Полудьонна, Наталія СтаніславівнаPoludjonna, Natalija Stanislavivna2023-04-042023-04-042013http://elar.naiau.kiev.ua/jspui/handle/123456789/23352Полудьонна Н.С. Інноваційне навчання: мета, ознаки, основні риси // Сучасні інновації в педагогіці вищої школи [Текст]: тези доповідей науково-теоретичної конф. (м. Київ, 29 листопада 2013 р.). – Київ: Національна академія внутрішніх справ, 2013. – 121 с. – СС. 50-53.Інноваційне навчання виступає готовністю до дії в нових умовах та характеризується низкою критеріїв. Характерними рисами інноваційного навчання є: передбачення (anticipation) і спільна участь (particapication). Метою інноваційного навчання є формування активно-творчої особистості, здатної до ефективного саморозвитку; формування актуальних і перспективних компетенцій особистості, які необхідні для ефективного здійснення професійної діяльності. Innovative learning is a readiness to act in new conditions and is characterized by a number of criteria. Characteristic features of innovative learning are: anticipation and joint participation. The goal of innovative education is the formation of an active and creative personality capable of effective self-development; the formation of actual and promising personal competencies, which are necessary for the effective implementation of professional activities.uk-UAОсвітанавчанняінноваціяінноваційне навчанняеducationtraininginnovationinnovative trainingІнноваційне навчання: мета, ознаки, головні риси. Innovative learning: purpose, features, main featuresArticle