#01/1

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 6 of 6
  • Item
    НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНЮВАННЯ РИЗИКІВ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УПРАВЛІННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ МАШИНОБУДІВНОГО ПІДПРИЄМСТВА. SCIENTIFIC AND METHODOLOGICAL APPROACH TO RISK ASSESSMENT OF FINANCIAL AND ECONOMIC ACTIVITY IN MANAGING THE COMPETITIVENESS OF MACHINE-BUILDING
    (2022) ПОСОХОВ, Ігор Михайлович; POSOKHOV, Ihor; ЧЕПІЖКО, Олена Володимирівна; CHEPIZHKO, Olena
    У результаті дослідження визначено, що в сучасних умовах, розроблення науково-методичного підходу до оцінювання ризиків фінансово-господарської діяльності в управлінні конкурентоспроможністю машинобудівного підприємства є актуальною проблемою, вирішення якої дозволить підвищити рівень конкурентоспроможності машинобудівних підприємств. Метою статті є розроблення науково-методичного підходу до оцінювання ризиків фінансово-господарської діяльності в управлінні конкурентоспроможністю машинобудівного підприємства. Запропоновано науково-методичний підхід відносно оцінки ризиків фінансово-господарської діяльності в управлінні конкурентоспроможністю машинобудівного підприємстваThe study found that in modern conditions, the development of scientific and methodological approach to assessing the risks of financial and economic activities in managing the competitiveness of machine-building enterprises is an urgent problem, the solution of which will increase the competitiveness of machine-building enterprises.
  • Item
    ВПЛИВ ОСНОВНИХ ФАКТОРІВ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. INFLUENCE OF THE MAIN FACTORS TO DETERMINE THE COMPETITIVENESS LEVEL OF THE ENTERPRISE
    (2022) ПОЯСНИК, Георгій Володимирович; POIASNYK, Heorhii
    Однією з найважливіших характеристик організації, що виробляє продукцію або надає послуги, є ступінь її конкурентоспроможності, тобто можливість вирішувати поставлені завдання на рівні, відповідному ринковим вимогам. Високий рівень конкурентоспроможності є невіддільною частиною отримання високого та стабільного прибутку, що також дає можливості розвитку та перспективи зростання для підприємства. Конкурентоспроможність підприємства безпосередньо залежить від результатів господарської діяльності підприємства і є кінцевим підсумком роботи всіх виробничих, збутових та управлінських ланок компанії. Високий рівень конкурентоспроможності підприємства має підтримуватися не тільки за наявності лише одних факторів впливу, а й за рахунок їх використання в певній галузі, де вони застосовуються. У статті досліджено теоретичні положення сутності конкурентоспроможності та проаналізовано фактори, що впливають на визначення рівня конкурентоспроможності підприємства. One of the most important characteristics of the organization that creates products or provides services is the degree of its competitiveness, i.e. the ability to solve the problems at a level appropriate to market requirements. Ukraine's solution to the economic crisis is inextricably linked with increasing the competitiveness of domestic industrial enterprises. Competitiveness of the enterprise is the characteristic which determines its stability, ability to maintain its position in the market or expand its sector..
  • Item
    ФІНАНСОВА ІНКЛЮЗІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСТУПНОСТІ НАСЕЛЕННЯ ДО РИНКУ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ КРАЇН ЄС. FINANCIAL INCLUSION AS AN INSTRUMENT OF ACCESSIBILITY TO FINANCIAL SERVICES FOR EU HOUSEHOLDS
    (2022) ПАРУБЕЦЬ, Олена Миколаївна; PARUBETS, Olena; САДЧИКОВА, Ірина Володимирівна; SADCHYKOVA, Iryna; КАЛЬЧЕНКО, Ольга Миколаївна; KALCHENKO, Olha; ТАРАСЕНКО, Олена Олександрівна; TARASENKO, Olena
    У статті досліджено питання розвитку фінансової інклюзії у країнах ЄС та можливості застосування передового європейського досвіду в Україні, враховуючи напрями її європейської інтеграції. Досліджено сутність фінансової інклюзії, визначено її основні складові елементи. На основі проведеного аналізу індексів фінансової грамотності та фінансової інклюзії, зроблені висновки стосовно проблем і перспектив розвитку фінансової інклюзії в країнах ЄС та Україні. Taking into account the European integration intentions of Ukraine, the investigation of the experience of the European Union (EU) countries in the direction of ensuring financial inclusion of the population, especially the young people from whom the socio-economic development of these countries will depend in the future, is relevant.
  • Item
    МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. MARKETING ACTIVITY IN THE CONDITIONS OF GLOBALIZATION
    (2022) СЕМЕНОВА, Людмила Юріївна; SEMENOVA, Liudmyla; ДАЦЕНКО, Вікторія Володимирівна; DATSENKO, Viktoriia; КУДРЯ, Анастасія Юріївна; KUDRIA, Anastasiia
    У статті досліджено особливості трансформації маркетингових технологій у системі маркетингової діяльності компаній в умовах глобалізаційних змін. Обґрунтовано доцільність застосування стратегії “celebrity endorsement” у маркетингових кампаніях для підвищення рівня ідентифікації цільової аудиторії компанії з брендом. Надано рекомендації компанії стосовно стратегії розроблення рекламного звернення, що гіпотетично дозволить підвищити рівень ідентифікації цільової аудиторії з брендом компанії. Запропоновано перспективи подальших досліджень, а саме розроблення методики оцінювання процесу ідентифікації клієнтів із брендом компанії в рамках стратегії “celebrity endorsement”, бюджетування і планування та інші процедури маркетингової діяльності.The paper to study is the peculiarities of transformations of marketing technologies in the marketing system of companies in the conditions of globalization changes. Development of global management institutes has created a wide range of theoretical research on the role and nature of marketing in international markets of goods and services. The micro-level economies showed the latest marketing concepts with innovative tools and methods of researching marketing activities of companies.
  • Item
    УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. MANAGEMENT OF INTERNATIONAL BUSINESS DEVELOPMENT BASED ON INNOVATIVE TECHNOLOGIES
    (2022) КОВАЛИК, Оксана Анатоліївна; KOVALYK, Oksana; ЛЕБЕДЬ, Яна Олександрівна; LEBED, Yana; НАУМЧАК, В’ячеслав Вікторович; NAUMCHAK, Viacheslav
    У статті показано, що важливим етапом розвитку підприємства є впровадження інноваційних технологій продажу товарів на міжнародному ринку. Виділено п’ять ключових сфер виходу на міжнародний ринок через глобальну електронну комерцію. Визначено, що вибір відповідного ринку є важливим питанням, яке необхідно вирішити для розвитку міжнародного бізнесу. У разі виходу на міжнародний ринок потрібно відразу визначитися, чи варто створити власний магазин або користуватися послугами вже готових сервісів з онлайн-продажів. Обидва варіанти мають свої переваги та недоліки.. Recent research in the field of international entrepreneurship suggests that the introduction of e-commerce can contribute to further growth for businesses by gaining opportunities to enter new markets and providing access to new customer segments.