Browsing by Author "Zakharenko, Lyudmila"
Now showing 1 - 20 of 25
Results Per Page
Sort Options
Item Активність як характеристика настрою курсантів-першокурсників. Activity as a characteristic of the mood of first-time cadets(2023) Лип’юк, Анна Миколаївна; Lypiuk, Anna; Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaОписано результати вивчення особливостей настрою курсантів-першокурсників. Проведено оцінку настрою курсантів першого курсу як актуального емоційного стану. The results of studying the peculiarities of the mood of first-year cadets are described. The assessment of the mood of the first-year cadets as a current emotional state was carried out.Item Врахування динамічних властивостей темпераменту курсантів під час здійснення психологічного супроводження процесу адаптації. Taking into account the dynamic properties of the cadets' temperament during psychological support of the adaptation process(2017) Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaРозглянуто результати дослідження особливостей темпераменту курсантів-першокурсників. Визначено, що відповідно до динамічних властивостей темпераменту курсантів можна спрогнозувати особливості протікання процесу адаптації у кожного з них. The results of the research on the peculiarities of the temperament of first-year cadets are considered. It was determined that according to the dynamic properties of the cadets' temperament, it is possible to predict the peculiarities of the adaptation process in each of them.Item Відкритість новому досвіду як особистісна якість науково-педагогічних працівників. Openness to new experience as a personal quality of scientific and pedagogical staff(2021) Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, Lyudmila; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Yurchenko-Shekhovtsova, TetyanaУ сучасному світі важливою особистісною якістю людини є відкритість новому досвіду, що дозволяє їй успішно адаптуватися до навколишніх змін, творчо підходити до вирішення нагальних питань життєдіяльності, брати відповідальність за своє життя. Науково-педагогічні працівники повинні бути відкритими до пізнання нового, адже вони за специфікою своєї професійної діяльності повинні опанувати нові форми, методи та засоби навчання та активно застосовувати їх в інноваційно-креативному освітньому просторі. Метою дослідження стало емпіричне вивчення особистісних характеристик науково-педагогічних працівників з різними рівнями відкритості новому досвіду. У дослідженні використані структурно-логічний метод, методи емпіричного психологічного дослідження (тестування), порівняльного аналізу. Емпірична база дослідження: 65 науково-педагогічних працівників, які працюють у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання, що здійснюють підготовку поліцейських. Наукова новизна. У ході дослідження було визначено, що науково-педагогічні працівники з різними рівнями відкритості новому досвіду схожі за показниками екстраверсії, спонтанності, ригідності, тривожності, інтроверсії, толерантності до невизначеності, внутрішньо-особистісного аспекту емоційного інтелекту, але відрізняються за показниками сенситивності та емоційної лабільності (межі норми або помірної вираженості), поступливості (конформізм/нонконформізм), показниками шкал міжособистісного аспекту емоційного інтелекту (середня чи низька вираженість його властивостей). Відкритість науково-педагогічних працівників новому досвіду у професійній діяльності зумовлює більшу сконцентрованість на накопиченні особистого досвіду вирішення завдань навчальної, методичної, наукової, організаційної, службової діяльності, але призводить до зменшення уваги на емоційному компоненті міжособистісної взаємодії. Висновки. Відкритість науково-педагогічних працівників новому досвіду проявляється у професійній діяльності при вирішенні ситуацій невизначеності та у міжособистісній взаємодії з учасниками освітнього процесу. Abstract. Novaday an important personal quality of a person is openness to new experiences, which allows adapting successfully to environmental changes, to be creative in addressing pressing issues of life, to take responsibility for own lives. Scientific and pedagogical staff should be open to get to know new things, because they, according to the peculiarities of their professional activities, shell master new forms, methods and means of teaching and actively apply them in the innovative and creative educational space. The aim of this research was to study empirically the personal characteristics of scientific and pedagogical staff with different levels of openness to new experiences. The structural-logical method, methods of empirical psychological research (testing), comparative analysis were used in this research. Empirical basis of the research: 65 scientific and pedagogical staff that works in higher education institutions with specific training conditions, which train police officers. Scientific novelty. The study found that scientific and pedagogical staff with different levels of openness to new experiences are similar in indicators of extraversion, spontaneity, rigidity, anxiety, introversion, tolerance for uncertainty, intrapersonal aspect of emotional intellect, but differ in indicators of sensitivity and emotional lability (limits of norm or moderate expression), compliance (conformism / nonconformism), indicators of scales of the interpersonal aspect of emotional intellect (medium or low expression of its qualities). The openness of scientific and pedagogical staff to new experience in professional activities leads to a greater focus on the accumulation of personal experience in solving problems of educational, methodological, scientific, organizational and official activities, but reduces attention to the emotional component of interpersonal interaction. Conclusions. The openness of scientific and pedagogical staff to new experiences is expressed in professional activities in solving situations of uncertainty and in interpersonal interaction with participants in the educational process.Item Гендерно-відповідальна поведінка поліцейських у сімейних взаєминах. Gender responsible behavior of police officers in family relationships(2021) Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaПроаналізовано особливості гендерних сімейних ролей, які виконують поліцейські у власних сім’ях, та проявів гендерно-відповідальної поведінки. This article are analyzed heculiarities of gender family roles performed by police officers in their own families and manifestations of gender-responsible behavior.Item Дослідження організаційної поведінки команди поліцейського підрозділу. Research of organizational behavior of the team of the police unit(2022) Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, Lyudmila; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Yurchenko-Shekhovtsova, TetyanaОрганізаційна поведінка все частіше стає об’єктом вивчення, що зумовлено потребою у дієвих інструментах управління людськими ресурсами для досягнення організацією поставлених цілей. Організаційна поведінка розглядається нами як поведінка організації та поведінка людей у цій організації. Її д жерелами є індивідуальна ефективність і групова ефективність з урахуванням синергетичного ефекту. На основі аналізу нормативно-правових актів, теоретичної літератури розглянуто поліцейську організацію як цілісну систему, яку складають цен тральний орган управління поліції, структурні підрозділи, територіальні органи поліції. Команда поліцейського підрозділу розглядається як колектив, що спрямований на досягнення цілей організації. Метою даного дослідження стало емпіричне вивчення особливостей організаційної поведінки команди поліцейського підрозділу та визначення основних напрямків організаційного розвитку. Використані структурно-логічний метод, методи дослідження організаційної поведінки (спостереження, тестування), орівняльного аналізу, сприяли досягненню мети дослідження. Емпіричну базу дослідження склали поліцейські (n=24) однієї команди поліцейського підрозділу.У ході дослідження було встановлено, що організаційна поведінка команди поліцейського підрозділу характеризується активністю, комунікабельністю, здатністю оперативно реагувати і приймати рішення, діяти у стресогенних ситуаціях без проявів надмірної агресивності, самолюбства чи прагнення справляти враження. Майже половина членів/членкинь команди поліцейського підрозділу має ознаки професійного вигорання, третина – схильна проявляти мотивацію уникнення невдачі. У висновках обґрунтовано підстави впровадження організаційного розвитку команди поліцейського підрозділу. Organizational behavior is increasingly becoming an object of study due to the need for effective human resource management tools to achieve the organization’s goals. Organizational behavior is considered by us as the behavior of the organization and the behavior of people in this organization. ts sources are individual efficiency and group efficiency with regard to the synergistic effect. Based of the analysis of regulatory acts and theoretical literature the police organization is considered as a complete system which consists of the central police management unit, structural units and territorial police units. The team of the police unit is considered as a team aimed at achieving the goals of the organization. The purpose of this study is to research empirically the peculiarities of the rganizational behavior of the team of the police unit and to determine the main directions of organizational development. The structural-logic al method, methods of researching organizational behavior (observation, testing) and the comparative analysis method used in this research contributed to the achievement of its goal. The empirical basis of the research was made up of policemen (n=24) of one team of a police unit. It was established in the course of the study that the organizational behavior of the team of the police unit is characterized by activity, sociability, the ability to quickly react and make decisions, to act in stressful situations without manifestations of excessive aggressiveness, egoism or the desire to make an impression. Almost half of the team members of the police unit are showing signs of professional burnout, a third of them tend to show motivation to avoid failure. The conclusions justify the reasons for the implementation of the organizational evelopment of the team of the police unit.Item Дослідження особистісного ставлення поліцейських до вогнепальної зброї. A study of the personal attitude of police officers to firearms(2019) Воят, Людмила Іванівна; Voyat, Lyudmila; Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaЗа результатами анонімного анкетування слухачів (n=23) центру первинної початкової підготовки «Академія поліції» досліджено вплив вогнепальної зброї на особистість. Визначено актуальність вогневої, тактичної та психологічної підготовки поліцейських. Based on the results of an anonymous survey of students (n=23) of the primary school center initial training "Police Academy" investigated the effect of firearms personal weapons. The relevance of fire, tactical and psychological training of police officers.Item Кризові перемови у професійній діяльності поліцейських. Crisis negotiations in the professional activity of police officers(2023) Федорова, Віталіна Віталіївна; Fedorova, Vitalina; Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaРозглянуто особливості кризових перемов у професійній діяльності поліцейських. Наголошено на важливості фахової підготовки кризових перемовників поліції. The peculiarities of crisis negotiations in the professional activity of policemen are considered. The importance of professional training of police crisis negotiators was emphasized.Item Мотивація трудової діяльності майбутніх випускників магістратури. MOTIVATION OF EMPLOYMENT FUTURE MASTER'S DEGREES(2022) Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, Lyudmila; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Yurchenko-Shekhovtsova, TetyanaПраця є однією із основних видів діяльності людини. У період навчання у виші здобувачі вищої освіти набувають компетентностей за обраною спеціальністю (чи спеціалізацією) відповідно до освітньо-професійних та освітньо-наукових програм підготовки для подальшого ефективного виконання професійних завдань. Важливим чинником їх успішної трудової діяльності виступає зовнішня і внутрішня мотивація. Врахування мотивів трудової діяльності працівників дозволить побудувати гнучку модель мотивації персоналу, зокрема молодих фахівців з числа випускників магістратури. Метою дослідження стало дослідження факторів мотивації майбутньої трудової діяльності здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю «Право» денної форми навчання та формулювання на їх основі рекомендацій роботодавцям. Емпірична база дослідження: 60 здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 081 Право (денна форма навчання) Національної академії внутрішніх справ. Наукова новизна: досліджено та проаналізовано фактори мотивації майбутньої трудової діяльності здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю «Право» денної форми навчання. У ході дослідження було визначено пріоритетні фактори мотивації трудової діяльності майбутніх випускників магістратури. На їх основі було запропоновано рекомендації роботодавцям щодо мотивації трудової діяльності молодих фахівців з числа випускників магістратур вишів. Висновки. Проведення постійного моніторингу мотивів трудової діяльності молодих працівників дозволить оцінити та врахувати у процесі стимулювання їх діяльності, підвищення продуктивності праці та збереження кадрового потенціалу. Визначено що перспективним напрямом подальших досліджень є вивчення мотивації трудової діяльності випускників вишів в період дії воєнного стану в Україні та у післявоєнний час. Work is one of the main human activities. During the period of higher education, higher education seekers acquire competencies in the chosen specialty (or specialization) in accordance with educationalprofessional and educational-scientific training programs for further effective performance of professional tasks. An important factor in their successful work is external and internal motivation. Taking into account the motives of employees' work will allow to build a flexible model of staff motivation, in particular of young professionals from among the graduates. The aim of this research was to study the factors of motivation for future work of applicants for the second (master's) level of higher education in the specialty "Law" full-time education and formulate recommendations based on them to employers. Empirical basis of the research: 60 applicants for the second (master's) level of higher education in the specialty 081 Law (full-time) of the National Academy of Internal Affairs. Scientific novelty: factors of motivation of future labor activity of applicants of the second (master's) level of higher education in the specialty "Law" of full-time education are investigated and analyzed. The study identified priority factors motivating the work of future graduates. Based on them, recommendations were offered to employers on the motivation of young professionals from among graduates of master's degrees. Conclusions. Continuous monitoring of the motives of young workers will assess and take into account in the process of stimulating their activities, increasing productivity and maintaining human resources. It is determined that a promising area of further research is the study of work motivation of university graduates during martial law in Ukraine and in the postwar period.Item Настрій курсантів в умовах воєнного стану. The mood of cadets under conditions of martial state(2023) Лип’юк, Анна Миколаївна; Lypiuk, Anna; Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaПредставлено результати дослідження настрою курсантів-першокурсників закладу вищої освіти із специфічними умовами навчання під час офлайн-навчання у період дії воєнного стану в Україні. Констатовано відсутність у респондентів негативного фону настрою. The results of a study of the mood of first-year cadets of a higher education institution with specific learning conditions during offline learning during the period of martial law in Ukraine are presented. It was established that the respondents did not have a negative mood background.Item Особливості психологічного супроводження занять з тактичної та вогневої підготовки поліцейських. Peculiarities of psychological support of study on tactical and fire training of police officers(2019) Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaУ статті проаналізовано особливості психологічного супроводження службової діяльності поліцейських та психологічного супроводження освітнього процесу у закладах вищої освіти, які навчають майбутніх поліцейських. The article analyzes the peculiarities of the psychological support of the official activities of police officers and the psychological support of the educational process in institutions of higher education that train future police officers.Item Особливості розвитку творчих здібностей курсантів-першокурсників. Features of creative development abilities of fresh-year cadets(2023) Домотенко, Каріна Олексндрівна; Domotenko, Karina; Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaПредставлено результати проведеного психодіагностичного вивчення особливостей розвитку творчих здібностей майбутніх поліцейських. Визначено, що більшість респондентів із числа курсантів-першокурсників мають середній рівень розвитку творчих здібностей, а високий рівень розвитку творчих здібностей їм не характерний. Тhe results of a psychodiagnostic study of the peculiarities of the development of creative abilities of future police officers are presented. It was determined that the majority of respondents from the number of first-year cadets have an average level of development of creative abilities, and a high level of development of creative abilities is not characteristic of them.Item Особливості розвитку толерантності у студентів-психологів. Peculiarities of the development of tolerance in psychology students(2021) Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, Lyudmila; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Yurchenko-Shekhovtsova, TetyanaПредставлено результати дослідження особливостей розвитку толерантності у студентів 3 курсу денної форми навчання – майбутніх психологів. З’ясовано, що респонденти здатні до емпатії та залежно від ситуації можуть проявити толерантність/інтолерантність у всіх сферах міжособистісної взаємодії. The results of the study of the peculiarities of the development of tolerance in students of the 3rd year of full-time education - future psychologists - are presented. It was found that the respondents are capable of empathy and, depending on the situation, can show tolerance/intolerance in all spheres of interpersonal interaction.Item П`ятикрокова модель професійного переконання (поради поліцейським). Five-step model of professional conviction (advice for police officers)(2017) Галустян, Олена Аркадіївна; Galustyan, Olena; Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaОписано п’ятикрокову модель професійного переконання, яка ефективно використовується поліцейськими Канади як алгоритм дій у рамках взаємодії поліції з громадськістю. Дана модель відноситься до гуманних підходів у спілкуванні, використання якої дозволяє змусити неагресивну особу, яка не підкорюється законним вимогам поліцейського, виконати те, що від неї вимагають. A five-step model of professional conviction is described, which is effectively used by Canadian police officers as an algorithm of actions in the framework of police interaction with the public. This model refers to humane approaches in communication, the use of which allows you to force a non-aggressive person who does not obey the legal requirements of a police officer to do what is required of him.Item Педагогічне волонтерство як різновид волонтерської діяльності. Pedagogical volunteering as a variety of volunteer activity(2021) Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaУ статті розглянуто зміст та особливості педагогічного волонтерства як різновиду волонтерської діяльності, напрями його реалізації. Доведено, що педагогічне волонтерство є волонтерською, трудовою діяльністю, що націлена на досягнення педагогічних цілей та має виключно ціннісногуманістичний характер. Педагогічне волонтерство є професійною трудовою діяльністю волонтерів-фахівців (педагогів, соціальних працівників) і непрофесійною трудовою діяльністю волонтерів-студентів, які навчаються за відповідною спеціальністю (спеціалізацією) чи волонтерів, які пробують себе у якості педагога. Волонтерська студентська діяльність, яка націлена на досягнення педагогічних цілей, набуває характеру педагогічної волонтерської діяльності. Виділено та описано основні напрями педагогічного волонтерства: наставництво; соціальне репетиторство; освітнє волонтерство; соціальнорозвиваюча діяльність із дітьми, які опинились у важкій життєвій ситуації; духовно-просвітницький напрям. Наведені приклади до кожного напряму педагогічного волонтерства. Шляхами здійснення наставництво визнано менторство, тьюторство, неформальне наставництво. Освітнє волонтерство розглядається як участь волонтерів в освітніх програмах. Форми реалізації педагогічного волонтерства – офлайн та/чи онлайн. Винагородами за педагогічну волонтерську діяльність можуть стати набуття досвіду роботи у сфері волонтерства та освіти, отримання сертифікату про свою волонтерську діяльність, рекомендації та характеристики від організації чи установи, що залучала для провадження волонтерської діяльності, покращення soft-skills, підвищення кваліфікації, розвиток свого особистого бренду тощо. Наголошено на важливості професіоналізації волонтерської діяльності та подальшому науковому вивченню її різновидів. Abstract. The article examines the content and features of pedagogical volunteering as a type of volunteer activity, directions for its implementation. It has been proven that pedagogical volunteering is a voluntary labor activity aimed at achieving pedagogical goals and has an exclusively value-humanistic nature. Pedagogical volunteering is the professional labor activity of specialist volunteers (teachers, social workers) and the non-professional labor activity of student volunteers who are studying in a relevant specialty (specialization) or volunteers who are trying themselves as a teacher. Volunteer student activity, which is aimed at achieving pedagogical goals, acquires the character of pedagogical volunteer activity. The main directions of pedagogical volunteering are highlighted and described: mentoring; social tutoring; educational volunteering; social development activities with children who find themselves in a difficult life situation; spiritual and educational direction. Examples are given for each direction of pedagogical volunteering. Mentoring, tutoring, and informal mentoring are recognized as mentoring methods. Educational volunteering is considered as the participation of volunteers in educational programs. Forms of implementation of pedagogical volunteering - offline and/or online. Rewards for pedagogical volunteer activity can be the acquisition of work experience in the field of volunteering and education, receiving a certificate about one's volunteering activities, recommendations and characteristics from the organization or institution that engaged for the implementation of volunteering activities, improving soft-skills, improving qualifications, developing one's personal brand etc. The importance of professionalization of volunteer activity and further scientific study of its varieties is emphasized.Item Попередження професійної деформації поліцейського в умовах стресових ситуацій здійснення службових повноважень. Prevention of professional deformation of a police officer in stressful situations of the exercise of official powers(2021) Кудерміна, Олена Іванівна; Kudermina, Olena; Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, Lyudmila; Мацібора, Дмитро Віталійович; Matsibora, DmytroМетодичні рекомендації містять практичні рекомендації щодо попередження професійної деформації поліцейського. Для поліцейських Національної поліції України, психологів поліції, психологів закладів вищої освіти із специфічними умовами навчання МВС України, наукових, науково-педагогічних працівників, здобувачів вищої освіти за напрямом «Психологія», «Право», «Правоохоронна діяльність». Methodological recommendations contain practical recommendations regarding prevention of professional deformation of the policeman. For police officers of the National Police of Ukraine, police psychologists, psychologists of institutions of higher education with specific conditions of study Ministry of Internal Affairs of Ukraine, scientific, scientific and pedagogical workers, applicants of higher education in the field of "Psychology", "Law", "Law enforcement activity".Item Правові основи психологічного волонтерства в Україні. LEGAL BASIS OF PSYCHOLOGICAL VOLUNTEERING IN UKRAINE(2022) Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaУ науковій праці проаналізовано чинне законодавство, яке регулює здійснення волонтерської діяльності в Україні, зокрема надання волонтерської психологічної допомоги. Охарактеризовано зміст поняття «психологічне волонтерство», описано його основні ознаки. The scientific work analyzes the current legislation that regulates the implementation of volunteer activities in Ukraine, in particular, the provision of volunteer psychological assistance. The content of the concept of "psychological volunteering" is characterized, its main features are described.Item Проблемні ситуації професійного спілкування: погляд поліцейських. Problematic situations of professional communication: views of police officers(2017) Галустян, Олена Аркадіївна; Galustіan, Olena; Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, Lyudmila; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Yurchenko-Shekhovtsova, TetyanaУ статті проаналізовано результати анонімного опитування поліцейських щодо особливостей проблемного професійного спілкування. This article analyzes the results of an anonymous survey of police officers regarding the peculiarities of problematic professional communication.Item Професійне спілкування поліцейських офіцерів громади: реалії та перспективи. Professional communication of community police officers: realities and perspectives(2022) Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, Lyudmila; Юрченко-Шеховцова, Тетяна Іванівна; Yurchenko-Shekhovtsova, TetyanaВпровадження в Україні проєкту «Поліцейський офіцер громади» розпочалося у травні 2019 року і триває дотепер. Цим забезпечується реалізація нового рівня комунікації і поліцейського сервісу – community policing, що сприятиме взаємодії поліції з населенням територіальних громад на засадах партнерства відповідно до вимог статей 11, 23 Закону України «Про Національну поліцію». Конкурсний відбір та проходження спеціального підготовчого курсу виступають первинною ланкою професійної підготовки поліцейських офіцерів громади до якісного виконання покладених на них повноважень і ефективної комунікації з населенням. Ефективність професійної діяльності поліцейського офіцера громади значною мірою визначається успішністю його професійного спілкування, зокрема із мешканцями територіальної громади. Метою дослідження стало емпіричне дослідження особливостей професійного спілкування поліцейських офіцерів громади. Емпірична база дослідження: 25 офіцерів Національної поліції України, які служать на посадах поліцейських офіцерів громади. Стаж служби респондентів в поліції – від 2 до 22 років (середнє значення – 7,6 роки). Вік респондентів – від 25 до 49 років. Наукова новизна. Досліджено особливості професійного спілкування поліцейських офіцерів громади відповідно до ступеня вираженості їх міжособистісної взаємодії в рамках векторів доброзичливості і агресивності, домінування і залежності, особливостей прояву «предметно-діяльнісного» і «комунікативного» аспектів темпераменту. Висновки. Подальша професійна підготовка поліцейських офіцерів громади повинна спрямовуватись на вдосконалення професійного спілкування і формування комунікативної компетентності поліцейського офіцера громади, зокрема розвиток конфліктологічної культури, а також запобігання професійному вигоранню. Annotation: The implementation of the Community Police Officer project in Ukraine began in May 2019 and continues to this day. This ensures the implementation of a new level of communication and police service - community policing, which will facilitate the interaction of police with the population of territorial communities on a partnership basis in accordance with Articles 11 and 23 of the Law of Ukraine "On National Police". Competitive selection and passing a special preparatory course are the primary link in the professional training of community police officers for the quality of their duties and effective communication with the public. The effectiveness of the professional activity of a community police officer is largely determined by the success of his professional communication, in particular with the residents of the local community. The aim of this research was an empirical study of the features of professional communication of community police officers. Empirical basis of the research: 25 officers of the National Police of Ukraine who serve as police officers of the community. Experience of service of respondents in the police - from 2 to 22 years (average value – 7,6 years). The age of respondents is from 25 to 49 years. Scientific novelty. Peculiarities of professional communication of community police officers according to the degree of expression of their interpersonal interaction within the vectors of friendliness and aggression, dominance and dependence, features of manifestation of "subject-activity" and "communicative" aspects of temperament are studied. Conclusions. Further professional training of community police officers should be aimed at improving professional communication and the formation of communicative competence of the community police officer, in particular the development of conflict culture, as well as the prevention of burnout.Item Розуміння емоцій здобувачами вищої освіти. Understanding emotions by students of higher education(2023) Михайлюк, Іванна Олександрівна; Mykhailiuk, Ivanna; Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaУ статті представлено результати проведеного анонімного опитування студентів цивільного вишу та курсантів закладу вищої освіти із специфічними умовами навчання щодо розуміння ними емоцій. Встановлено, що здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання потребують розвитку вмінь щодо розуміння та правильної інтерпретації власних емоцій та емоцій інших людей. Тhe article presents the results of an anonymous survey students of a civil university and cadets of a higher education institution with specific conditions learning about their understanding of emotions. It was established that the winners of the first (bachelor's) the level of higher education of full-time education requires the development of skills in understanding and correct interpretation of own emotions and emotions of other people.Item Способи контролю емоцій курсантами під час офлайн навчання в умовах війни. Ways of controlling emotions by cadets during offline training in war conditions(2023) Михайлюк, Іванна Олександрівна; Mykhailiuk, Ivanna; Захаренко, Людмила Миколаївна; Zakharenko, LyudmilaПроаналізовано способи контролю емоцій курсантами, які навчаються офлайн в умовах воєнного стану. Зазначено, що такий контроль передбачає вплив на тривалість та інтенсивність емоцій шляхом прикладання свідомих зусиль. Описано форми здійснення контролю емоцій курсантами: придушення емоцій, маскування емоцій, симуляція емоцій. Methods of controlling emotions by cadets studying offline under martial law conditions were analyzed. It is noted that such control involves influencing the duration and intensity of emotions by making conscious efforts. Forms of controlling emotions by cadets are described: suppression of emotions, masking of emotions, simulation of emotions.