ГРОМОВА Ольга ЄвгеніївнаHROMOVA Olha YevheniivnaТЕРЕЙКОВСЬКА Надія СергіївнаTEREIKOVSKA Nadiia Serhiivna2023-11-272023-11-272019https://elar.naiau.kiev.ua/handle/123456789/26678У сучасних умовах ускладнення виробництва і конкуренції, що посилюються, не є можливим розвиток підприємств без стійких зв'язків, ефективної взаємодії внутрішніх і зовнішніх процесів. Виникає потреба в управлінні взаємообумовленими процесами на ринках постачальників і споживачів на основі маркетингової інформації, процесами руху матеріальних та інформаційних логістичних потоків, які забезпечують координацію попиту та пропозиції на товар. Тим часом все частіше виникає питання незалежності маркетингу і логістики, а також допоміжної їх ролі один одному. In modern conditions of increasing complexity of production and increasing competition, the development of enterprises is not possible without stable ties, effective interaction of internal and external processes. There is a need to manage interdependent processes in the markets of suppliers and consumers on the basis of marketing information, the processes of movement of material and information logistics flows, ensuring the coordination of supply and demand for goods.uk-UAКОНЦЕПЦІЯ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ МАРКЕТИНГУ ТА ЛОГІСТИКИ. CONCEPT OF COMMUNICATION MARKETING AND LOGISTICSArticle