№6 Ч.2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing №6 Ч.2 by Subject "договір, маркетингові послуги, маркетингові правовідносини, суб’єкт договору, об’єкт договору, contract, marketing services, marketing legal relationships, subject of contract, object of contract"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item СУБ’ЄКТНО-ОБ’ЄКТНИЙ СКЛАД ДОГОВІРНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ПРАВОВІДНОСИН(2018) ФЕДОСЕНКО Н.А.У статті автор аналізує цивільні правовідносини у сфері надання маркетингових послуг на предмет дослідження суб’єктно-об’єктного складу договірних маркетингових правовідносин. Розгляд цього питання є актуальним, зокрема, через необхідність визначення цивільно-правової природи маркетингових послуг. In the article author analyses civil legal relationships in the field of the grant of marketing services for the purpose research subject – objective composition of contractual marketing legal relationships. Consideration of this question is actual in particular through the necessity of determination of civil legal nature of marketing services.