#12

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 10 of 10
  • Item
    СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА. MODERN TRENDS FOR THE DEVELOPMENT OF THE HOTEL BUSINESS
    (2018) ТАБЕНСЬКА Оксана Ігорівна
    У статті досліджені стратегії активного впливу на зовнішнє середовище (горизонтальна інтеграція, вертикальна інтеграція, концентрична та конгломератна диверсифікація). Також проаналізовано стратегію вертикальної інтеграції, яка свідчить, що підприємство розширюється в напрямках діяльності, яка пов’язана з просуванням товару на ринок. Досліджено планування інноваційної діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу та туризму і прогнозування їх розвитку в межах загальної стратегії. Проаналізовано переваги створення інноваційної кластерної моделі. The article analyzes the strategies of active influence on the external environment (horizontal integration, vertical integration, concentric diversification), realized through various forms of associations, connections and transactions. The strategy of horizontal integration, which is carried out when there is an acquisition or merger with an enterprise or the main competitor operating in another segment of the market. Also analyzed is the strategy of vertical integration, which shows that the company is expanding in the areas of activity associated with the promotion of the product on the market.
  • Item
    ЗАВДАННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ОБ`ЄДНАННЯ БАЗИСНИХ БАЛАНСІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ (ГОСПОДАРСЬКОЇ) КОНСТРУКЦІЇ. TASK (PROBLEM) OF THE GENERAL UNION OF THE BASIC BALANCES OF THE NATIONAL ECONOMIC STRUCTURE (METHODS)
    (2018) ТКАЧЕНКО Сергій Анатолійович; ПОТИШНЯК Олена Миколаївна
    У статті доведено, проблема побудови єдиної балансової системи для відображення усіх аспектів функціонування національної економічної системи уже протягом багатьох років привертає увагу економістів і статистиків. Аргументовано, тенденція до створення єдиної й у той же час багатоаспектної балансової системи для опису економічного обороту намітилася абсолютно чітко. In the scientific article it is proved that the application of the principle of double entry to the domestic balance of the national economic system would change the nature of the information contained in its documents and transfer these data to the plane of the characteristics of the processes. Since each production-economic indicator under such a system is not just a numerical value, but at the same time the characterization of a specific bilateral economic link, the entire system of indicators would reflect the procedure for the movement of value in the turnover of the national economy
  • Item
    ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МОТИВУВАННЯ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ. FOREIGN EXPERIENCE OF USE OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES OF FOOD INDUSTRY FACTORY MOBILIZATION
    (2018) АВЕРІХІНА Тетяна Володимирівна; РЕЗНІК Віталіна Андріївна; АВЕРІХІН Микола Максимович
    У статті досліджені питання пов’язанні з особливостями зарубіжного досвіду використання інноваційних технологій мотивування персоналу підприємств харчової промисловості. Виявлено, що основним орієнтиром удосконалення існуючих технологій мотивування персоналу підприємств харчової промисловості повинен бути ринок. На основі аналізу розроблені рекомендації щодо впровадження зарубіжного досвіду використання інноваційних технологій мотивування персоналу на вітчизняних підприємствах харчової промисловості з метою досягнення найбільш ефективної організації процесу управління на підприємстві. The article deals with the issues related to the peculiarities of foreign experience in the use of innovative technologies for motivating staff of food industry enterprises. It was revealed that the market should be the main reference point for improving the existing technologies for motivating staff of food industry enterprises. Thus, in the areas of material and immaterial motivation, various tools of motivation presented in the article are developed and successfully used. As evidenced by the study of theory and practice, the use of innovative technologies for motivating staff of food industry enterprises in foreign countries largely depends on cultural traditions, beliefs, mentality, etc.
  • Item
    ПРАВОВІ ПОЗИЦІЇ ЄСПЛ У КОНТЕКСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО ОПОСЕРЕДКУВАННЯ ПРАВА. THE LEGAL POSITIONS OF ECHR IN CONTEXT OF PSYCOLOGICAL MEDIATION OF LAW
    (2018) ОЗЕРСЬКИЙ Ігор Володимирович
    У представленій роботі досліджено теоретико-методологічні питання використання та застосування прикладних положень юридичної психології у площині роботи ЄСПЛ (далі – Суд). Відображений авторський підхід до аналізу окремих рішень ЄСПЛ з позицій оцінки Судом висновків судово-психологічних експертиз та письмових роз’яснень спеціалістів-психологів. У контексті означеного проаналізовано деякі положення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 04 листопада 1950 р. з використанням можливостей психологічної науки та практики. The present article deals with the theoretical-legal issuess of using applied provisions of the legal psychology in the work of the European Court of Human Rights (Court). The author analyses the detached decisions of ECHR and its opinions about forensic psychological assessment and psycoligists written explanations. This connection some provisions of the Convention for the Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms of 4th November 1950, with the use of opportunities of psychological science and practice are considered.
  • Item
    СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФАКТОРИНГОВИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ. CURRENT TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF FACTORING SERVICES IN UKRAINE AND WORLDWIDE
    (2018) ПОШИВАЛОВА Олена Володимирівна; МИХАЛОЧКІНА Марина Олександрівна
    У статті доведено, що факторингові послуги мають позитивну тенденцію розвитку як ефективний інструмент реінвестування. Проаналізовані галузі господарства в країнах-членів Європейського Союзу, які найбільші використовують факторинг. Розглянуто проблеми та перспективи розвитку факторингу в Україні. Визначено переваги застосування факторингу для суб’єктів господарювання. Реалізація запропонованих пропозицій щодо підвищення ефективності управління факторингом є дієвим інструментом максимізації прибутку на підприємствах. The article establishes that factoring services manifest a positive development trend as an efficient reinvestment instrument. The objective of the article is to research theoretical foundations of the development of factoring in Ukraine and around the world. The paper provides an elaborate analysis of economic sectors within EU member states that make largest use of factoring services. In the UK factoring is not maintained by manufacturing companies, wholesale and retail companies and service companies. The biggest demand for factoring services in Denmark is observed in textile industry, in Greece – in food industry, in Austria – in processing and chemical industry.
  • Item
    НАПРЯМИ ТА ІНСТРУМЕНТИ УДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ФІНАНСОВО-КРЕДИТНОЇ ПІДТРИМКИ СУБ’ЄКТІВ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ. DIRECTIONS AND INSTRUMENTS FOR IMPROVEMENT OF THE STATE POLICY OF FINANCIAL AND CREDIT SUPPORT OF SMALL BUSINESS ENTERPRISES IN UKRAINE
    (2018) ШУШКОВА Юлія Володимирівна; ДРОНСЬКИЙ Володимир Андрійович
    Встановлено, що вітчизняні суб’єкти малого підприємництва мають труднощі та потребують фінансово-кредитної підтримки для власного подальшого поступу. В умовах посткризового відновлення економіки визначальною в процесах фінансово-кредитної підтримки є роль саме держави. У статті визначено напрями удосконалення державної політики фінансово-кредитної підтримки суб’єктів малого підприємництва в Україні. It is established that domestic small business entities have difficulties and need financial and credit support for their own further development. In a post-crisis economic recovery, the role of the state is crucial to the process of financial and credit support. The purpose of the article is to identify areas and develop tools for improving the state policy of financial and credit support of small business entities in Ukraine.
  • Item
    РЕАЛІЗАЦІЯ ОСНОВНОЇ ФУНКЦІЇ ЛІЗИНГУ ПРИ ЙОГО ВИКОРИСТАННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ. REALIZATION THE LEASING BASIC FUNCTION BY ITS USING IN THE AGRICULTURAL ENTERPRISES
    (2018) ЄПІФАНОВА Ірина Миколаївна; СОЮМЕНКО Антоніна Сергіївна
    Стаття присвячена проблемам розвитку лізингу на підприємствах сільськогосподарської галузі та визначення рівня реалізації його основної функції – оновлення технічної бази підприємства. Проаналізовано динаміку основних показників фінансових компаній та лізингодавців, а також вартості договорів фінансового лізингу за галузями та розрахунок лізингового платежу. Розглянуто основні переваги та недоліки лізингу для лізингоотримувача – сільськогосподарського підприємства та причини неактивного розвитку аграрного лізингу в країні. Підкреслено пріоритетну роль держави у вирішенні зазначених проблем. The paper reviews the problematic of leasing development at the enterprises of the agricultural industry and determination of the realization of its main function – updating enterprise’s technical base. A particular attention is spared to the dynamics of the main indicators of financial companies and lessors, the cost of financial leasing contracts by branches and the calculation of leasing payment. The main advantages and disadvantages of leasing for the lessee of the agricultural enterprise and the reasons for the active containment of the development of agrarian leasing in the country are considered. The priority of the state in the solution of these problems is emphasized.
  • Item
    РИНОК СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. UKRAINIAN CONSUMER GOODS MARKET: PROBLEMS AND DEVELOPMENT PROSPECTS
    (2018) ТАРЛОПОВ Ігор Олегович
    У статті досліджено стан ринку споживчих товарів України. Доведено, що споживчий ринок є соціально-економічною підсистемою суспільства, яка забезпечує рівновагу між виробництвом і споживанням. Проаналізовано його еволюцію в період становлення ринкових відносин незалежної України. Констатовано суперечливий розвиток. Обґрунтована необхідність покращення територіального розміщення торгових мереж. Розглянуті сучасні технології функціонування ринку споживчих товарів. Узагальнено і систематизовано виявлені проблеми. Розроблені рекомендації щодо подальших перспектив його ефективного розвитку. The article examines the state of the Ukrainian consumer goods market. It is proved that the consumer market is a socioeconomic subsystem of society, which ensures a balance between production and consumption. Its main goal is to meet the material, spiritual and social needs of the population. It is revealed its direct interconnection with the production, trade, human labor activities, as well as with monetary and financial systems