Хохліна, О. П.Шут, Г. С.2017-02-072017-02-072014http://elar.naiau.kiev.ua/jspui/handle/123456789/687Проаналізовано результати теоретико-емпіричного дослідження психологічних особливостей студентів із різними стилями лідерства. Наведено дані щодо наявності та характеру зв’язку виявлених у них стилів лідерства й особистісних властивостей (темпераменту, характеру, здібностей, спрямованості, самосвідомості, саморегуляції), а також психологічного портрета осіб із демократичним та авторитарним стилем лідерства.Проанализированы результаты теоретико-эмпирического исследования психологических особенностей студентов с разными стилями лидерства. Приведены данные относительно наличия и характера связи обнаруженных у студентов стилей лидерства и личностных свойств (темперамента, характера, способностей, направленности, самосознания, саморегуляции), а также психологического портрета лиц с демократическим и авторитарным стилем лидерства.In the article theoretical and empirical research findings about psychological features of students with different leadership styles are presented. It shows obtained data on students’ leadership styles and personality characteristics (temperament, character, abilities, direction, consciousness, self-regulation); the presence and character of interrelation between leadership styles and personality characteristics; psychological portrait of a person with democratic and authoritarian leadership styles.uk-UAлідерствостиль лідерстваособистісні властивостітемпераментхарактерздібностіспрямованістьсамосвідомістьсаморегуляціяпсихологічний портретстиль лидерстваличностные свойстватемпераментхарактерспособностинаправленностьсамосознаниесаморегуляцияпсихологический портретleadershipleadership stylespersonality characteristicstemperamentcharacterabilitiesdirectionconsciousnessself-regulationpsychological portraitПсихологічні особливості студентів із різним стилем лідерства.Psychological features of students with different leadership stylesПсихологические особенности студентов с различным стилем лидерстваOther