ФЕДОСЕНКО Н.А.2024-05-022024-05-022018https://elar.naiau.kiev.ua/handle/123456789/30864У статті автор аналізує цивільні правовідносини у сфері надання маркетингових послуг на предмет дослідження суб’єктно-об’єктного складу договірних маркетингових правовідносин. Розгляд цього питання є актуальним, зокрема, через необхідність визначення цивільно-правової природи маркетингових послуг. In the article author analyses civil legal relationships in the field of the grant of marketing services for the purpose research subject – objective composition of contractual marketing legal relationships. Consideration of this question is actual in particular through the necessity of determination of civil legal nature of marketing services.uk-UAдоговір, маркетингові послуги, маркетингові правовідносини, суб’єкт договору, об’єкт договору, contract, marketing services, marketing legal relationships, subject of contract, object of contractСУБ’ЄКТНО-ОБ’ЄКТНИЙ СКЛАД ДОГОВІРНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ПРАВОВІДНОСИНArticle