Казміренко, Л. І.Заболоцький, П. В.Kazmirenko, L.Zabolotskyi, P.2020-01-222020-01-222019http://elar.naiau.kiev.ua/jspui/handle/123456789/16000Метою статті є висвітлення результатів емпіричного дослідження щодо визначення взаємозалежності між сприйняттям соціальної реклами особами раннього юнацького віку й ступенем розвитку їхнього емоційного інтелекту.The purpose article presents the results of an empirical study aimed at determining the interdependence between the perception of social advertising by young people and the degree of development of their emotional intelligence.uk-UAсоціальна рекламаемоційний інтелектранній юнацький вікшкідливість курінняекспериментальна групаконтрольна групаsocial advertisingemotional intelligenceearly adolescenceharmfulness of smokingexperimental groupcontrol groupВплив емоційного інтелекту на сприймання соціальної реклами особами раннього юнацького віку.The Influence of Emotional Intelligence on the Perception of Social Advertising by People of Early YouthArticle