Беднарчук, М.С.Заяць, Я.І.Долинський, С.М.Яровий, О.Д.2023-01-202023-01-202022http://elar.naiau.kiev.ua/jspui/handle/123456789/22672Мета статті полягає в науковому обґрунтуванні й формуванні нормативно-правової бази та переліку нормативних документів, які дозволять забезпечити максимально можливий ступінь повноти експертного дослідження та вирішити актуальне науково-практичне завдання зі встановлення відповідності фактично наявних у закладах освіти меблів для Нової української школи чинним вимогам до цієї продукції меблевого виробництва. Методологія. Достовірність отриманих результатів і висновків цього дослідження забезпечено використанням комплексу загальнонаукових (аналіз і синтез, індукція і дедукція, аналогія і моделювання, абстрагування і конкретизація, системний аналіз) та спеціальних методів пізнання (мислений експеримент, ідеалізація, формалізація, узагальнення, конвергенція).uk-UAНова українська школамеблі для Нової української школивимоги до меблівтоварознавчі вимоги до меблів для Нової української школинормативно-правові та нормативні документисудова товарознавча експертизасудова товарознавча експертиза шкільних меблівОСОБЛИВОСТІ СУДОВОЇ ТОВАРОЗНАВЧОЇ ЕКСПЕРТИЗИ ШКІЛЬНИХ МЕБЛІВArticle