ЄЛІСЄЄВА Оксана КостянтинівнаБАГДАСАРЬЯН Катерина Альбертівна2024-01-152024-01-152018https://elar.naiau.kiev.ua/handle/123456789/28042Запропонована методика аналізу поведінки споживача онлайн споживача для вдосконалення стратегії підприємств, які заохочені у виході на світовий ринок електронної комерції. Проаналізовано сучасний стан електронної комерції в Україні та світі, визначені категорії товарів, що найбільш купують в інтернеті, а також середній чек в кожної категорії товарів, що купуються через онлайн магазини. Визначена частка торгівлі через інтернет в роздрібній торгівлі в різних країнах світу, структура та тенденції розвитку світової електронної комерції в подальшому. Дані рекомендації щодо стратегії для компаній, які планують вихід на міжнародні ринки та збільшення кількості продаж у світі через мережу Інтернет. In the article the methodological aspects and practical recommendations for assessing consumer behavior in the field of ecommerce are presented. he concept and the latest publications in the field of behavioral economics are discussed. The methodological aspects of studying consumer behavior with the help of various analytical methods including both qualitative and quantitative research methods are considered. Also the methods of investigation of the media of the participants that can determine the actual actions of the online consumer. The goals of collecting information on the behavior of the online consumer through advanced technology have been analyzed.uk-UAОЦІНЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА НА ОСНОВІ АНАЛІТИЧНИХ МЕТОДІВ. CONSUMER BEHAVIOR ASSESSMENT ON THE BASIS OF ANALYTICAL METHODSArticle