ВАЛУЙСЬКА М.Ю.2024-10-312024-10-312015https://elar.naiau.kiev.ua/handle/123456789/34509Стаття присвячена проблемам пенітенціарної педагогіки. Ефективності розвитку цієї науки сприятиме орієнтація на міжнародні норми та стандарти. Для цього потрібно враховувати специфіку умов роботи педагога у виховних колоніях. Проаналізувавши особливості умов життєдіяльності неповнолітніх у місцях позбавлення волі, нами були сформульовані керівні принципи пенітенціарної педагогіки. In the article describes problems of penitentiary pedagogy. Accounting international norms and standards can contribute to efficiency of development of this science. It is necessary to take into account specific conditions of teachers in educational colonies. We have analyzed particular living conditions of juveniles in detention and formulated the basic principles of penal pedagogy.uk-UAпенітенціарна педагогіка, неповнолітній засуджений, дитина, кримінологічно значущий вплив, запобігання злочинності в місцях позбавлення волі, кримінальна субкультура, наркоманія, токсикоманія, алкоголізм, умови особистісної екстремальності життєдіяльності, penitentiary pedagogy, juvenile offenders, child, criminological impact, crime prevention in prisons, criminal subculture, drug addiction, substance abuse, alcoholism, criminal subculture, conditions of extremeness personal lifeПЕНІТЕНЦІАРНА ПЕДАГОГІКА: СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ВИКОНАННЯ ПОКАРАННЯ У ВИДІ ПОЗБАВЛЕННЯ ВОЛІArticle