Browse
Recent Submissions
Item THE STRATEGY OF THE COMBINED SALES AS THE MODERN INSTRUMENT FOR ENHANCING THE PRODUCT DISTRIBUTION PLANNING OF ENTERPRISES ON FOREIGN MARKETS. СТРАТЕГІЯ КОМБІНОВАНОГО ЗБУТУ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ НА ІНОЗЕМНИХ РИНКАХ(2021) CHYRKOVA, Yuliia; ЧИРКОВА, Юлія Леонідівна; BILETS, Lesia; БІЛЕЦЬ, Леся ВолодимирівнаNowadays, sales activities are a determining component of the competitiveness of almost every enterprise engaged in foreign economic activities. In modern economic conditions and the strengthening of the world globalization process, more and more attention is paid to the distribution of export-oriented products as the main component of the enterprise marketing activities. To implement efficient distribution of products, first of all, it must be well planned. It's considered that it is exactly planning, which is the most important condition for the effective implementation of the marketing activities of the exporting enterprise. The aim of the work is to determine the essence of the combined sales strategy as an up-to-date tool for improving the planning of the products distribution at enterprises in the context of the intensification of activities in foreign markets. The analysis of the latest research and publications has been carried out. The “products distribution” concept is presented as the main component of the enterprise marketing activities. In general, product distribution is an enterprise's activity aimed at overcoming the spatial, temporal and quantitative commodity differences between the production and consumer spheres, which also includes the transfer of ownership of products to meet the needs of consumers and achieve the company's goals in target markets. Meanwhile, the combined marketing implies a combination of direct and indirect methods of the commodities promotion, that is, a manufacturer can form his own sales network, but at the same time does not refuse the services of intermediaries. The advantages and disadvantages of using this method for manufacturing companies were listed. It also describes the conditions under which it is advisable to use the strategy of combined sales, especially it concerns the companies in the conditions of export activation. The factors influencing the implementation of the combined sales strategy by the enterprise in the context of the intensification of activities in foreign markets are presented. На сьогодні збутова діяльність є визначальною складовою конкурентоспроможності чи не кожного підприємствасуб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. За сучасних економічних умов та посилення процесу світової глобалізації, все більше уваги приділяється розподілу експортоорієнтованої продукції, як основному складнику збутової діяльності підприємства. Задля здійснення ефективного розподілу продукції насамперед його необхідно якісно спланувати. Вважається, що саме планування є найважливішою умовою результативного здійснення збутової діяльності підприємства-експортера. Метою статті є визначення сутності стратегії комбінованого збуту як базового інструмент удосконалення планування розподілу продукції підприємств в умовах активізації діяльності на іноземних ринках. Проведено аналіз останніх досліджень та публікацій. Подано поняття «розподіл продукції» як основну складову збутової діяльності підприємства. Загалом розподіл продукції – це направлена на подолання просторових, часових та кількісних товарних відмінностей між виробничими та споживчими сферами діяльність підприємства, що також включає в себе передачу права власності на продукцію задля задоволення потреб споживачів та досягнення цілей компанії на цільових ринках. За цих умов комбінований збут передбачає поєднання прямого та непрямого методів просування товарів, тобто виробник може формувати власну збутову мережу, але не відмовлятися при цьому від послуг посередників. Перелічено переваги та недоліки використання цього методу для компаній-виробників. Також описано, за яких умов доцільно використовувати саме стратегію комбінованого збуту, особливо що стосується підприємств в процесі активізації експортних операцій. Подано чинники, що здійснюють вплив за реалізації підприємством стратегії комбінованого збуту в умовах активізації діяльності на іноземних ринках.Item ДУАЛЬНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: ВІД ПРАВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДО ПРОБЛЕМ РЕАЛІЗАЦІЇ. DUAL EDUCATION IN UKRAINE: FROM LEGAL SUPPORT TO IMPLEMENTATION PROBLEMS(2021) МАГОМЕДОВА, Аліна Магомедівна; MAHOMEDOVA, Alina; ПОГОРЄЛОВА, Олександра Сергіївна; POHORIELOVA, OleksandraУ статті проаналізовано питання необхідності впровадження дуальної форми освіти, законодавство із врегулювання питань застосування дуальної форми освіти, визначено необхідність внесення змін до нормативних актів, зокрема питання вдосконалення трудового законодавства, у частині врегулювання трудових правовідносин між здобувачем освіти та роботодавцем в умовах здобуття дуальної форми освіти та встановлення для таких працівників низки гарантій. Авторами виділено низку проблем, що виникають у реалізації дуальної форми здобуття освіти: правового забезпечення, організаційні, навчально-методичні та психологічні. The current situation in the labor market makes it necessary to solve the issues related to providing its employees with the appropriate level of knowledge and skills that would meet the requirements stipulated for young professionals by their employers, therefor the issue of introducing a dual form of education is relevant. The purpose of the paper is to study the problematic issues that arise in the course of introduction of the dual form of education in higher education establishment and state of legislation regulating these issues.Item ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ БІРЖОВОЇ ТОРГІВЛІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЮ ПРОДУКЦІЄЮ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. THE LEGAL REGULATION OF EXCHANGE AGRICULTURAL PRODUCTS IN UKRAINE: THE CURRENT SITUATION AND THE PROSPECTS OF DEVELOPMENT(2021) ТУРЧИН, Наталія Василівна; TURCHYN, Nataliia; КРАВЕЦЬ, Людмила Олегівна; KRAVETS, Liudmyla; СТЕПАНОВ, Кирило Сергійович; STEPANOV, KyryloУ статті досліджується питання сучасного стану та перспектив розвитку правових засад організації біржової торгівлі сільськогосподарською продукцією в Україні, здійснено аналіз визначення поняття товарна біржа за законопроектами, які складають правову основу організації та діяльності біржової торгівлі сільськогосподарською продукцією в Україні; розглянуто та проаналізовано правовий статус аграрної біржі. Звернено увагу на те, що в Україні на сучасному етапі відсутній системний правовий механізм організації біржової торгівлі сільськогосподарською продукцією, що зумовлено як відсутністю ефективної біржової інфраструктури, так і недоліками господарського законодавства у сфері правового регулювання біржової торгівлі сільськогосподарською продукцією в Україні. The resource potential of Ukraine in the formation of supply of high quality agricultural products gives grounds to assert its importance in the world market. The analysis of the current state of legal regulation and the system of organization of exchange trading in agricultural products in Ukraine leads to a conclusion that in Ukraine at the present stage of development there is no proper system for the organization of stock exchange trading in agricultural products, which is caused by the shortcomings of the economic legislation in the field of legal regulation of stock exchange trade in agricultural products in Ukraine systematic legal mechanism and insufficient efficiency of stock exchange infrastructure. The article presents the necessity of elaboration of the state concept of development of exchange trading in agricultural products in Ukraine, expansion of exchange infrastructure, introduction of electronic system of exchange trading, further development of Ukraine and integration to the world financial system.Item НОРМАТИВНІ ТА АНАЛІТИЧНІ ЗМІНИ У БУХГАЛТЕРСЬКОМУ ОБЛІКУ ОПЕРАЦІЙ З ПДВ. REGULATORY AND ANALYTICAL CHANGES IN THE ACCOUNTING OF VAT TRANSACTIONS(2021) ШИГУН, Марія Михайлівна; SHYHUN, Maria; ЖУРАВЕЛ, Андрій Анатолійович; ZHURAVEL, AndriiСтаттю присвячено моделюванню аналітичного обліку операцій з податком на додану вартість (ПДВ). Авторами досліджено суперечності нормативних вимог чинних документів у частині використання субрахунків з обліку податкового кредиту та зобов’язань. Запропоновано застосування дефініції «ПДВ незареєстрований» замість «ПДВ непідтверджений» у визначених випадках. Обґрунтовано критерії, за якими слід створювати систему аналітичних рахунків для обліку ПДВ під час операцій з оптових продажів, продажів у магазині та Інтернет-продажів, з імпорту послуг у нерезидента неплатника ПДВ. Застосування на практиці наведених пропозицій забезпечує системну інтеграцію бухгалтерського обліку ПДВ з дотриманням чинних положень Податкового кодексу України. In order to comply with the norms of the Tax Code of Ukraine in terms of VAT, companies open subaccounts in the chart of accounts to reflect VAT transactions in the accounting. Practice research has shown that there is currently no single acceptable model for using subaccounts to reflect VAT and related transactions in accounting. A critical analysis of the research of domestic scientists also confirms the lack of consensus on the name of subaccounts to account 64 “Calculations for taxes and fees” and on their applying in the reflection of VAT-related transactions.Item INFORMATION AND ANALYTICAL SUPPORT FOR THE MANAGEMENT OF TANGIBLE CURRENT ASSETS OF THE ENTERPRISE. ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАТЕРІАЛЬНИМИ ОБОРОТНИМИ АКТИВАМИ ПІДПРИЄМСТВА(2021) POLOVA, Tetiana; ПОЛЬОВА, Тетяна Володимирівна; SIENIEV, Stepan; СЄНЄВ, Степан ВолодимировичThe paper investigates that the realization and control of the implementation of management decisions on tangible current assets is impossible without appropriate information and analytical support of this process. The main prerequisites for creating an effective management system of tangible current assets are indicated. The definition of information-analytical support of tangible current assets management of the enterprise is offered, which allows to consider it as: a component of tangible current assets management system; purposeful set of actions of management staff; the process of forming and transmitting available analytical information. It is established that the technology of accounting and analytical management of tangible current assets involves three stages: previous, basic and final. The characteristics of these stages are given and the tasks, the solution of which is realized within the functional subsystems of accounting, analysis, control, planning and forecasting, are determined. The authors define the object and subject, the purpose of management of tangible current assets, the task is formed, the principles of the system of management of tangible current assets of the enterprise are substantiated. Implementation of stages of technology to create appropriate information and analytical support is possible only with adequate management and technical support. Management support is related to determining the amount and structure of information needed for managers at different levels; clear setting of parameters and settings of the information exchange system; application of reliable methods of protection of the available information; using adapted information to justify and make strategic decisions. Technical support involves the use of computer engineering means, which allows you to filter, verify, duplicate and store information. У статті досліджено, що реалізація та контроль виконання управлінських рішень щодо матеріальних оборотних активів неможливі без відповідного інформаційно-аналітичного супроводу цього процесу. Зазначено основні передумови створення ефективної системи управління матеріальними оборотними активами. Запропоновано визначення інформаційно-аналітичного забезпечення управління матеріальними оборотними активами підприємства, яке дозволяє розглядати його як: складову системи управління матеріальними оборотними активами; цілеспрямований комплекс дій управлінського персоналу; процес формування й передачі наявної аналітичної інформації. Встановлено, що технологія обліково-аналітичного забезпечення управління матеріальними оборотними активами передбачає три етапи: попередній, основний і заключний. Надано характеристику цих етапів та визначено завдання, вирішення яких реалізується в межах функціональних підсистем обліку, аналізу, контролю, планування і прогнозування. Авторами визначено об’єкт та суб’єкт, мету управління матеріальними оборотними активами, сформовано завдання, обґрунтовано принципи системи управління матеріальними оборотними активами підприємства. Реалізація етапів технології створення належного інформаційно-аналітичного забезпечення можлива лише за умови адекватного управлінського та технічного супроводу. Управлінський супровід пов'язаний з визначенням обсягу і структури інформації, необхідної для менеджерів різних рівнів; чітким встановленням параметрів і налаштування системи обміну інформацією; застосуванням надійних методик захисту наявної інформації; використанням адаптованої інформації для обґрунтування та прийняття стратегічних рішень. Технічний супровід передбачає застосування засобів обчислювальної і комп’ютерної техніки, які дозволяють здійснювати фільтрування, перевірку достовірності, дублювання і зберігання інформаційних даних.Item ПОРЯДОК ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ. PROCEDURE FOR APPLYING THE CONCEPT OF MARKETING PLANNING AT THE COMPANY(2021) ПОЯСНИК, Георгій Володимирович; POIASNYK, HeorhiiСучасні підприємства працюють в умовах високої конкуренції, де необхідно шукати різні способи підвищення ефективності своєї діяльності. Один із напрямів активізації підприємства повинен бути спрямованим на застосування концепцій маркетингового планування. Планування маркетингу вкрай необхідно з погляду корисності і важливості, оскільки потреби соціуму не мають кордонів, а ресурси підприємства часто обмежені, де правильна організація маркетингової діяльності може дати підприємству бажаний прибуток, а також завоювати нові ринки і сформувати позитивну репутацію. Грамотне планування в змозі убезпечити підприємство від більшості непередбачених ситуацій, що дозволить надалі займати високі позиції на ринку. У статті проаналізовано концепції, у керівництві якими підприємства планують маркетингову діяльність, досліджено три основні системи на яких базується маркетингове планування на підприємстві. During the period of instability and crisis, there is an increased risk and increased competition in the market. For the company, marketing is the mechanism by which it can seize new opportunities to survive and grow. Marketing planning is essential in terms of usefulness and importance, as the needs of society have no boundaries, while the company resources are often limited. The proper organization of marketing activities can give the company the desired profit, as well as conquer new markets and build a positive reputation. The rapid development of consumer demand is inextricably linked with the growing demands of a company to increase its market competitiveness. The activities of the companies are often carried out in different markets and therefore the enhancing of the marketing planning efficiency is becoming increasingly more important. Marketing planning should become a continuous process, the vector of which will be focused on the actions of the company operating at the flux market conditions, and through it ensure the stable profit growth and strong market positions.Item ОСОБЛИВОСТІ МОТИВУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНСТРУМЕНТІВ ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ. FEATURES OF MOTIVATION OF EMPLOYEES OF ENTERPRISES WITH THE USE OF TOOLS OF PROFESSIONAL GROWTH(2021) ГАНАС, Любов Миколаївна; HANAS, Liubov; ГАЙОВА, Софія Андріївна; HAIOVA, SofiiaOn the modern stage of intensive development of economy and technologies the problem of providing of professional increase of personnel appears before enterprises, as an environment began to develop very dynamically and in order that an enterprise doesn’t find oneself on the finishing stage of the life cycle, human capitals must similarly dynamically develop. Conducting internal organizational training is a very effective tool for motivating employees in enterprises. In the initial stages of the implementation of internal training, subordinates may resist such innovations. Therefore, to implement this management decision, managers need to prepare the team in advance. However, after at least one cycle of training, the results will be noticeable.Item ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ ПІДПРИЄМСТВА У ЗДІЙСНЕННІ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. FORMATION OF THE ENTERPRISE FINANCIAL RESOURCES MANAGEMENT CONCEPTUAL MODEL IN THE PROCESS OF FOREIGN ECONOMIC ACTIVITY IMPLEMENTATION(2021) БОРТНІКОВА, Мар’яна Григорівна; BORTNIKOVA, Mariana; ЧИРКОВА, Юлія Леонідівна; CHYRKOVA, YuliiaУ статті наведено підходи до формування фінансових ресурсів підприємств. Охарактеризовано основні складові елементи моделі управління фінансовими ресурсами підприємства, а саме: мету та основні завдання; суб’єкти та об’єкти управління фінансовими ресурсами; технологію стратегічного управління фінансовими ресурсами підприємства; фактори впливу на процеси управління та систему забезпечення управління фінансовими ресурсами підприємства у здійсненні зовнішньоекономічної діяльності. Розроблено технологію стратегічного управління фінансовими ресурсами підприємства. Сформовано концептуальну модель управління фінансовими ресурсами підприємства у здійсненні зовнішньоекономічної діяльності, яка враховує організаційну, функціональну та інформаційну складові системи забезпечення. While carrying out production, economic and foreign economic activities, domestic enterprises face important issues of ensuring their financial stability and effective management of the financial resources’ formation, distribution and use process. The application of the financial resource management conceptual model in the practical activities of enterprises will ensure the achievement of the goals and objectives of the enterprise, contribute to the improvement of its financial condition and the movement of financial flows, as well as allow alternative management decision-making on the formation and implementation of the strategy for managing the financial resources of the enterprise in the conditions of new foreign markets development.Item ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. FEATURES OF APPLICATION OF KNOWLEDGE MANAGEMENT TO ENSURE COMPETITIVENESS OF THE ENTERPRISE(2021) ПЕТРИШИН, Наталія Ярославівна; PETRYSHYN, Nataliia; ЯРЕМЧУК, Тетяна Сергіївна; YAREMCHUK, TetianaУ статті досліджено основні проблеми управління знаннями на підприємстві; запропоновано технологію управління знаннями, яка базується на покращенні рівня знань і ділових якостей управлінців шляхом запровадження відповідної системи преміювання; запропоновано кількісні показники оцінювання рівня знань; розроблено рекомендації із застосування стратегій управління знаннями. Встановлено, що застосування запропонованих рекомендацій з управління знаннями забезпечить конкурентоспроможність компанії, дасть їй можливість здобути конкурентні переваги, а також сприятиме її вдосконаленню та розвитку. Today, in the era of intellectualization of the economy, knowledge is one of the most important assets and factors that forms the value of the organization. In this case, the main thing is not the creation of knowledge, but its productive use. Today, no one doubts that the future of a company depends on its ability to manage knowledge. Therefore, domestic enterprises (both private and public) need to implement a knowledge management system, learn to effectively manage knowledge and use it productively. The proposed recommendations on knowledge management technology and indicators for quantifying the knowledge of managers will allow us to determine the required number of managers, the size of their salaries and bonuses, as well as calculate the effect and effectiveness of their management activities. Based on this, the company will be able to increase the level of knowledge of its employees and operate more successfully. The implementation of the knowledge management strategies proposed by the authors will help the company achieve its goals in the field of knowledge management and ensure its competitiveness.Item