Browsing by Author "SHVAHIREVA Vlasta Serhiivna"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item РОЛЬ МІЖНАРОДНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У СУЧАСНОСТІ. THE ROLE OF INTERNATIONAL MARKETING RESEARCH TODAY(2020) МАШОШИНА Наталія Вікторівна; MASHOSHYNA Nataliia Viktorivna; ПУРІХОВ В’ячеслав Максимович; PURIKHOV Viacheslav Maksymovych; ШВАГІРЕВА Власта Сергіївна; SHVAHIREVA Vlasta SerhiivnaТі компанії, які виходять на експорт, крім збільшення своїх обсягів реалізації товару і зниження уразливості від внутрішнього ринку, мають доступ до нових сучасних практик і технологій розвитку бізнесу. Усе це задає темпи розвитку міжнародного ринку. Головне призначення міжнародних маркетингових досліджень полягає в тому, щоб за допомогою виявлення актуальних потреб споживачів на закордонних ринках сформувати напрямок розвитку підприємства для задоволення цих потреб, таким способом обходячи конкурентів. Дослідження ринку є тільки складовим елементом цього процесу, хоч і найбільш важливою його частиною. Пов’язано це з необхідністю враховувати насамперед вимоги ринку, що може створити передумови для усунення існуючих недоліків у зовнішньоекономічній діяльності й позитивно відбитися на перспективі розвитку фірм. The main purpose of international marketing research is to identify the current needs of consumers in foreign markets to set the direction of enterprise development to meet them, thus bypassing competitors. Market research is only an integral part of this process. Although, the most important part of it. This is due to the need to take into account primarily the requirements of the market, which can create the conditions for eliminating existing shortcomings in foreign economic activity and have a positive impact on the prospects of companies. International marketing is an independent branch of the enterprise when entering foreign markets and includes a set of measures to organize the production and sale of products, services focused on meeting the needs of specific foreign consumers based on research and forecasting of international markets.Item ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗОВНІШНЬОКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. FACTORS OF INFLUENCE ON ORGANIZATIONAL PROVISION FOR EXTERNAL ACTIVITY OF INDUSTRIAL ENTERPRISE(2019) ШВАГІРЕВА Власта Сергіївна; SHVAHIREVA Vlasta Serhiivna; САПОЖНІКОВА Єлизавета Василівна; SAPOZHNIKOVA Yelyzaveta VasylivnaСтаттю присвячено дослідженню теоретичним основам організаційного забезпечення зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) промислового підприємства. Вивчено, що в умовах глобалізації міжнародних економічних відносин значно зростає роль зовнішньоекономічної діяльності як для економіки країни загалом, так і для підприємства в цілому. Розкрито, які зовнішні та внутрішні фактори, що впливають на організаційне забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Було вивчено методи виходу на міжнародні ринки та визначено їх переваги та недоліки. Дослідження показали, що головною проблему вітчизняних промислових підприємств є те, що вони не хочуть шукати і використовувати нові резерви для підвищення ефективності ЗЕД. Тому, було запропоновано шляхи вдосконалення організаційного забезпечення ЗЕД, які дадуть змогу підвищить його ефективність. In the conditions of globalization of the world economy and international economic relations the role of foreign economic activity for the whole economy of the country as a whole and for the enterprise in particular is increased. In the conditions of gradual expansion of the openness of the Ukrainian economy and its approach to world standards, due to globalization trends, key changes taking place in enterprises are determined by external economic factors. To date, the internationalization of world economic relations, the development of specialization and cooperation require profound changes in the organization of the provision of foreign economic activity of the enterprise.Item ХАБ-ЛАБОРАТОРІЇ ВНЗ В ЯКОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ПЛАТФОРМИ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ. HUB LABS OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS AS AN ORGANIZATIONAL PLATFORM FOR THE INNOVATIVE DEVELOPMENT OF INTELLECTUAL CAPITAL OF INDUSTRIAL ENTERPRISES(2019) КОЛОМІНА Ольга Борисівна; KOLOMINA Olha Borysivna; ШВАГІРЕВА Власта Сергіївна; SHVAHIREVA Vlasta Serhiivna; СКРИПНИК Наталія Анатоліївна; SKRYPNYK Nataliia AnatoliivnaУ статті дослідженно організаційне забезпечення управління інноваційним розвитком інтелектуального капіталу ВНЗ. Розглянуто процеси управління ідеями через створення та залучення організаційної платформи – інноваційного хабу ВНЗ в якості джерела інноваційних ідей. Виділена основна мета залучення як зовнішніх так і внутрішніх учасників інноваційного хабу ВНЗ. In the article the organizational support of management of innovative development of intellectual capital of universities is researched. The processes of ideas management are considered through creation and involvement of the organizational platform - an innovative hub of the university as a source of innovative ideas. The main goal is to attract both external and internal participants of the innovative hub of the university. The theoretical basis and the methodological provisions developed on its basis on organizational support of process-functional management of innovative development of intellectual capital in the part of management of ideas through mutually beneficial partnership with university hubs, improve the process of management of innovative development of IR, increase its efficiency, activate the search for innovative ideas, create conditions for innovative development of the enterprise.