КОЛОМОЄЦЬ Т.О.ЛЮТІКОВ П.С.2024-06-152024-06-152017https://elar.naiau.kiev.ua/handle/123456789/32069У статті аналізуються положення чинного антикорупційного законодавства, які безпосередньо присвячені обмеженням публічних службовців щодо одержання подарунків. Звертається увага на те, що, незважаючи на певну максимальну наближеність у використанні як регуляторів суспільних відносин заборон і обмежень, їх не варто ототожнювати, оскільки заборони передбачають абсолютне унеможливлення будь-яких діянь з боку особи, тоді як обмеження визначають рамки, межі, ліміти відповідної поведінки особи. The article analyzes the provisions of the current anti-corruption legislation, which are directly devoted to restrictions on the receipt of gifts by public servants. Attention is drawn to the fact that, in spite of a certain maximum approximation to the use of prohibitions and restrictions as regulators of public relations, they should not be equated, since the prohibitions imply the absolute impossibility of any acts on the part of the person, while the restrictions determine the limits, limits, limits of the person's behavior. Tuk-UAантикорупційне законодавство, обмеження, подарунок, пу- блічний службовець, процедура, пропозиції, anticorruption legislation, restriction, gift, public servant, procedure, proposalsОБМЕЖЕННЯ щОДО ОДЕРЖАННЯ ПОДАРУНКІВ ПУБЛІЧНИМИ СЛУЖБОВЦЯМИ: ДЕЯКІ ДИСКУСІйНІ ПИТАННЯ НОРМАТИВНОГО ЗАКРІПЛЕННЯ В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИArticle