Ткаченко Сергій АнатолійовичПотишняк Олена Миколаївна2023-11-212023-11-212019https://elar.naiau.kiev.ua/handle/123456789/26513Обґрунтовано, що існує безліч невирішених питань, ключове місце серед яких займає проблема визначення конструкції (системи) показників оцінки конкурентоспроможності результатів, які характеризують економічну ефективність ринку збуту товарів-виробів фірми, що ґрунтуються на інформації (даних) функції управлінського обліку. Доведено, для об’єднань може бути використаний наступний перелік показників управлінського обліку аналізу конкуренто-спроможності результатів за: нормативними парамет-рами; технічними параметрами; економічними пара-метрами; інтегральний коефіцієнт конкурентоспро-можності. Зазначені показники оцінки конкурентос-проможності значно покращать процес дослідження економічної продуктивності ринку збуту готової продукції підприємства. At this time in a number of enterprises there was a situation in which the indicators that characterize the competitiveness of products are not included in the system of indicators of managerial accounting of the effectiveness of the marketing market products of the enterprise and do not serve as a criterion for assessing the marketing activities of the enterprise is not consistent with the requirements that put forward the market to the sub of economic activity, as it creates conditions for achieving the best indicators in terms of the volume of manufactured products and the costs of its production, etc. for example, deterioration of product quality, which directly affects the efficiency of enterprise market.uk-UAКОНСТРУКЦІЯ КОЕФІЦІЄНТІВ ПІДСИСТЕМИ УПРАВЛІНСЬКОГО ОБЛІКУ І АНАЛІЗУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕЗУЛЬТАТІВ. DESIGN FACTORS SUBSYSTEM (FUNCTION) MANAGEMENT ACCOUNTING ESTIMATE (ANALYSIS) PRODUCT COMPETITIVENESSArticle