Browsing by Author "Kazmirenko, V."
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Lies and Deception as a Means of Protecting Information which is Hidden.Брехня та обман як способи захисту інформації, що приховується(2018) Kazmirenko, V.; Казміренко, В. П.Висвітлено психологічні аспекти феноменів правди та неправди. Обґрунтовано, що відносно поняття «правда» більш загальною є філософська категорія «істина». Істина – кінцева мета пізнання, що передбачає здатність системи суджень відображати об’єктивну, незалежну від суб’єкта реальність; підтверджене практикою адекватне відображення суб’єктом об’єктивної дійсності. Правда – атрибут каналу комунікації, тобто повідомлення, що відображає об’єктивний стан речей. Проаналізовано сутність і співвідношення понять «брехня» та «обман». Аргументовано, що антиподом правди є неправда, що може бути представлена трьома формами: неумисна (несвідома дезінформація, коли об’єктивна картина світу й картина світу комунікатора не збігаються), умисна (свідома дезінформація, викривлення інформації) та напівправда (свідоме повідомлення лише певної частини інформації й замовчування іншої). Усі вони існують на феноменологічному рівні як продукт мисленнєво-мовленнєвої діяльності суб’єкта, що не відповідає дійсності, тобто становлять когнітивно-емоційні феномени. Обман – це процесуальний (конативний, поведінковий) компонент неправди, тобто дія або вчинок.Item Вияви домашнього насилля над дітьми.Various Kinds of Domestic Violence Against Children(2017) Казміренко, В. О.; Kazmirenko, V.Обґрунтовано обов’язок держави та суспільства захищати права дитини, зокрема право на життя та фізичну недоторканність; право не бути об’єктом знущань чи жорстокого, нелюдського або принизливого поводження; право на здоровий і безпечний розвиток тощо. Доведено, що жорстоке ставлення негативно позначається на всіх аспектах фізичного, психічного та соціального становлення дитини, ускладнює процеси її зростання й дорослішання, унеможливлюючи встановлення зрілих, безпечних відносин між дитиною та навколишнім світом, суспільством, окремими людьми.The family code defines the family as the basic unit of society, the best condition for education and child development. The parents themselves choose the means and methods of child rearing, but educational measures should not violate human dignity of the child. Human dignity of the child, humiliating physical punishment that in the current legislation are considered physical violence. The violation of personal integrity can be very diverse, given the violation of the physical, moral, mental, and informational privacy. The low efficiency of early revealing of family trouble leads to the fact that services for children, tend to get families with children in the stage of deep crisis. Under ill-treatment should be understood of physical or mental violence (beating, child-beating, threats, intimidation and the like, as well as attempted sexual integrity), the use of unacceptable methods of discipline, humiliation of human dignity of the child, etc.; chronic alcoholism or drug abuse; any exploitation of a child, forced child begging and vagrants.Item Методологічні основи психологічного знання.Methodological Foundations of Psychological Knowledge(2019) Казміренко, В. О.; Давидова, О. В.; Павленко, Н. Г.; Kazmirenko, V.; Davydova, O.; Pavlenko, N.У статті висвітлено результати здійсненого аналізу джерел психології, який засвідчив, що у психології існували й існують чимало напрямів і шкіл, які використовували різні методологічні засади та принципи побудови психологічного знання. Зазначено, що, попри суттєві розбіжності між цими напрямами, школами, концепціями, між ними є і певна схожість – їх творці так чи інакше прагнуть до наукового, об’єктивного пізнання психічної реальності.The results of the analysis of the sources of psychology are presented, which showed that there were and there are many areas and schools in psychology that used various methodological foundations and principles for constructing psychological knowledge. It is noted that despite significant disagreements between these areas, schools, concepts, there is a certain similarity between them – their creators strive to one degree or another for a scientific, objective knowledge of mental reality.