Серединський, В. В.2020-02-112020-02-112018http://elar.naiau.kiev.ua/jspui/handle/123456789/16658Розглянуто особливості проведення товарознавчого дослідження виробів шкіря- ної галантереї, запропоновано методи визначення виду матеріалу, з якого виготовлено виріб, з метою найточнішої його ідентифікації та пошуку аналогів під час встановлення ринкової вартості. Рассмотрены особенности проведения товароведческого исследования изделий кожаной галантереи, предложены методы определения вида материала, из которого изготовлено изделие, с целью наиболее точной его идентификации и поиска аналогов при установлении рыночной стоимости. Abstract. The article deals with the features of conducting commodity research of products of leather haberdashery, the methods of determining the type of material from which the object was made, with the aim of the most accurate identification and the search for analogues in the establishment of market value are proposed.uk-UAшкіряна галантереяекспрес-методитоварознавче дослідженняідентифікація виробуleather haberdasheryexpress methodscommodity researchproduct identificationОСОБЛИВОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ РИНКОВОЇ ВАРТОСТІ ВИРОБІВ ШКІРЯНОЇ ГАЛАНТЕРЕЇArticle