Кафедра правничої лінгвістики
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра правничої лінгвістики by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 61
Results Per Page
Sort Options
Item КРИМІНАЛЬНО-ПРОЦЕСУАЛЬНІ АКТИ: ПРАКТИКА СКЛАДАННЯ, ВИМОГИ ЗАКОНУ, СУДОВА І СЛІДЧА ПРАКТИКА(2001) Красницька, А.В.Item ПОНЯТТЯ "ДОКУМЕНТ", "АКТ" У КРИМІНАЛЬНОМУ СУДОЧИНСТВІ(2002) Красницька, А.В.Item КЛАЧИФІКАЦІЯ ПРОЦЕСУАЛЬНИХ АКТІВ КРИМІНАЛЬНОГО СУДОЧИНСТВА(2003) Красницька, А.В.Item Удосконалення мови процесуальних актів кримінального судочинства(2006) Красницька, А.В.Item ТИПОВІ ПОМИЛКИ ПРИ ВИКОРИСТАННІ МОВНИХ ЗАСОБІВ В ОБВИНУВАЛЬНОМУ ВИСНОВКУ(2006-11-09) Красницька, А.В.Item УДОСКОНАЛЕННЯ ТЕРМІНОЛОГІЇ КРИМІНАЛЬНО-ПРОЦЕСУАЛЬНОГО ПРАВА(2008) Красницька, А.В.Item Становлення юридичної техніки(2009-11-06) Красницька, А.В.Item КОГНІТИВНІ АСПЕКТИ В ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ЯВИЩА ВСТАНОВЛЕНОСТІ(2010) Скриник, Л.М.Item ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТТЯ ЮРИДИЧНОЇ ТЕХНІКИ В ПОСТРЯДЯНСЬКІ ЧАСИ(2010) Красницька, Анжела ВіталіївнаItem ПРАВОВА ДЕФІНІЦІЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЮРИДИЧНОЇТЕХНІКИ(2010-11-05) Красницька, А.В.Item ЮРИДИЧНІ ПОНЯТТЯ, ДЕФІНІЦІЇ, ТЕРМІНИ, ЯК ЗАСОБИ ЮРИДИЧНОЇ ТЕХНІКИ(2012-11-30) Красницька, А.В.Item МІЛІТАРНА МЕТАФОРА ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ВЕРБАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПТУ УКРАЇНА В РОСІЙСЬКИХ ЗМІ(2013) Скриник, М.В.Item ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ У ВИШАХ ПЕНІТЕНЦІАРНОЇ СИСТЕМИ(2013-10-24) Скриник, Л.М.Item ПРАВОТВОРЧІ ПОМИЛКИ КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ(2013-11-22) Красницька, А.В.Item ОТНОШЕНИЯ ОБУСЛОВЛЕННОСТИ В СЕМАНТИКО-ГРАМАТИЧЕСКОЙ ОРГАНИЗАЦИИ ВСТАВНЫХ КОНСТРУКЦИЙ(2014) Скриник, Л.М.Item ТЕХНОКРАТИЧЕСКАЯ МЕТАФОРА КАК ОДИН ИЗ СПОСОБОВ ВЕРБАЛИЗАЦИИ КОНЦЕПТА УКРАИНА(2014) Скриник, М.В.Item РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ВИШАХ(2014-11-20) Скриник, Л.М.; Скриник, М.В.Item ПОМИЛКИ ПРАВОТВОРЧОСТІ ЯК РЕЗУЛЬТАТ НЕДОТРИМАННЯ ПРАВИЛ-ВИМОГ ЮРИДИЧНОЇ ТЕХНІКИ(2014-11-28) Марунич, І.І.; Красницька, А.В.Item АКТУАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ ЗАСВОЄННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ЯВИЩ СТУДЕНТАМИ ЮРИДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ(2015-11-27) Скриник, Л.М.; Скриник, М.В.Item Development of soft skills in the system of adult education. Розвиток «гнучких» навичок у системі освіти дорослих(2018) Vasylenko Olena Viktorivna; Василенко Олена ВікторівнаThe article deals with soft skills that nowadays are centrally important for human capital development and workforce success and the demand for which has significantly increased over last years. The definition of soft skills as a broad set of skills, competencies, behaviors, attitudes, and personal qualities that enable people to effectively navigate their environment, work well with others, perform well, and achieve their goals with complementing hard skills is presented. The author analyzes the diverse investigators’ classifications of structure and components of soft skills. There have been distinguished some constituents of soft skills such as social skills; communication; and higher-order thinking skills (including problem solving, critical thinking, and decision-making); supported by the intrapersonal skills of self-control and positive self-concept. As preparing students with technical or academic skills alone will not be enough for them to achieve success and well-being, education systems need to prepare students for their future career and life challenges by means of improving their soft skills. The effectiveness of soft skills acquiring is found to largely depend on the quality of the intervention programme. У статті розглядаються «гнучкі» навички, які мають важливе значення для розвитку людського капіталу та успішності робочої сили, і потреба у яких значно збільшилася за останні роки. У статті «гнучкі» навички визначаються як широкий набір навичок, компетенцій, поведінки, ставлення та особистих якостей, що дають змогу дорослим ефективно існувати у навколишньому середовищі, працювати разом з іншими та досягти своїх цілей, і доповнюють академічні і професійні навички. Автор аналізує класифікації «гнучких» навичок різних авторів. Виділено компоненти «гнучких» навичок, такі як: соціальні навички; навички спілкування і мислення (вирішення проблем, критичне мислення та прийняття рішень); а також навички самоконтролю та позитивної самооцінки. Оскільки навчання молоді і дорослих лише професійним чи академічним навичкам є недостатнім для досягнення успіху та добробуту в житті і кар’єрі, система освіти має готувати студентів до майбутніх кар'єрних та життєвих викликів шляхом покращення їх «гнучких» навичок. Зазначається, що ефективність набуття «гнучких» навичок залежить від якості навчальних програм.