Здоров’язбережувальні компетенції як детермінанти здоров’язбережувальної компетентності курсантів. Health-preserving competences as determinants of health-preserving competence of cadets.

Abstract
Визначено основні знання, уміння та навички, що складають здоров’язбережувальну компетентність курсантів. Представлено результати анонімного опитування курсантів-першокурсників щодо способів боротьби зі стресом та улюблених способів відпочинку. Встановлено, що здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання потребують формування здоров’язбережувальної компетентності протягом подальшого навчання. The basic knowledge, abilities and skills that make up the health-saving competence of cadets have been determined. The results of an anonymous survey of first-year cadets about ways to fight stress and favorite ways to relax are presented. It is established that students of the first (bachelor) level of full-time higher education need the formation of health care competence during further education.
Description
Галустян О. А., Поєдінцев І. А. Здоров’язбережувальні компетенції як детермінанти здоров’язбережувальної компетентності курсантів. Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : мат-ли Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 24 берез. 2023 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Наук. парк «Наука та безпека». Вінниця : ХНУВС, 2023. С. 50-52. URL: http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/16265
Keywords
здоров’я, здоровий спосіб життя, культура здоров’я, здоров’язбережувальні компетенції, здоров’язбережувальна компетентність, курсанти, health, healthy lifestyle, health culture, health-preserving competencies, health-preserving competence, cadets
Citation