ОРГАНІЗАЦІЯ ВЕДЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ГОТІВКОЮ В КАСІ ПІДПРИЄМСТВА: НОРМАТИВНОПРАВОВИЙ АСПЕКТ. ORGANIZATION OF CASH OPERATIONS AT THE CASH OFFICE OF THE ENTERPRISE: REGULATORY ASPECTS

Abstract
Організація операцій з грошовими коштами завжди була і залишається під пильним контролем як з боку власників бізнесу, так і з боку держави. Останнім часом спостерігаються численні зміни в законодавчому регулюванні операцій з грошовими коштами, що викликають чимало питань у суб’єктів господарювання. Метою дослідження є вивчення нормативно-правового аспекту організації ведення операцій з готівкою в касі підприємства. У статті досліджено нормативну базу з питань регулювання ведення операцій з готівкою, розкрито особливості застосування окремих норм у частині готівкового обігу, встановлено необхідність розробки низки локальних розпорядчих документів щодо організації операцій в касі підприємства, які спрямовані на оптимізацію роботи персоналу з грошовими коштами та вирішенні окремих неврегульованих питань стосовно готівкового обігу. The organization of cash transactions has always been and remains under close scrutiny by both business owners and the state. Recently, there have been numerous changes in the legislative regulation of cash transactions, which raise many issues for business entities.
Description
Keywords
Citation
Collections