Смирнова Надія Вікторівна2023-11-212023-11-212019https://elar.naiau.kiev.ua/handle/123456789/26527Зважаючи на доволі складний процес соціалізації нових працівників і не завжди позитивний результат їх введення в курс справ, а також враховуючи незадовільний стан організаційної культури вітчизняних підприємств, обрано тему дослідження, присвячену опису недоліків даного процесу і розробленню способів його покращення. Відповідальне або ж безвідповідальне і зневажливе ставлення працівника до виконання своїх посадових обов'язків залежить не тільки від його підготовки у ВУЗі, але і від психологічного клімату в колективі. Отже, для забезпечення ефективності даного процесу слід створити атмосферу творчої співпраці адміністрації і підлеглих, засновану на взаємоповазі, єдності інтересів і двосторонньому дотриманні норм організаційної культури, що є мистецтвом і, в першу чергу, керівництва підприємства. Socialization of new employee is begun with his first working day and acquaintance with an enterprise. This process lasts the first half-year. For this time a worker masters rules and codes of conduct, becoming the valuable participant of labour collective. Exactly from the last and efficiency of this process and all further activity of worker depends on the actions of administration. Exactly guidance must form a valuable collective, aimed at productive work and effective cooperation.uk-UAВПРОВАДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМСТВА ЧЕРЕЗ СОЦІАЛІЗАЦІЮ ПРАЦІВНИКА. IMPLEMENTATION OF THE ORGANIZATIONAL CULTURE OF THE ENTERPRISE BY SOCIALIZATION OF THE EMPLOYEEArticle