КІЛЬЯНОВА, Уляна ОлегівнаKILIANOVA, UlianaПУНГА, Анастасія ТрифанівнаPUNHA, AnastasiiaШВАГІРЕВА, Власта СергіївнаSHVAHIREVA, Vlasta2023-09-082023-09-082022http://elar.naiau.kiev.ua/jspui/handle/123456789/25288У статті визначено, що сьогодні підприємства сфери готельного господарства опинилися в умовах глибокої кризи, пов'язаної з військовим конфліктом на сході країни та рецесією фінансово-економічної системи. У розрізі означених проблем метою статті є окреслення стратегії розвитку підприємств готельного господарства в поточних і постконфліктних умовах. За результатами проведеного аналізу досвіду формування інноваційних механізмів, зокрема “інноваційних крапок”, визначено, що цей напрям вибудовує перспективи відновлення поряд з іншими галузями і готельний бізнес. The paper stipulates that today Enterprises of hotel industry found themselves in a deep crisis related to the military conflict in the east and the recession financial and economic system. State support and the creation of innovative mechanism is currently pressing strategic issues. In the context of the aforementioned problems the purpose of the paper is the definition of enterprise development strategy in the current hotel management and post-conflict situations. The study used accepted methods: abstract, logical, system analysis and economic-mathematical modeling.uk-UAготельні підприємствапандеміябізнесекономікадослідженнястандарти гостинництваготельна індустріясвітова кризаhotel enterprisespandemicbusinesseconomicsresearchhospitality standardshotel industryglobal crisisОПТИМІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ КРИЗИ. OPTIMIZATION OF THE HOTEL BUSINESS IN A CRISISArticle