Полудьонна, Наталія СтаніславівнаPoludjonna, Natalija Stanislavivna2023-02-072023-02-072021http://elar.naiau.kiev.ua/jspui/handle/123456789/22955Полудьонна Н.С Етапи розвитку дистанційного навчання та дистанційних технологій хронологічний аналіз // International scientific and practical conference «Pedagogy and psychology in the modern world: interaction vectors»: conferenceproceedings, May 28–29, 2021. Wloclawek: «Baltija Publishing». – С. 96-100. Режим доступу: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-078-0-24Розглянуто три етапи історичного розвитку дистанційного навчання, а саме: кореспондентський, технічний та етап цифровізації. Зроблено висновок, що у нинішньому глобальному інформаційному світі спостерігається тенденція до зникнення межі між традиційною освітою і дистанційною, яка стала більш доступною для широкого кола охочих отримати освіту. Дистанційна форма навчання перспективна і має право на існування, не замінюючи, а доповнюючи класичну освіту. Three stages of the historical development of distance learning are considered, namely: correspondence, technical and digitization stages. It was concluded that in the current global information world, there is a tendency to the disappearance of the boundary between traditional education and distance education, which has become more accessible to a wide range of those who want to get an education. Distance learning is promising and has the right to exist, not replacing, but supplementing classical education.uk-UAДистанційне навчаннядистанційна технологіяосвітній процесDistance learningdistance technologyeducational processЕтапи розвитку дистанційного навчання та дистанційних технологій хронологічний аналіз. Stages of development of distance learning and distance technologies chronological analysisArticle