Browsing by Author "Buha H.S."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
Item ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ В СИСТЕМІ НЕБАНКІВСЬКИХ ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ. Foreign experience in the organization of financial control in the system of non-bank financial institutions(2021) БУГА Г.С.; Buha H.S.У статті розглядається система фінансового контролю за небанківськими фінансовими установами розвинених зарубіжних країн і вказується, що вона загалом однотипна, оскільки запроваджуються майже ідентичні принципи здійснення такого контролю та завдання, що стоять перед контролюючими органами. Акцентовано увагу на тому, що у розвинених країнах велике значення належить спеціалізованим органам фінансового контролю, до яких слід віднести: контрольно-рахункові органи або відомство головного ревізора-аудитора, податкове відомство, недержавні служби контролю та служби внутрішнього контролю, які мають певні функції та завдання. Автор аналізує відпо- відне законодавство про органи фінансового контролю у недержавному секторі фінансової безпеки низки зарубіжних країн (Австралії, Великобританії, Німеччини, США, Туреччини, Франції, Швеції). The article considers the system of financial control over non-bank financial institutions of developed foreign countries and indicates that it is generally the same type, as almost identical principles of such control and the tasks facing regulatory authorities. Emphasis is placed on the fact that in developed countries great importance belongs to specialized financial control bodies, which should include: control and accounting bodies or the Office of the Auditor General, the tax office, non-governmental control services and internal control services, which have certain functions and tasks. The author analyzes the relevant legislation on financial control bodies in the private financial security sectors of a number of foreign countries (Australia, Great Britain, Germany, USA, Turkey, France, Sweden).Item ОСОБЛИВОСТІ НАГЛЯДУ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ НЕБАНКІВСЬКИХ ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ. Features of supervision over the activities of non-banking financial institutions(2022) БУГА Г.С.; Buha H.S.У статті встановлено, що вповноважені державні органи здійснюють такі види нагляду за небанківськими фінансовими установами: пруденційний; за ринковою поведінкою; на консолідованій основі. Надано характеристику пруденційному нагляду у формі додержання правил надання фінансових послуг у діяльності небанківських фінансових установ в Україні, що передбаає підготовчий та основний етапи. Сформульовано концептуальне бачення перспективних напрямів удосконалення пруденційного нагляду, як-от перехід на міжнародні стандарти фінансової звітності, розвиток національної системи підготовки актуаріїв, посилення ролі й відповідальності аудиторів, гармонізація облікової політики, створення комплексної інформаційної системи Національного банку України, зміцнення інституційної спроможності шляхом підготовки кваліфікованих кадрів і переведення фінансування установи за рахунок платежів учасників ринку, а також затвердження нормативів достатності капіталу і якості активів на підставі системи стандартів Solvency II. The article establishes that the authorized state bodies exercise the following types of supervision over non-bank financial institutions; prudential supervision; supervision of market behavior; supervision on a consolidated basis. The characteristics of prudential supervision in the form of compliance with the rules of financial services in the activities of non-banking financial institutions in Ukraine, which includes the preparatory and main stages. Conceptual vision of perspective directions of improvement of prudential supervision, in particular transition to international financial reporting standards, development of national system of actuarial training, strengthening of role of auditors, harmonization of accounting policy, creation of complex information system of National Bank of Ukraine, strengthening of institutional capacity by training of qualified personnel institutions at the expense of payments of market participants, as well as the approval of capital adequacy and asset quality standards based on the Solvency II system of standards.