Browsing by Author "KOVALYK, Oksana"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
Item ВИКОРИСТАННЯ ДІДЖИТАЛ ІНСТРУМЕНТІВ В ОРГАНІЗАЦІЇ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛОГО БІЗНЕСУ. THE DIGITAL TOOLS USAGE IN THE ORGANIZATION OF RESOURCE SUPPORT FOR SMALL BUSINESS ACTIVITY(2021) МАШОШИНА, Наталія Вікторівна; MASHOSHYNA, Nataliia; ПУРІХОВ, В’ячеслав Максимович; PURIKHOV, Viacheslav; КОВАЛИК, Оксана Анатоліївна; KOVALYK, OksanaСтаттю присвячено проблемам використання інструментарію цифрового (digital) маркетингу підприємствами малого бізнесу. Уточнюється сутність digital маркетингу, аналізуються його відмінності від інтернетмаркетінга. Визначено завдання маркетингової діяльності малих підприємств у цифровому середовищі. Розглянуто особливості застосування окремих інструментів цифрового маркетингу: пошукове просування (search engine optimization, SEO), контекстна реклама, медійно- контекстна реклама, e-mail-маркетинг, просування в соціальних мережах (social media marketing, SMM). Крім того, у статті розглянуто основні тенденції розвитку цифрового маркетингу в Україні та за кордоном, зроблено висновки про перспективи використання різних digital технологій на малих підприємствах у найближчі роки. The paper is devoted to the problems of using digital (digital) marketing tools by small businesses. The essence of digital marketing is clarified, its differences from Internet marketing are analyzed. The tasks of marketing activities of small enterprises in the digital environment are determined. The features of the use of individual digital marketing tools are considered: search engine optimization (SEO), contextual advertising, media context advertising, email marketing, social media marketing (SMM). In addition, the paper examines the main trends in the development of digital marketing in Ukraine and abroad, draws conclusions about the prospects for using various digital technologies in small businesses in the coming years. One of the main tasks of digital marketing is to connect offline audiences to the company's online channels. For example, advertising messages in an offline environment can lead potential customers to the company's website or its page on the social network. Each small business selects communication channels based on the specifics of their own business, available resources and the characteristics of the target audience. For some companies it will be acceptable to use only online tools, for others this direction will be ineffective or unprofitable. Therefore, an important component of the process of developing and implementing digital marketing policy is testing different channels of communication with the consumer. In today's rapidly transforming digital marketing environment, the regular introduction of new information and communication technologies and methods of working with mobile and Internet content to succeed in a highly competitive market, small businesses are no longer enough to use Internet marketing tools. These tools need to be integrated with offline promotion channels and develop comprehensive marketing solutions based on the characteristics and needs of a particular business. These decisions should cover all areas of marketing activities: from market research and product positioning to advertising. Entrepreneurs need to take into account changes in the psychology of consumers of digital information and adjust their marketing campaigns in accordance with the most current trends in the digital environment.Item ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КОНКРЕТНИХ СИТУАЦІЙ (CASE-STUDY) ДЛЯ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТА ВИЯВЛЕННЯ ТАЛАНОВИТИХ СПІВРОБІТНИКІВ. THE USAGE OF THE CASE-STUDY METHOD TO TRAIN A STAFF AND IDENTIFY TALENTED EMPLOYEES(2022) КОВАЛИК, Оксана Анатоліївна; KOVALYK, Oksana; СТОЛЯРЕНКО, Артем Анатолійович; STOLIARENKO, ArtemОсновною темою статті є метод case-study, який широко використовується в наукових колах не лише для досліджень конкретних ситуацій, а й також для навчання персоналу. Пояснюється, чому метод конкретних ситуацій (case-study) є зручним способом навчання персоналу на підприємстві для виявлення талановитих співробітників, які часто беруть участь у процесі обговорення проблемних питань, говорять правильні думки і знаходять рішення з конкретних ситуацій швидше за інших. Для таких працівників можна створювати більш складні і заплутані кейси, на вирішення яких необхідно використовувати неоднозначні методи. In recent years, there has been an increase in the number of scientists working on business disciplines and management. This article discusses the problems and issues that scientists may face in these subjects. The main task of this article is to show the guide, thanks to which it will be able to save time for manager when working with employers. The main topic of discussion is the case-study method. This method is widely used in scientific circles, and not only for case studies, but also for staff training. The article explains why the case-study method is an excellent way to train staff at the company and identify talented employees. The results of the work of a group of trainees or individuals in the discussion and analysis of a case study give us important perspectives for assessing their various skills, such as leadership, analytical thinking, decision-making and communication. Thus, the case study is a realistic textbook that provides high involvement and participation of trainees and participants.Item ОСОБЛИВОСТІ РЕСУРСНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У СФЕРІ HORECA У ВОЄННИЙ ПЕРІОД. FEATURES OF RESOURCE MANAGEMENT IN THE HORECA SPHERE DURING THE WAR PERIOD(2023) КОВАЛИК, Оксана Анатоліївна; KOVALYK, Oksana; ЛЕВИЧЕНКОВА, Лілія Андріївна; LEVYCHENKOVA, LiliiaЗ’ясовано розуміння визначення та основних цілей ресурсного менеджменту. Досліджено поняття, зміст сфери HoReCa, а також види підприємств цієї сфери. Розглянуто фактори впливу на підприємства сфери HoReCa під час воєнного стану. Проаналізовано особливості ресурсного менеджменту підприємств сфери HoReCa у воєнний період. Визначено аспекти таких особливостей ресурсного менеджменту, як забезпечення безпеки персоналу та клієнтів, раціональне використання ресурсів, управління змінами та обґрунтовано їх роль під час війни. During the war, the hotel and restaurant industry is faced with a lack of resources and the provision of quality services. Understanding the nature of resource management in conflict situations is critical to mitigating the negative impact on the HoReCa business.Item ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У СФЕРІ HORECA В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ. FEATURES OF STRATEGIC MANAGEMENT IN THE HORECA SECTOR UNDER MARTIAL LAW(2023) КОВАЛИК, Оксана Анатоліївна; KOVALYK, Oksana; ЛЕВЧУК, Валерія Володимирівна; LEVCHUK, ValeriiaСтратегічний менеджмент грає вирішальну роль в успіху підприємства сфери HoReCa. Умови воєнного стану лише збільшують важливість правильного та чіткого функціонування системи стратегічного управління. Нині готельно-ресторанна галузь стикається зі значними викликами та перешкодами, які впливають на її функціонування та прибутковість. У статті розкрито поняття сфери HoReCa загалом, особливості стратегічного менеджменту та вплив воєнного стану на стратегічне управління у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Strategic management in the HoReCa industry is essential for success, but it becomes even more challenging during times of war. The state of war affects the socio-economic situation and poses new challenges for hotels and restaurants. Recent research and publications highlight the interest in understanding the impact of war on HoReCa's strategic management. Addressing this issue requires developing adaptive strategies, ensuring safety for staff and guests, and maintaining business stability and productivity.Item ОСОБЛИВОСТІ УКЛАДАННЯ МІЖНАРОДНИХ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН ПІДПРИЄМСТВА. FEATURES OF CONCLUDING INTERNATIONAL PARTNERSHIP OF THE ENTERPRISE(2022) КОВАЛИК, Оксана Анатоліївна; KOVALYK, Oksana; БІБІК, Дмитро Володимирович; BIBIK, DmytroОсновною темою статті є міжнародні партнерські відносини. Будь-яке підприємство, яке виходить на міжнародні ринки, не зможе ефективно здійснювати свою діяльність без укладання партнерських угод з іноземними компаніями. У статті пояснюється, чому укладання є важливим між підприємствами, які саме особливості мають партнерські відносини на міжнародному рівні та які саме пункти особливо повинна містити партнерська угода для застрахування від можливих ризиків. Виявлено, з чого саме починаються міжнародні партнерські відносини та як утримувати міцні стосунки з партнерами протягом усього терміну взаємовідносин між підприємствами. The main topic of the article is international partnerships. Any company that enters international markets will not be able to operate effectively without concluding partnership agreements with foreign companies. The article explains why the conclusion is important between companies, what are the features of partnerships at the international level and what are the points that need to have a partnership agreement to insure against possible risks. It also revealed exactly where international partnerships begin and how to maintain strong relationships with partners throughout the life of the relationship between enterprises. It can be concluded that the main problem of managing international partnerships of the company is multiculturalism. Different cultures of the world, deeply rooted in the minds of people, influence their behavior in business relationships. To minimize conflict, it was found that the leaders of both sides should seek to jointly identify and agree on how to coordinate and adapt actions that are particularly important to the relationship. This requires both sides to work closely together. Thus, international partners must fully agree on the goals of the partnership and the process by which its goals can be achieved.Item УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ НА ОСНОВІ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. MANAGEMENT OF INTERNATIONAL BUSINESS DEVELOPMENT BASED ON INNOVATIVE TECHNOLOGIES(2022) КОВАЛИК, Оксана Анатоліївна; KOVALYK, Oksana; ЛЕБЕДЬ, Яна Олександрівна; LEBED, Yana; НАУМЧАК, В’ячеслав Вікторович; NAUMCHAK, ViacheslavУ статті показано, що важливим етапом розвитку підприємства є впровадження інноваційних технологій продажу товарів на міжнародному ринку. Виділено п’ять ключових сфер виходу на міжнародний ринок через глобальну електронну комерцію. Визначено, що вибір відповідного ринку є важливим питанням, яке необхідно вирішити для розвитку міжнародного бізнесу. У разі виходу на міжнародний ринок потрібно відразу визначитися, чи варто створити власний магазин або користуватися послугами вже готових сервісів з онлайн-продажів. Обидва варіанти мають свої переваги та недоліки.. Recent research in the field of international entrepreneurship suggests that the introduction of e-commerce can contribute to further growth for businesses by gaining opportunities to enter new markets and providing access to new customer segments.Item УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ІНДУСТРІЇ 4.0. MANAGEMENT OF INDUSTRIAL ENTERPRISE DEVELOPMENT IN CONDITIONS OF INDUSTRY 4.0(2022) ЗАХАРЧЕНКО, Віталій Іванович; ZAKHARCHENKO, Vitalii; КОВАЛИК, Оксана Анатоліївна; KOVALYK, Oksana; ГУРАЛЬСЬКА, Вікторія Валентинівна; HURALSKA, ViktoriiaУ роботі визначено, що Індустрія 4.0 може замінити застарілі системи, такі як системи управління операціями та планування ресурсів промислового підприємства, на єдину систему, що є набагато більш економним варіантом діяльності підприємства. Виділено три аспекти цифровізації, які становлять основу підходу Індустрія 4.0 для розвитку промислового підприємства. Визначено, що найпоширенішою проблемою в реалізації аналітичних можливостей на підприємствах є відсутність людей із досвідом для проведення аналізу. Виділено шість ключових рекомендацій, яких доцільно дотримуватися промисловим підприємствам, щоби запровадити стратегію Індустрії 4.0.The impact of the Industry 4.0 concept on domestic business needs to be considered in the long run, which means that overcoming its problems is not a short-term project. However, the technologies and systems of the fourth industrial revolution have the potential to help Ukrainian enterprises overcome the inefficiencies in their business that have kept domestic enterprises behind.