#06/2
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing #06/2 by Author "ОЛЕЙНИКОВА Олена Олексіївна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВА. STRATEGIC MANAGEMENT OF COMPETITIVE ADVANTAGES OF THE ENTERPRISE(2018) ОЛЕЙНИКОВА Олена Олексіївна; БОЙКО Аліна ЕдуардівнаУ статті розглянуто питання управління конкурентними перевагами підприємства як пріоритетного завдання стратегічного менеджменту, що забезпечує конкурентoспроможність на базі зростання конкурентного пoтенціалу, посилення ринкової позиції та збільшення можливостей для сталoго розвитку підприємства в довгострoковій перспективі. Досліджено актуальні напрями формування конкурентних переваг на засадах використання інноваційних, інформаційних, інтелектуальних і людських ресурсів, а також сучасних стратегій бізнесу, які дозволяють підприємствам формувати довгострокові конкурентні переваги шляхом поширення нових знань та впровадження їх результатів у інноваційні рішення. In the context of growing instability and competition, an important task for domestic enterprises is to improve their competitiveness in national and international markets in the strategic context. The goal and result of strategic management of the enterprise is to achieve competitive advantages as the main manifestation of leadership among competitors. The priority direction of formation of competitive advantages should be the uniqueness of competitive advantages in combination with the optimal strategy of their development, which will provide the business entity with stable competitiveness in the market and economic growth opportunities in the long term.