Міжнародний досвід
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Міжнародний досвід by Subject "foreign experiencе"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Світовий досвід запобігання булінгу. World Experience Against Bullying(2021) Левченко, Ю. О.; Levchenko, Yu.Метою статті єдослідження теоретичних і прикладних аспектів запобігання булінгу в різнихдержавах і розробленняпропозицій щодо дієвих заходів запобігання булінгу в Україні на підставі всебічного аналізу іноземногодосвіду. Методологія.Методологічний інструментарій обрано відповідно до поставленої мети, специфіки об’єкта й предмета дослідження. У процесі дослідження використано діалектичний метод наукового пізнання соціально-правових явищ в їхніх суперечностях, розвитку та змінах, що дає змогу об’єктивно оцінити рівень й ефективність запобігання булінгу в Україні; формально-логічний метод, завдяки якому виявлено елементи правового механізму запобігання насильству; порівняльно-правовий метод застосовано під час аналізу чинного законодавства та міжнародних нормативних актів. Теоретичним підґрунтям публікації стали праці вітчизняних й іноземних учених, присвячені аспектам запобігання булінгу. Наукова новизнапублікації полягає у висвітленні основних заходів запобігання булінгу в іноземних державах. Запропоновано низку рекомендацій, які можна буде використати в запобіжних заходах щодо булінгу та для допомоги постраждалим. Висновки. Унаслідок катастрофічного поширення булінгу в країніпосталагостра потреба в постійному оновленні методичних рекомендацій для вчителів і психологівщодо запобігання цьому явищу в освітніх закладах. Наслідуючиприкладтаких країн, як Швеція, Велика Британія, Фінляндія, Сполучені Штати Америки, Іспанія, Норвегія, Канада та Японія,слід запровадити в середовищі освітянської діяльності спеціальні програми, метою яких стане виховання молоді в дусі толерантності один до одного, демократизм, людянеставлення до однолітків й інші позитивні аспекти. У поєднанніз численними правовими механізмами такий підхід сприятиме викоріненню булінгу не лише на практиці, а й у свідомості представників українського суспільства. Thepurpose of this article is to study the theoretical and applied aspects of bullying prevention in foreign countries and on the basis of a comprehensive analysis of foreign experience, to develop proposals for effective measures to prevent bullying in Ukraine. Methodology.Methodological tools are selected in accordance with the purpose, specifics of the object and subject of research. In the process of research the dialectical method of scientific knowledge of social and legal phenomena in their contradictions, development and changes is used, which allows to objectively assess the level and effectiveness of bullying prevention in Ukraine; formal-logical method, by means of which elements of the legal mechanism of violence prevention are revealed; comparative law method is used in the analysis of current legislation and international regulations. The theoretical basis of the publication were the works of domestic and foreign scientists on aspects of bullying prevention. The scientific noveltyof the publication is that it outlines the main measures to prevent bullying in foreign countries. A number of recommendations have been proposed that can be used in precautionary measures for bullying and victim assistance. Conclusions.Given the catastrophic growth of this phenomenon in the country, there is an urgent need for constant updating of guidelines for teachers and psychologists to prevent bullying in schools. On the example of such countries as Sweden, Great Britain, Finland, the United States, Spain, Norway, Canada, Japan, it is necessary tointroduce special programs in the field of educational activities, the purpose of which is to educate young people in the spirit of tolerance, democracy and human needs. attitude to their peers and other positive aspects. In tandem with numerous legal mechanisms, such an approach will make it possible to eradicate bullying not only in practice but also in the minds of Ukrainian society.