КРАВЧЕНКО Оксана МихайлівнаKRAVCHENKO Oksana MykhailivnaЧЕБАН Анастасія СергіївнаCHEBAN Anastasiia Serhiivna2023-11-232023-11-232019https://elar.naiau.kiev.ua/handle/123456789/26604Стаття присвячена дослідженню найефективніших способів просування товарів машинобудівного комплексу. Метою будь-якого підприємства є випередження конкурентів та залучення нових покупців. У галузі машинобудування продукція є специфічною, тому для неї стандартні методи просування не підходять, основні напрямки просування подібних товарів мають бути специфічними, та відповідати цільовій аудиторії потенційних споживачів. Нами були проаналізовані основні причини, що призвели до посилення конкуренції на ринку машинобудівних товарів. Проведено розрахунок вартості кожного з методів просування та виявлено їх недоліки та переваги. Обґрунтовано, що для досягнення поставлених цілей рекламної діяльності доцільно використовувати комплексний підхід. The article is devoted to the research of the most effective ways to promote the goods of the machine-building complex. The main reasons that led to the increase of competition in the market of machine-building goods were analyzed. The calculation of the cost of each of the methods of promotion and their drawbacks and advantages are revealed. It is substantiated that in order to achieve the goals of advertising activities, it is expedient to use an integrated approach.uk-UAОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ. FEATURES OF PROMOTION OF MACHINEBUILDING ENTERPRISES PRODUCTIONArticle