ГРОМОВА Ольга ЄвгеніївнаHROMOVA Olha YevheniivnaКОЗЛОВ Олександр ЮрійовичKOZLOV Oleksandr Yuriiovych2023-12-072023-12-072019https://elar.naiau.kiev.ua/handle/123456789/26974У статті досліджено використання маркетингових інструментів впливу на поведінку споживачів на прикладі ТОВ «Бомба-тур» м. Вінниця. Наведена характеристика туристичної фірми ТОВ «Бомба-тур» м. Вінниця. Структуровано загальні елементи просування туристичної організації. Зазначені основні маркетингові інструменти просування ТОВ «Бомба-тур» у мережі Інтернет. Здійснена оцінка використання основних маркетингових інструментів та аналіз їх впливу на стан організації. Сформульовані висновки з проведеного дослідження. The article explores the use of marketing tools to influence consumer behavior using the example of Bomba-Tour LLC in Vinnytsia. The characteristic of the tourist company Bomba-Tour LLC, Vinnitsa, is given. The elements of promoting a tourism organization are structured.uk-UAДОСЛІДЖЕННЯ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ВПЛИВУ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ НА ПРИКЛАДІ ТОВ «БОМБА-ТУР», М.ВІННИЦЯ. RESEARCH ON THE USE OF MARKETING INSTRUMENTS INFLUENCE ON CONSUMER BEHAVIOR ON THE EXAMPLE OF BOMBA-TOUR LLC, VINNYTSIAArticle