#05
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing #05 by Author "MAJKA Sylwia Anna"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item STUDY ON LEGO GROUP’S CSR COMMUNICATION ON SOCIAL MEDIA ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАЦІЇ. КСВ LEGO GROUP У СОЦІАЛЬНИХ ЗМІ(2018) MAJKA Sylwia AnnaThe following research analysed how LEGO Group communicates corporate social responsibility (CSR) through social media. It is an in-depth study case that can be considered a first step towards understanding how social media can be used to communicate CSR and, consequently, help to improve corporate and brand’s image, and, engage more stakeholders. У дослідженні проаналізовано комунікації LEGO Group у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) через соціальні мережі. Це поглиблене дослідження, яке можна вважати першим кроком до розуміння того, як соціальні медіа можуть використовуватися для комунікації у сфері КСВ, а отже, допомогти поліпшити імідж корпорації та бренду і залучити більше зацікавлених сторін.