MAJKA Sylwia Anna2023-12-162023-12-162018https://elar.naiau.kiev.ua/handle/123456789/27302The following research analysed how LEGO Group communicates corporate social responsibility (CSR) through social media. It is an in-depth study case that can be considered a first step towards understanding how social media can be used to communicate CSR and, consequently, help to improve corporate and brand’s image, and, engage more stakeholders. У дослідженні проаналізовано комунікації LEGO Group у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) через соціальні мережі. Це поглиблене дослідження, яке можна вважати першим кроком до розуміння того, як соціальні медіа можуть використовуватися для комунікації у сфері КСВ, а отже, допомогти поліпшити імідж корпорації та бренду і залучити більше зацікавлених сторін.uk-UASTUDY ON LEGO GROUP’S CSR COMMUNICATION ON SOCIAL MEDIA ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАЦІЇ. КСВ LEGO GROUP У СОЦІАЛЬНИХ ЗМІArticle