Міжнародний досвід
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Співробітництво МВС України з поліцейськими відомствами країн ЄСтаНАТО у сфері професійної підготовки управлінських кадрів. Cooperation of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine with the Police Departments of the Countries of EU andNATO in the Field of Professional Training of Managerial Staff(2021) Кузьменко, І. Г.; Kuzmenko, I.Метоюстатті є дослідження сутності й актуальності питань співробітництва МВС України з поліцейськими відомствами країн Європейського Союзу та НАТО у сфері професійної підготовки управлінських кадрів. Методологія.У роботі використано загальнонаукові та спеціально-наукові методи пізнання, конкретне поєднання яких зумовлене метою та завданнями дослідження. Використання формально-логічного методу дало змогу визначити, уточнити й доповнити окремі поняття, категорії та впорядкувати понятійно-категоріальний апарат. Застосовано також методи формальної логіки, зокрема аналізу й синтезу, дедукції та індукції, аналогії та узагальнення тощо. Наукова новизнастатті полягає в тому, що в ній здійснено дослідження співробітництва МВС України з поліцейськими відомствами країн Європейського Союзу та НАТО на сучасному етапі державно-правового розвитку, а також виокремлено актуальні проблеми в цій сфері. Висновки. Співробітництво МВС України з поліцейськими відомствами країн Європейського Союзу та НАТО є одним із пріоритетних напрямів. Подальші наукові дослідження в цій сфері слід пов’язувати з детальним розробленням окремих проблем адміністративно-правового регулювання в аналізованій сфері. Зокрема, це стосується питання нормативно-правового регулювання діяльностіМВС України з використанням досвіду країн Європейського Союзу та НАТО. У роботі сформульовано висновки щодо можливості використання напрямів удосконалення взаємодії МВС України з поліцейськими відомствами країн Європейського Союзу та НАТО у сфері професійної підготовки управлінських кадрів. The purposeof the article is to study the essence and topical issues of cooperation between the Ministry of Internal Affairs of Ukraine and the police departments of the European Union and NATO in the field of management training. Methodology.The work uses general and special-scientific methods of cognition, the specific combination of which is determined by the purpose and objectives of the study. The use of the formal-logical method made it possible to define, clarify and supplement certain concepts, categories, to organize the conceptual-categorical apparatus. Methods of formal logic, in particular analysis and synthesis, deduction and induction, analogy and generalization, etc., are also used. The scientific novelty of the article is that it studies the cooperation of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine with the police departments of the European Union and NATO at the current stage of state and legal development, as well as highlights current issues in this area. Conclusions.Cooperation of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine with the police departments of the European Union and NATO is one of the priority areas. Further research in this area should be associated with the detailed development of certain problems of administrative and legal regulation in the analyzed area. In particular, this concerns the issue of legal regulation of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine using the experience of the European Union and NATO. The paper draws conclusions on the possibility of using areas to improve the interaction of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine with the police departments of the European Union and NATO in the field of management training.Item Зарубіжний досвід участі громадськості в запобіганні корупційним злочинам. Foreign Experience of Public Participation in the Prevention of Corruption(2021) Кротюк, А. М.; Krotiuk, A.Метою цієї статті є дослідження найпоширеніших практик залучення громадськості до запобігання корупційним злочинам у зарубіжних країнах і перспективи впровадження такого досвіду в Україні. Методологія.Методологічний інструментарій обрано відповідно до поставленої мети, специфіки об’єкта та предмета дослідження. Порівняльно-правовий метод застосовано під час аналізу чинного законодавства й міжнародних нормативних актів. Для досягнення поставленої мети використано загальнонаукові й спеціальні методи, які є інструментами наукового пошуку. Ідеться про структурно-функціональний і системний, формально-логічний, герменевтичний, антропологічний та інші методи, що надали можливість вивчити зарубіжний досвід участі громадськості в запобіганні корупційним злочинам. Спеціальним методом дослідження, використаним у статті, є метод системного аналізу. Наукова новизнапублікації полягає в тому, що розглянуто досвід залучення громадськості до запобігання корупційним злочинам у зарубіжних країнах. З’ясовано, що в провідних країнах світу практика участі громадськості в антикорупційних заходах є достатньо поширеною. Ці заходи передбачають викривальну діяльність пересічних громадян, громадські обговорення, громадський контроль тощо.Item Світовий досвід запобігання булінгу. World Experience Against Bullying(2021) Левченко, Ю. О.; Levchenko, Yu.Метою статті єдослідження теоретичних і прикладних аспектів запобігання булінгу в різнихдержавах і розробленняпропозицій щодо дієвих заходів запобігання булінгу в Україні на підставі всебічного аналізу іноземногодосвіду. Методологія.Методологічний інструментарій обрано відповідно до поставленої мети, специфіки об’єкта й предмета дослідження. У процесі дослідження використано діалектичний метод наукового пізнання соціально-правових явищ в їхніх суперечностях, розвитку та змінах, що дає змогу об’єктивно оцінити рівень й ефективність запобігання булінгу в Україні; формально-логічний метод, завдяки якому виявлено елементи правового механізму запобігання насильству; порівняльно-правовий метод застосовано під час аналізу чинного законодавства та міжнародних нормативних актів. Теоретичним підґрунтям публікації стали праці вітчизняних й іноземних учених, присвячені аспектам запобігання булінгу. Наукова новизнапублікації полягає у висвітленні основних заходів запобігання булінгу в іноземних державах. Запропоновано низку рекомендацій, які можна буде використати в запобіжних заходах щодо булінгу та для допомоги постраждалим. Висновки. Унаслідок катастрофічного поширення булінгу в країніпосталагостра потреба в постійному оновленні методичних рекомендацій для вчителів і психологівщодо запобігання цьому явищу в освітніх закладах. Наслідуючиприкладтаких країн, як Швеція, Велика Британія, Фінляндія, Сполучені Штати Америки, Іспанія, Норвегія, Канада та Японія,слід запровадити в середовищі освітянської діяльності спеціальні програми, метою яких стане виховання молоді в дусі толерантності один до одного, демократизм, людянеставлення до однолітків й інші позитивні аспекти. У поєднанніз численними правовими механізмами такий підхід сприятиме викоріненню булінгу не лише на практиці, а й у свідомості представників українського суспільства. Thepurpose of this article is to study the theoretical and applied aspects of bullying prevention in foreign countries and on the basis of a comprehensive analysis of foreign experience, to develop proposals for effective measures to prevent bullying in Ukraine. Methodology.Methodological tools are selected in accordance with the purpose, specifics of the object and subject of research. In the process of research the dialectical method of scientific knowledge of social and legal phenomena in their contradictions, development and changes is used, which allows to objectively assess the level and effectiveness of bullying prevention in Ukraine; formal-logical method, by means of which elements of the legal mechanism of violence prevention are revealed; comparative law method is used in the analysis of current legislation and international regulations. The theoretical basis of the publication were the works of domestic and foreign scientists on aspects of bullying prevention. The scientific noveltyof the publication is that it outlines the main measures to prevent bullying in foreign countries. A number of recommendations have been proposed that can be used in precautionary measures for bullying and victim assistance. Conclusions.Given the catastrophic growth of this phenomenon in the country, there is an urgent need for constant updating of guidelines for teachers and psychologists to prevent bullying in schools. On the example of such countries as Sweden, Great Britain, Finland, the United States, Spain, Norway, Canada, Japan, it is necessary tointroduce special programs in the field of educational activities, the purpose of which is to educate young people in the spirit of tolerance, democracy and human needs. attitude to their peers and other positive aspects. In tandem with numerous legal mechanisms, such an approach will make it possible to eradicate bullying not only in practice but also in the minds of Ukrainian society.Item Трансформація підходів поліцейського функціонування в руслі впровадження теорії розбитих вікон і моделі САРО. Transformation of Approaches to Police Functioning in the Route of Implementation of the Theory of Broken Windows and the SARO Model(2021) Голубош, В. В.; Holubosh, V.Метою статті є вивчення іноземного досвіду використання в сучасних українських реаліях методів ефективного попередження злочинності в межах теорії розбитих вікон і моделі САРО (сканування, аналіз, реагування та оцінка). Методологія. Використано комплекс загальнонаукових і спеціально-наукових методів пізнання, а саме: термінологічний, системно-структурний, формально-логічний, історико-правовий, порівняльно-правовий, соціально-правовий, метод міждисциплінарного аналізу.Наукова новизна. Пропонована стаття є однією з перших спроб у вітчизняній кримінології дослідити трансформацію підходів поліцейського функціонування в руслі впровадження теорії розбитих вікон і моделі САРО в умовах транскордонногоспівробітництва та світових глобалізаційних процесів, а також окреслити духовно-ціннісні аспекти практичного втілення досліджуваних концепцій. Розглянуто актуальні проблеми українського суспільства, запропоновано заходи щодо профілактики правопорушень і зниження рівня злочинності, здійснено загальний екскурс в історію формування цих концепцій, висвітлено духовно-ціннісні аспекти теорії розбитих вікон, вивчено іноземний досвід упровадження моделі САРО, а також специфіку їх функціонування. Автор обґрунтовує необхідність практичного втілення аналізованих теоретичних напрацювань у вітчизняних реаліях. Дослідженню теорії розбитих вікон присвячено численну кількість наукових праць, однак ситуація залишається невтішною: вона не набула належної популяризації та практичної реалізації. Обґрунтовано необхідність об’єднаннязусиль органів державної влади, інститутів громадянського суспільства та всієї соціальної спільноти з метою консолідованої співпраці щодо подальшої популяризації зазначеного напряму наукового дослідження. Доведено, що з позицій практичної реалізації теорії розбитих вікон ефективною була б акція «Наведи порядок біля свого дому». Також можна оголосити щорічний конкурс, заохочуючи небайдужих громадян, підприємців, які прагнутьзробити міста охайнішими, привабливими для відвідувачів. Принципову позицію в цих процесах мають посісти поліція та громадськість.The purposeof the article is to study the foreign experience of using in modern Ukrainian realities methods of effective crime prevention in the framework of the theory of broken windows and the SARO model (scanning, analysis, response and evaluation). Methodology.A set of general scientific and special-scientific methods of cognition is used, namely: terminological, system-structural, formal-logical, historical-legal, comparative-legal, social-legal, method of theoretical-legal analysis. The scientific noveltyof the obtained results is that for the first time in domestic criminology an attempt to transform approaches to policing in line with the implementation of the theory of broken windows and the SARO model in the context of cross-border cooperation and globalization, as well as outlined the spiritually valuable aspects of the practical implementation of the studied concepts. The scientific article examines the current problems of modern Ukrainian society and proposes measures for crime prevention and reducing in line with the implementation of the theory of broken windows and the SARO model. A general digression into the history of these concepts has been made, spiritually valuable aspects of the theory of broken windows are revealed, foreign experience of SARO model implementation is studied, and alsorevealed the specifics of their functioning in the context of cross-border cooperation and globalization. The author substantiates the need for practical implementation of the studied theoretical developments in domestic realities. Numerous scientific works are devoted to the study of the theory of broken windows; however, the situation remains disappointing: it has not been properly popularized and put into practice. There is a need to unite the efforts of all public authorities, civil society institutions and the entire social community in order to consolidate cooperation for further promotion of this area of research. From the standpoint of the practical implementation of the theory of broken windows would be quite effective action «Put order near your home». You can announce a competition, annually encouraging concerned citizens, entrepreneurs to make our cities tidier, more attractive for visitors. No wonder they say: tidy is not where they clean, but where they do not litter, becauseeverything starts with cleanliness. At the same time, the police and the public must take a principled stand in these processes. In the institutional hierarchy of all criminological theories and concepts, the SARO model is promising for implementation. Canadian experience in its practical application has shown the successful overcoming of poverty, unemployment, drug addiction, domestic violence, suicidal ideation, corruption, high crime rates, and public distrust.