КОВТУНЕНКО, Ксенія ВалеріївнаKOVTUNENKO, Kseniia ValeriivnaБАЙЛЮК, Юлія ОлександрівнаBAILIUK, Yuliia Oleksandrivna2023-10-252023-10-252020http://elar.naiau.kiev.ua/jspui/handle/123456789/26078Організаційні інновації інтегрованої системи менеджменту підприємств сфери гостинності та туризму сьогодні є суттєвим чинником економічної конкурентоспроможності фірм. Вивчення інновацій у сфері послуг ще перебуває у зародковому стані, оскільки перші дослідження з'явилися тільки в кінці 1990-х рр. і знайти надійну теоретичну базу для вивчення інновацій у цьому секторі складно. Дане дослідження спрямовано на вирішення загального питання: як пояснити інновації в туристичному секторі. У пошуках відповіді на це питання у роботі ставляться дві мети: 1) обговорити, що таке інновації у сфері послуг, беручи до уваги вивчення інновацій у сфері гостинності та туристичних фірмах поряд з поданням огляду літератури; 2) розробити тематичне дослідження стосовно до міжнародної групи з питань гостинності. Результати підтверджують гіпотези про те, що впровадження Інтегрованої системи управління готелем є важливим нововведенням у тому сенсі, що вона сприяє головним чином організаційним інноваціям, а фірми використовують політику сталого розвитку як стратегії інновацій та диференціації від конкуренції. Organizational innovations of the integrated management system for hospitality and tourism companies is now an essential factor in the economic competitiveness of firms. The study of innovations in the service sector is still in its infancy, as the first studies did not appear until the late 1990s, and it is difficult to find a reliable theoretical basis for studying innovations in this sector. It becomes even harder to find when applied to firms working in the hospitality and tourism sectors. Tourism is currently one of the most promising industries in the world, and there is an urgent need for a better understanding of innovation in this sector.uk-UAІнноваціїпослугитуризмтематичний аналізInnovationservicestourismthematic analysisОРГАНІЗАЦІЙНІ ІННОВАЦІЇ ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ ТА ТУРИЗМУ. ORGANIZATIONAL INNOVATIONS OF THE INTEGRATED MANAGEMENT SYSTEM FOR HOSPITALITY AND TOURISM COMPANIESArticle