ЧМІЛЬ, Ганна ЛеонідівнаCHMIL, Hanna Leonidivna2023-10-262023-10-262020http://elar.naiau.kiev.ua/jspui/handle/123456789/26120У роботі розглянуто особливості визначення стратегій розвитку та діяльності підприємства індустрії гостинності. Побудовано SWOT-таблицю вибору базової стратегії для підприємства ресторанного господарства, що складається з трьох базових стратегій з відповідними заходами: А – стратегія нарощування виробництва; В – стратегія стабілізації виробництва; С – стратегія скорочення виробництва. Обґрунтовано, що за умов адаптаційного карантину ресторан повинен обрати стратегію С6 (за наявності можливостей) та С12 (за існування тільки загроз). Запропоновано для стратегії С6 обрати такі заходи стабілізації – забезпечення зменшення постійних витрат, використання резервів; С12 – оренда оборотних активів; оптимізація персоналу за кваліфікацією; виведення неефективного обладнання. Визначено чинники, що впливають на ефективність управління витратами підприємств ресторанного господарства. The paper considers the features of determining the development strategies and activities of the enterprise in the hospitality industry. A SWOT table for selecting the basic strategy of a restaurant enterprise is constructed. it consists of three basic strategies with corresponding measures: A – strategy for increasing production; B – strategy for stabilizing production; and C – strategy for reducing production. It is proved that under the conditions of adaptive quarantine, the restaurant should choose the strategy C6 (if there are opportunities) and C12 (if there are only threats). It is proposed to choose the following stabilization measures for strategy C6: ensuring the reduction of fixed costs, the use of reserves; C12-lease of current assets; optimization of personnel for qualification; removal of inefficient equipment.uk-UAстратегіяSWOT-аналізіндустрія гостинностіресторанне господарствожиттєвий цикл продукціїконкурентна перевагаstrategySWOT analysishospitality industryrestaurant managementproduct lifecyclecompetitive advantageСТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ВИКЛИКИ. COVID-19 STRATEGIC ANALYSIS OF THE HOSPITALITY INDUSTRY: CHALLENGES COVID-19Article