Теоретичні й методологічні проблеми юридичної психології та педагогіки
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Теоретичні й методологічні проблеми юридичної психології та педагогіки by Subject "gnosis"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item Про математику як методологію пізнання (зокрема в психології).About mathematics as a methodology of the gnosis (in particular in the psychology)(2014) Костицький, М. В.Розкрито історичні особливості виникнення математики як науки про кількісні характеристики предметів та об’єктів пізнання. Підкреслено, що математики як «першої» методології на сьогодні вже недостатньо для пізнання, зокрема психологічних явищ, станів і процесів.It’s given the historical particularities of the mathematics’ origin as a science about the quantitative characteristics of the subjects and objects of the gnosis. It’s emphasized that mathematics as a «first» methodology today already is not enough for the gnosis including the psychological events, conditions and processes.Item Психологічні особливості спостережливості в процесі випереджального відображення дійсності.Psychological peculiarities of observation in the process of advanced reflection of reality(2014) Ніколенко, Д. О.Розглянуто проблему випереджального відображення дійсності в аспекті пізнавального компонента психічного відображення на особистісному рівні. Визначено суть і роль спостережливості як системотворчої, інтеграційної та визначальної складової в процесі пізнавальної діяльності.Статья посвящена особенностям исследования психической деятельности в психологическом эксперименте. Представлено категоризацию понятия психической деятельности. Обоснованы направления операционализации этого понятия в эксперименте в соответствии с уровнями психического отражения. Намечены пути реализации системного подхода в изучении механизмов психики на основе анализа взаимодействия психических процессов.The article reveals the role of observation in the process of advanced reflection of reality as cognitive regulation process and the ability to make a decision and act in spatio-temporal advance.