ЩОДО ДЕЯКИХ ПИТАНЬ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ПРО ЗОВНІШНЮ РЕКЛАМУ (АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ)
Loading...
Date
2016
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті проаналізовано проблеми удосконалення законодавства України, що регулює правовідносини, пов’язані із видачею дозволів на розміщення зовнішньої реклами. Здійснено аналіз чинних нормативно-правових актів, запропоновано внесення змін до чинного Закону України «Про рекламу» та приведення його у відповідність до основних вимог щодо дозвільної системи у сфері господарської діяльності. Висвітлено прогалини у правовому регулюванні вказаних правовідносин та запропоновано шляхи їх усунення. The article analyzes the problems of improvement of Ukrainian legislation to regulate legal relations connected with the issuance of placement of outdoor advertising permits. The analysis of the existing legal acts, suggested amendments to the current Law of Ukraine "On Advertising" and bringing it into conformity to the essential requirements for licensing system in the sphere of economic activity . When covering the gaps in the legal regulation of these relations and the ways of their elimination.
Description
Keywords
законодавство, зовнішня реклама, удосконалення, дозвіл, виконавчі органи рад, law, outdoor advertising, to improve the resolution, executive bodies of councils