Статті
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Статті by Title
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
Item Адміністративно-правова характеристика споріднених до булінгу (цькування) понять у рамках гендерної політики України. Administrative and legal characteristics of concepts related to bullying (harassment) within the framework of gender policy of Ukraine(2022) Бухтіярова, Ірина Геннадіївна; Bukhtiiarova, Iryna Hennadiivna; Бухтіяров, Олексій Анатолійович; Bukhtiiarov, Oleksii Anatoliyovych; Стрельченко, Оксана Григорівна; Strelchenko, Oksana HryhorivnaЄвроінтеграційні процеси України, які вимагають впроваджувати гендерну політику в усіх сферах публічного адміністрування, в тому числі й в освітньому середовищі. Відповідно, гендерний компонент, який являється вагомим індикатором розвитку демократичного суспільства та забезпечує рівний доступ жінок до управлінської діяльності на усіх рівнях адміністрування. Він пронизує усі сфери суспільного життя країни і надає можливість усвідомлювати соціальну дійсність. Проблематика булінгу у рамках гендерної політики є на сьогоднішній день досить актуальною проблематикою в Україні. Відповідно до цього авторами здійснено ґрунтовний аналіз споріднених понять із булінгом. Разом з тим, охарактеризовано такі категорії як «насильство», «насильство над дитиною», «фізичне насильство», «сексуальне насильство», «психологічне насильство», «жорстоке поводження з дитиною» та «булінг (цькування)». Водночас відзначено, що дотичними категоріями щодо досліджуваного поняття щодо насильницьких дій є такі поняття «шеймінг», «мобінг», «хейзинг», «сталкінг», «кібербулінг», які будуть нами досліджені у наступних наукових працях. У статті проаналізовано наукові погляди щодо наведених категорій та, з метою удосконалення досліджуваних понять, запропоновано їх авторські визначення. Авторами встановлено, що під насильством необхідно розуміти вчинення дії або бездіяльність однієї(их) особи(іб) стосовно іншої (інших), яке виражається у формі фізичного, матеріального або психологічного впливу, що направлене на заподіяння шкоди. Під «сексуальним насильством», автори розуміти різновид насильства, що виражається у протиправних діях сексуального характеру проти волі та бажання людини. Відзначаючи неодностайність трактувань булінгу (цькуванню) та з метою його удосконалення авторами сформулювало булінг як негативний систематичний та агресивний вплив буллера (або групи осіб-буллерів), який проявляється у різного роду насильства, з метою навмисного завдання шкоди відповідній особі, на яку він спрямований. The European integration processes of Ukraine require implementing gender policy in all spheres of public administration, including in the educational environment. Accordingly, the gender component, which is a significant indicator of the development of a democratic society and ensures equal access of women to managerial activities at all levels of administration. It permeates all spheres of social life of the country and provides an opportunity to realize social reality. The issue of bullying within the framework of gender policy is currently a very relevant issue in Ukraine. Accordingly, the authors conducted a thorough analysis of concepts related to bullying. At the same time, such categories as "violence", "child abuse", "physical violence", "sexual violence", "psychological violence", "cruel treatment of a child" and "bullying" were characterized. At the same time, it was noted that the following categories related to the researched concept of violent actions are such concepts as "shaming", "mobbing", "hazing", "stalking", "cyberbullying", which we will investigate in the following scientific works. The article analyzes scientific views on the above categories and, with the aim of improving the studied concepts, offers their author's definitions. The authors established that violence should be understood as the act or inaction of one person(s) in relation to another person(s), which is expressed in the form of physical, material or psychological influence aimed at causing harm. By "sexual violence", the authors understand a type of violence expressed in illegal acts of a sexual nature against the will and desire of a person. Noting the heterogeneity of interpretations of bullying and with the aim of its improvement, the authors formulated bullying as a negative systematic and aggressive influence of a buller (or a group of bullies), which manifests itself in various types of violence, with the aim of intentionally causing harm to the person it is aimed at.Item Проблеми українського законодавства щодо правового регулювання Організації Обʼєднаних Сил. Problems of Ukrainian legislation regarding the legal regulation of the United Forces Organization(2019) Бухтіярова, Ірина Геннадіївна; Bukhtiiarova, Iryna Hennadiivna; Бухтіяров, Олексій Анатолійович; Bukhtiiarov, Oleksii AnatoliyovychУ статті здійснено ґрунтовну характеристику зміни статусу Антитерористичної операції на Організацію Об'єднаних сил, а також Закону України «Про особливості державної політики щодо забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях». Виділено зміни та збільшені права у військовослужбовців. Проаналізовано розширені права президента України, посилено відповідальність за заподіяну шкоду на територіях Донецької та Луганської, а також окупованого Криму Російською Федерацією. Охарактеризовано зміни та порушення прав цивільного населення у зоні проведення ООС. Ухвалений Закон лише посилює ізоляцію цивільного населення, а також він не передбачає конкретних заходів щодо реінтеграції населення, а зміщує фокус на позицію сили. Так, звичайно, в умовах війни має бути чітке військове управління та розуміння можливостей для дії військових формувань, але вже на четвертому році подій мають враховуватися й інші питання, які назрівали весь цей час, а саме визначення статусу цивільного населення та шляхи захисту та підтримки. The article provides a thorough description of the status of the Anti-Terrorist Operation to the United nations organization, as well as the Law of Ukraine "On the Peculiarities of the State Policy for the State Sovereignty of Ukraine in the Provisional Occupied Territories in the Donetsk and Lugansk Oblasts". Separate changes and extension of the rights of servicemen. The extended rights of the President of Ukraine are analyzed, the responsibility for damage caused in the territories of Donetsk and Lugansk, as well as the occupied Crimea of the Russian Federation, is strengthened. The changes and violations of the rights of the civilian population in the area of the United nations organization are described. The adopted law only reinforces the isolation of the civilian population, and it does not provide for concrete measures for the reintegration of the population, but shifts the focus to the position of force. Yes, of course, in a war situation there should be clear military command and understanding of the possibilities for military formations, but in the fourth year of events, other issues that have been brewing all the time, namely the definition of the status of the civilian population and the ways of protection and support, must be taken into account.Item СУТНІСТЬ АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ЗАХИСТУ ДИТИНСТВА Й МАТЕРИНСТВА В УКРАЇНІ. THE CONDITION OF ADMINISTRATIVE AND LEGAL REGULATION OF PROTECTION OF CHILDHOOD AND MATERNITY IN UKRAINE(2019) Бухтіярова, Ірина Генадіївна; Bukhtiiarova, Iryna HennadiivnaУ статті охарактеризовано правові інститути материнства й дитинства, суб’єктами яких є вразливі версти населення країни в економічному, соціальному чи фізіологічному плані, а саме: сім’ї з дітьми, малозабезпечені сім’ї, вагітні жінки, діти, діти-сироти, діти-інваліди. Наголошено, що з урахуванням євроінтеграційних прагнень нашої держави сьогодні активізувалася робота в напрямі імплементації в національне законодавство положень міжнародних нормативно-правових актів у сфері захисту дитинства й материнства, що вимагає вироблення дієвих адміністративно-правових механізмів їх реалізації. The article describes the legal institutions of motherhood and childhood, whose subjects are vulnerable sections of the population of the country in economic, social or physiological terms, namely: families with children, low-income families, pregnant women, children, orphans, children- disabled people Social protection of motherhood and childhood is a priority for the state, therefore, for the purpose of its qualitative legal regulation, it is within the framework of the right of social security that the largest number of normative legal acts is adopted, the main purpose of which is the protection of investigated institutes. Specific legal influence in the field of maternity provision is contained in labor legislation, which establishes appropriate benefits and peculiarities of the legal status of pregnant women and mothers. Separate issues concerning the protection of the rights of women (mothers) and children, particularly in the event of their violation (for example, in the case of domestic violence), are governed by administrative and criminal law. It was emphasized that taking into account the European integration aspirations of our state today, work has been intensified in the direction of implementation in the national legislation of the provisions of international normative legal acts in the field of child protection and maternity, which requires the development of effective administrative and legal mechanisms for their implementation. The emphasis is placed on the fact that the legal principles of protection of childhood and motherhood are presented in normative acts of various branch affiliations. The key regulatory and legal acts in this area are described.Item Характеристика адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері виборчого процесу. Characteristics of administrative responsibility for offenses in the field of the election process(2022) Бухтіярова, Ірина Геннадіївна; Bukhtiiarova, Iryna Hennadiivna; Стрельченко, Оксана Григорівна; Strelchenko, Oksana HryhorivnaУ статті здійснена ґрунтовна характеристика адміністративної відповідальності за правопорушення у сфері виборчого процесу, виокремлено особливості даного роду відповідальності, її принципи та кваліфікація правопорушень у досліджуваній сфері. Стаття присвячена вивченню особливостей адміністративної відповідальності у сфері виборчого процесу як складової частини загальної юридичної відповідальності. Адміністративна відповідальність у сфері виборчого процесу є невід'ємною складовою виборчого процесу, яка виступає як одна з правових гарантій вільних демократичних виборів, які проводяться на основі загального, рівного та прямого виборчого права шляхом таємного голосування. Зазначено, що адміністративна відповідальність у сфері виборчого процесу та народного волевиявлення під якою слід розуміти є одним із різновидом юридичної відповідальності, яка встановлюється за порушення норм народного волевиявлення та усього виборчого процесу та застосовується безпосередньо суддями місцевих судів загальної юрисдикції за допомогою застосування заходів адміністративного примусу до правопорушників. Даний вид адміністративної відповідальності характеризується тим, що вона базується на загальних теоретично-правових засадах, таких як принцип законності, обґрунтованості відповідальності, доцільності (адекватності), невідворотності покарання, одноразовості відповідальності, своєчасності. Відзначено що за ідентичні порушення норм виборчого процесу може застосовуватися як: кримінальна, адміністративна, конституційно-правова, дисциплінарна та цивільно-правова відповідальність. Авторами відзначено, що основна специфіка адміністративної відповідальності у сфері виборчого процесу та народного волевиявлення полягає у тому що ця відповідальність має спільний об’єкт порушення норм права, а саме конституційні та похідні від них правові можливості повнолітніх громадян держави брати участь в управлінні державними справами та вирішенні питань місцевого значення шляхом обрання на виборах їх представників на основі індивідуального волевиявлення, а також шляхом здійснення інших процесуальних дій, пов’язаних з такими виборами, які зазнають незаконного впливу на призначення, підготовку, проведення та встановлення результатів голосування, а також у період між виборами, що теж заподіює шкоди виборчій системі України. The article provides a thorough characterization of administrative liability for offenses in the field of the election process, highlights the specifics of this type of liability, its principles, and the qualification of offenses in the field under investigation. The article is devoted to the study of the peculiarities of administrative responsibility in the field of the election process as a component of general legal responsibility. Administrative responsibility in the field of the electoral process is an integral component of the electoral process, which acts as one of the legal guarantees of free democratic elections, which are held on the basis of universal, equal and direct suffrage by secret ballot. It is noted that administrative liability in the field of the election process and popular expression, which should be understood as one of the types of legal responsibility, which is established for violation of the norms of popular expression and the entire election process and is applied directly by judges of local courts of general jurisdiction through the application of measures of administrative coercion to offenders . This type of administrative responsibility is characterized by the fact that it is based on general theoretical and legal principles, such as the principle of legality, reasonableness of responsibility, expediency (adequacy), inevitability of punishment, one-time liability, timeliness. It was noted that the following criminal, administrative, constitutional, disciplinary and civil liability can be applied for identical violations of the norms of the election process. The authors noted that the main specificity of administrative responsibility in the field of the election process and popular expression is that this responsibility has a common object of violation of legal norms, namely the constitutional and derived legal opportunities of adult citizens of the state to participate in the management of state affairs and decision-making issues of local importance by electing their representatives at elections based on individual will, as well as by carrying out other procedural actions related to such elections, which are subject to illegal influence on the appointment, preparation, conduct and establishment of voting results, as well as in the period between elections , which also damages the electoral system of Ukraine.