єктах критичної інфраструктури. Істотне значення для дослідження проблем криміналістичного забезпечення діяльності з виявлення та досудового розслідування злочинів на об’єктах критичної інфраструктури, зокрема розслідування злочинів, мають такі формально-логічні прийоми мислення, як аналіз, синтез, індукція, дедукція, абстрагування, аналогія тощо. The author reviews scientific opinions of leading scholars, lawyers and criminologists on problematic issues of methodological basis of the forensic providing the investigation of crimes in general in the provisions of scientific article and forms own scientific view on methodological basis of research of the forensic providing on the identification and the pre-trial investigation of crimes at critical infrastructure facilities on this basis. Essential in the research of the problems of the forensic providing activity on the identification and the pre-trial investigation of crimes at critical infrastructure facilities, in particular, the investigations of crimes have such formal and logical techniques of thinking as analysis, synthesis, induction, deduction, abstraction, analogy, etc.Item ЗЛОВЖИВАННЯ ПРОЦЕСУАЛЬНИМИ ПРАВАМИ ЯК КАТЕГОРІЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО ПРОЦЕСУАЛЬНОГО ПРАВА. Abuse of procedural rights as a category of administrative procedural law(2020) ПОЛІЩУК В.Ю.; Polishchuk V.Yu.У статті виявлено основні три групи концепцій щодо змісту зловживання процесуальними правами як правової категорії: розуміння зловживання правом як здійснення суб’єктивного права однією особою всупереч інтересам іншої особи або суспільства; як процесуальне правопорушення; комплексний підхід. The article identifies three main groups of concepts on the content of abuse of procedural rights as a legal category: understanding the abuse of rights as the exercise of subjective rights by one person against the interests of another person or society; as a procedural offense; integrated approach.Item ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ЯК ОБ’ЄКТ ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ. Economic security as an object of public administration(2020) ПАВЛЮТІН Ю.М.; Pavliutin Yu.M.У статті наголошено на важливості функції забезпечення економічної безпеки для забезпечення національної безпеки України. Економічну безпеку розглянуто відносно всіх сфер соціального розвитку як держави, так і суспільства загалом як об’єкта приватних і публічних відносин. The article emphasizes the importance of the function of ensuring economic security to ensure the national security of Ukraine. Economic security is considered in relation to all spheres of social development, both the state and society as a whole, as an object of both private and public relations.